آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

سولفوریک اسید | بزرگترین تولید کنندگان + شرکت واردات مدل آن در بازار

بزرگترین تولید کنندگان سولفوریک اسید | شرکت واردات مدل آن در بازار
فهرست مطالب

سولفوریک  اسید یک محصول جانبی برای تولید کردن مس می باشد سولفوریک اسید بازار فروش خوبی  به دلیل کاربرد فراوان در میان موادشیمیایی دارد و از جمله اسید های مهم در صنعت های  کشاورزی و شیمیایی به شمار می رود. از بزرگترین تولید کنندگان سولفوریک اسید می توان به  کشور های شیلی  آمریکا  چین و برزیل اشاره کرد که به کشور های دیگر صادرات نیز انجام می دهند.

بازار فروش خوب این ماده شیمیایی باعث شده کشور های زیادی شروع به تولید آن کنند درسال نزدیک بر 7درصد سولفوریک اسید در جهان صادرات و واردات می شود.تولیدکنندگان سولفوریک اسید امروزه در حال افزایش می باشد. بزرگترین تولید کنندگان سولفوریک اسید به ساخت انواع مدل های آن به روش های مختلف می پردازند که بتوانند یک محصول با کیفیت به بازار عرضه نمایند.

بزرگترین تولید کنندگان سولفوریک اسید | شرکت واردات مدل آن در بازار

بزرگترین تولید کنندگان سولفوریک اسید در ایران

بزرگترین تولید کنندگان سولفوریک اسید در ایران

خط تولید سولفوریک اسید در ایران با توجه به وجود ماشین الات پیشرفته ودانش  متخصصان ایرانی گسترده شده است  با وجود پیچیده بودن ساخت این ماده کشور ما توانایی تولید و صادرات آن را داشته و امروزه کارخانجات زیادی را در شهر های زنجان اصفهان و تهران مشاهده می کنیم که به تولید سولفوریک اسید می پردازند.تولیدی سولفوریک اسید و شرکت  های سولفوریک اسید زیادی در کشور ایران  فعالیت خوبی  را دارند که می توان به کارخانه هایی با  نام های :

  • اسید سازان زنجان
  • شرکت الماس شیمی
  • عصرمس
  • پارس شیمی

اشاره نمود.

شرکت های معتبر بسیاری  تولید کننده سولفوریک اسید در ایران می باشند که میتوان به عنوان بزرگترین  تولیدکنندگان سولفوریک اسید در ایران به آن ها اشاره کرد.

پخش سولفوریک اسید درجه یک

پخش سولفوریک اسید درجه یک

از سولفوریک اسیدها در ساخت و تولید بسیاری از مواد مانند کاغذ،رنگ ،پارچه،باتری و مواد منفجره به دلیل  خصوصیات واکنش پذیری و اسیدیته بودن استفاده می شود. بسیاری از کارخانه جات  اقدام به پخش و عرضه سولفوریک اسید درجه یک می نمایند که با فروش سولفوریک اسید کمک بسیاری به صنعت ایران شده است.

بازارپخش سولفوریک اسید می تواند بهبود دهنده شرایط صنعت برای صنعتگران باشد در بازار مواد شیمیایی انواع زیادی سولفوریک اسید دیده میشود که شما می توانید به نمایندگی های پخش آن برای خرید  محصول موردنظر با قیمت ارزان جهت به کار گیری در تولیدات خود مراجعه کنید.

شرکت واردات سولفوریک اسید تهران

شرکت واردات سولفوریک اسید تهران

واردات سولفوریک اسید در چند سال اخیر رشد بسیار چشمگیری در کشور داشته است.در عین حال شرکت واردات این محصول در تهران روبه افزایش می باشد. گروه های بازرگانی زیادی از تولیدکنندگان و واردکنندگان سولفوریک اسید هستند با توجه به تقاضای زیاد مشتریان و خریداران به دلیل کاربرد های زیاد آن در کشاورزی ساخت مصالح و تولید بنزین باعث  به وجود آمدن شرکت های واردات سولفوریک اسید تهران شده است.

بیشتر بخوانید: اسید سولفوریک در کشاورزی

از وارد کنندگان و فروشندگان سولفوریک اسید در کشور ایران تهران می باشد که متخصصان زیادی با تجربه بالایی در این زمینه دارند.

راهنمای خریداری سولفوریک اسید

راهنمای خریداری سولفوریک اسید

ابتدا باید برای خرید هرگونه محصول دقت کافی بر کیفیت ومرغوبیت آن محصول داشت تا بتوان  بهترین را انتخاب نمود این موضوع حتی بر روی مواد شیمیایی مانند سولفوریک اسید نیز صدق می کند برای خریداری سولفوریک اسید می توان با آگاهی بر روی جزئیات آن و همچنین جستجوی بهترین مورد و شناسایی آن به کیفیت خرید ما بیفزاید.انواع سولفوریک اسید در بازار وجود دارد که شما می توانید با توجه به کاربرد و نیاز خود آن را از شرکت تولید کننده سولفوریک اسید تهیه نمایید.

انواعی از آن ها به نام های:

  • سولفوریک اسید 50درصد
  • سولفوریک اسید 98درصد
  • سولفوریک اسید 35درصد
  • سولفوریک اسید ازمایشگاهی

در بازار قابل خریداری می باشند.

در کل سولفوریک اسید98درصد به دلیل اینکه برای نگهداری طولانی مدت پایدار تر می باشد  بیشتر تولید می شود اما بنا به درخواست و نیاز مشتریان با خلوص پایین تری موجود است  هرچه خلوص آن بیشتر باشد وزن آن نیز بیشتر خواهد بود  دمای ذوب آن 10درجه سانتی گراد است که خریداران در هنگام خرید باید به این نکات توجه نمایند.

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد، تفاوت قیمت اسید سولفوریک  در ایران

با توجه به این موضوع که اسید سولفوریک به دو روش در کشور تولید می شود لذا قیمت متفاوتی را هم به خود اختصاص می دهد، اسید سولفوریک 98 درصد  تولید شده از گوگرد قیمت بالاتری را نسبت به اسید های تولید شده از کارخانه های مس سرچشمه و .. دارد، چراکه کارخانه هایی نظیر مس سرچشمه با الایندگی های کارخانه مس، اسید سولفوریک 98 درصد تولید می نمایند.

بنابر این هزینه های تولید اسید سولفوریک بسیار پاین تر از کارخانه های خصوصی بر پایه گوگرد می باشد. بدین جهت در برخی از مواقع قیمت اسید سولفوریک مس سرچشمه نسبت به اسید سولفوریک کارخانه هایی خصوصی بر پایه گوگرد تقریبا نصف قیمت می باشد ولی از انجایی که این کارخانه در جنوب شرقی ایران واقع می باشد هزینه حمل و نقل آن به کارخانه های مصرف کننده زیاد می باشد. در برخی از مواقع مقرون به صرفه نمی باشد و باید درقبل از خرید این اسید سولفوریک مس سرچشمه به بعد مصافت توجه نمود.

فروش اسید سولفوریک 98 فله و بسته بندی

قیمت اسید سولفوریک 20 لیتری

اسید سولفوریک 98 درصد به دو صورت فله و بسته بندی خدمت مشتریان عزیز ارسال می شود. در زیر به صورت مختصر و مفید تشریح کردیم که  فروش اسید سولفوریک فله و بسته بندی به چه صورتی خواهد بود.

فروش اسید سولفوریک فله:

اسید سولفوریک 98 درصد فله توسط تانکر های مخصوص حمل اسید در ظرفیت های 25 الی 28 تنی صورت می پذیرد، شرکت آرسیان کو با خدماتی که برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است اسید سولفوریک  فله را با کرایه حمل و تحویل در مقصد مشتریان تقدیم می نماید.

قیمت اسید سولفوریک فله معمولا در اکثر کارخانه های تولیدی یکسان یا نزدیک به هم می باشد و تنها دلیل اختلاف قیمت در اسید سولفوریک فقط بعد مسافت می باشد، بنابر این یکی از پارامتر های اصلی در قیمت اسید سولفوریک کرایه حمل از کارخانه تا مقصد مشتریان می باشد.

بهترین راهکار برای خرید اسید سوبفوریک 98 درصد با قیمت مناسب اینست که مشتریان از نزدیکترین کارخانه تولیدی اسید سولفوریک خرید خود را انجام دهند.
شرکت بزرگ آرسیان کو با  مشارکت در تولید اکثرکارخانه های تولیدی اسید سولفوریک توانسته در توسعه کارخانه های تولیدی نقش مهمی را ایفا نماید و همچنین در بازار گسترده این محصول رقابت چشم گیری را ایجاد کرده و با مناسبترین قیمت و بهترین خدمات مشتریان گسترده ای را از آن خود نماید.

فروش اسید سولفوریک بسته بندی:

اسید سولفوریک تولید شده در کارخانه های تولیدی بصور فله می باشد و برای بسته بندی ان در کارخانه هیچ امکاناتی وجود ندارد، لذا برای بسته بندی اسید سولفوریک 98 درصد بایست آن اسید را به واحدهای بسته بندی اسید انتقال و بست بندی صورت گیرد.

در ضمن واحد های بسته بندی اسید  سولفوریک در کشور بسیار محدود بوده و دلیل آن هم خطرات ناشی از بسته بندی اسید سولفوریک می باشد. شرکت ارسیان کو با ایجاد واحد بسته بندی گسترده قادر به بسته بندی اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی و صنعتی می باشد و با خدمات تحویل در مقصد مشتری و با قیمت مقطوع و رقابتی سهم بزرگی از مشتریان این اسید در کشور را به خود اختصاص داده است.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *