آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

توزیع مستقیم اسید سولفوریک مرغوب

فهرست مطالب

اسید سولفوریک بی رنگ یک ترکیب شیمیایی بسیار خورنده است. این محصول با توجه به کاربردهای صنعتی متعدد و سنتز سایر مواد شیمیایی، یکی از مورد استفاده ترین محصولات شیمیایی در کل جهان است. این ماده به عنوان هیدروژن تتراکسوسولفوریک اسید یا تتراکسوسولفات (IV) شناخته می شود. به دنبال تهیه این ماده هستید؟ مجموعه ما اقدام به توزیع مستقیم اسید سولفوریک مرغوب نموده است.

مشخصات اسید سولفوریک بی رنگ باکیفیت

مشخصات اسید سولفوریک بی رنگ باکیفیت

H2SO4 به طور رسمی از قرن هجدهم تولید می شود. اولین به دست آوردن اسید سولفوریک در دنیای مدرن در قرن هفدهم اتفاق افتاد. یوهان گلاوبر آلمانی آن را با سوزاندن گوگرد با نیترات پتاسیم بدست آورد. ساخت رسمی آن به رسمیت شناخته شد در قرن هجدهم ، در انگلستان ، با روشی موسوم به “محفظه های سربی” ، که در حال حاضر استفاده نمی شود. روش گفته شده شامل شستن دی اکسید گوگرد گازی داغ (SO2) به ترکیبات مختلف ازت بود. سپس در حمام اسید حل شد و اسید برج یا اسید Glover ایجاد شد. دومی سپس به یک سری از اتاقهای سرب منتقل شد که در آن با آب شسته شد ، بعداً روی دیواره های همان جوشانده و غلیظ شد. با این حال ، این یک اسید با غلظت بسیار کم در مقایسه با سایر روش های فعلی بود.

اسید سولفوریک بسته به غلظت آن مایعی روغنی و بی رنگ است که بوی خاصی دارد. نقطه ذوب آن 10 درجه سانتیگراد و نقطه جوش آن 337 درجه سانتیگراد است. تراکم آن 1.84g / cm3 است. این ماده با آب قابل تجزیه (محلول) است ، اما با توجه به اثر کم آبی بسیار زیاد آن ، بر روی مولکول های هیدروکربن (مانند ساکارز) نیز گرما تولید می کند.

ساختار شیمیایی اسید سولفوریک

مولکول اسید سولفوریک ساختاری هرمی دارد ، در مرکز آن اتم گوگرد و در رئوس آن اتم های اکسیژن است. در دو مورد آنها نیز دو اتم هیدروژن وجود دارد. معمولاً بدست آوردن اسید سولفوریک از روش تماس انجام می شود. ابتدا دی اکسید گوگرد (SO2) اکسید می شود تا تری اکسید گوگرد (SO3) بدست آید. این کار را می توان با تفت دادن پیریت ، ماده معدنی فراوانی نسبی در لایه زیرین ، انجام داد. سپس ، تری اکسید گوگرد از طریق مکانیسم های خنک کننده و سپس از طریق یک برج جذب منتقل می شود ، جایی که با نمونه ای از اسید سولفوریک غلیظ واکنش نشان می دهد و در نتیجه اسید پیروسولفوریک (H2S2O7) ایجاد می شود.

توجه داشته باشید که توصیه نمی شود که به طور مستقیم تری اکسید گوگرد در آب رقیق شود ، زیرا یک واکنش گرمازا چنان شدید ایجاد می کند که بیشتر ترکیب قبل از تشکیل اسید سولفوریک فرار می کند.

سفارش عمده اسید سولفوریک مرغوب

سفارش عمده اسید سولفوریک مرغوب

مجموعه ما یکی از عرضه کنندگان عمده اسید سولفوریک در کل کشور عزیزمان ایران می باشد. محصولات ما از نظر کیفیت و مرغوبیت در حد و اندازه بازار های به روز جهانی هستند و از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. در کنار این موارد ما مرکز خرید غیر حضوری را جهت احترام به زمان مشتریان گرامی مان ایجاد نموده ایم. جهت ثبت سفارش اسید سولفوریک عمده با قیمتی باورنکردنی با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *