آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تهیه اسید سولفوریک | ارزان ترین برند آن در بازار داخلی و خارجی

فهرست مطالب

تهیه اسید سولفوریک از کارخانه تولیدی اسید سولفوریک این مزیت را برای خریداران می تواند داشته باشد که در انتخاب برند مورد نظر آن  آزاد باشند همچنین محصول مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت نسبت به دیگر مکان ها برای عرضه و فروش در بازارهای داخلی و خارجی خریداری کنند . اسید سولفوریک به عنوان یک ماده شیمیایی مهم که برای بیشتر صنایع کشور به عنوان ماده اولیه شناخته می شود خود از مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی در تولیدی های داخلی کشور توسط تولید کنندگان ماهر و مجرب تولید می شود .

تهیه اسید سولفوریک نصف قیمت

تهیه اسید سولفوریک نصف قیمت

قیمت جهانی اسید سولفوریک در مشخص شدن قیمت نهایی آن تأثیر به سزایی دارد . تهیه اسید سولفوریک ارزان با نصف قیمت بازار جهانی می تواند به عنوان یک تجارت پر سود برای تاجران و مدیران شرکت های بازرگانی جه در زمینه صادرات و حتی واردات محصولات شیمیایی فعالیت دارند به حساب آید . اسید سولفوریک با توجه به غلظت مواد اولیه که از آن ساخته می شود و همچنین ph  مواد اولیه آن دارای قیمت های متنوع می باشد . خرید عمده آن می تواند قیمت این محصول را تا نصف قیمت شکسته و در اختیار خریداران قرار دهد .

اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی خطرناک است که قابلیت اشتعال را در دمای بالا دارد به همین علت در نگهداری از آن در انبارها و مکان های دیگر باید مراقبت زیادی نمود، در مواجه با پوست دست خطرناک است و خریداران به نکاتی که در دستور استفاده آن آمده است حتما باید توجه کنند .

صادرات اسید سولفوریک به روسیه

صادرات اسید سولفوریک به روسیه

اسید سولفوریک تولید شده در داخل کشور به کشورهای زیادی همچون روسیه ، عراق ، افغانستان ، ترکیه ، مجارستان ، قطر ، عمان ، کویت و همچنین به کشورهای اروپایی صادر می شود . ایران به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین کشورها در زمینه تولید اسید سولفوریک در خاورمیانه می باشد که نه تنها نیاز داخلی خود را از این ماده شیمیایی حساس تامین می کند بلکه برای صادرات در عرصه جهانی هم حرفی برای گفتن دارد .

کارخانه هایی که در زمینه تولید مواد شیمیایی همچون اسید سولفوریک فعالیت دارند دارای آزمایشگاه های مجهز و افراد متخصصی هستند که دقیقا اسید سولفوریکی که بعد از تولید روانه بازار مصرف می شود دقیقا همان چیزی باشد که روی کاتالوگ آن نوشته شده است و این امر به دلیل حساسیت زیاد استفاده ار این ماده است .

ارزان ترین برند اسید سولفوریک در بازار جهانی

ارزان ترین برند اسید سولفوریک در بازار جهانی

از میان انواع مختلف برند که در زمینه تولید محصولات شیمیایی فعالیت دارند ارزان ترین آن می تواند متعلق به کشور ایران باشد که با فروش داخلی اسید سولفوریک نصف قیمت بازار این ماده شیمیایی مهم را در اختیار صنایع مربوطه قرار می دهد . این برند همچنین با صادرات محصول مورد نظر خود به کشورهای همسایه و حتی به اروپا و آمریکا سهم به سزایی در بازار جهانی را به خود اختصاص داده است .

اسید سولفوریک که خود به عنوان یک ماده اولیه برای کارخانه های محصولات شیمیایی و همچنین کارخانه های مواد غذایی و … به حساب می آید خود از مواد اولیه با درجات کیفی مختلف تشکیل شده که این درجات کیفی در قیمت نهایی این محصول تأثیر دارد .

ارائه کننده بهترین اسید سولفوریک در کشور

ارائه کننده بهترین اسید سولفوریک در کشور

شرکت توزیع اسید سولفوریک با خرید از کارخانه ها و تولید کنندگان که در تهیه اسید سولفوریک و دیگر مواد شیمیایی فعالیت دارند ، بهترین ارائه کننده اسید سولفوریک در کشور هستند که خریداران با مراجعه به این شرکت ها می توانند خرید خود را انجام دهند .

اسید سولفوریک از مواد اولیه مختلفی تشکیل شده است که کیفیت این مواد و غلظت آن و …. در قیمت نهایی آن برای فروش مؤثر می باشد . با خرید اسید سولفوریک مستقیم از تولید کننده و نمایندگی های فروش این محصول در هزینه و وقت صرفه جویی قابل ملاحظه ایی برای خریداران انجام می گیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *