آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولید کنندگان اسید سولفوریک | مرکز تولید و توزیع محصولات شیمیایی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک با فرمول شیمیایی H2SO4 که در گذشته به آن جوهر گوگرد و یا هیدروژن سولفات می گفتند یک نوع اسید است که چگالی بسیار بالا، بی رنگ و بسیار قوی است که در آب با هر درصدی حل می شود. یکی از مهمترین مواد شیمیایی ست که از واکنش آب با سولفور تری اکسید ساخته می شود. و امروزه این ماده شیمیایی به عنوان سلطان مواد شیمیایی خوانده می شود زیرا حجم تولید آن در جهان زیاد است. تولید کنندگان اسید سولفوریک برای تهیه و تولید اسید سولفوریک از فرایند مجاورت می توانند استفاده کنند.

تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران

تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران

تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران با بهترین روش اسید سولفوریک تولید می کنند و موارد مصرف اسید سولفوریک در ایران با برآوردهای جهانی تفاوت های بسیار زیادی دارد. اسید سولفوریک کاربرد های بسیاری دارد و در ایران در تهیه کود های شیمیایی و کشاورزی، مصارف شیمیایی مانند ضدیخ، حشره کش، تصفیه نفت، نایلون رنگی، جوهر تحریر و مصارف دیگر مانند دستمال کاغذی، کاغذ تحریر، صنعت گازوئیل،در آهن و فولاد مانند قوطی های قلعی، ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت ها و کارخانه تولیدی اسید سولفوریک در ایران عبارتند از: شرکت اسید سازان زنجان که این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسید سولفوریک می باشد. شرکت جود و سم بافق، اسید سولفوریک صبای قم که در منطقه سلفچگان فعالیت دارند که اسید سولفوریک صنعتی را با بهترین کیفیت تولید می کنند.
خواص فیزیکی اسید سولفوریک این است که دارای گشتاور قطبی است که می توانند با یکدیگر پیوند هیدروژنی برقرار کنند. بنابراین سولفوریک اسید مایعی است با نقطه جوش بسیار بالا و گران روی زیاد. سولفوریک اسید یکی از مهمترین و شناخته شده ترین مواد شیمیایی صنعتی است که با استفاده از فرایند مجاورت تولید می شود. شرکت ها و مرکز تولید و توزیع محصولات شیمیایی در ایران فعالیت چشمگیری دارد و شرکت های مختلفی در کشورمان اسید سولفوریک تولید می کنند و از مرکز توزیع و فروش مواد شیمیایی درجه یک می توان آنرا خریداری نمود.

بهترین برند اسید سولفوریک ایرانی و خارجی در بازار

بهترین برند اسید سولفوریک ایرانی و خارجی در بازار

شرکت کیمیا تهران اسید فعالیت خود را در حوزه فروش انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی در سال ۱۳۸۶ آغاز کرد و محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بفروش می رسانند. بهترین تولید کننده اسید سولفوریک و بهترین برند اسید سولفوریک ایرانی شرکت کیمیا پژوهان خاور شیمی می باشد که اسید سولفوریک را با بهترین کیفیت تولید می کنند همچنین شرکت های دیگری مانند اسید سازان زنجان و و شرکت اسید سولفوریک صبا قم که در زمینه تولید مواد شیمیایی و صنعتی فعالیت می کنند. بهترین برند اسید سولفوریک خارجی در بازار متفاوت است. جابر این حیان با تقطیر کانی های سولفات آهن و مس و سولفات این اسید را بدست آورد  و در قرن هجدهم شخصی بنام جان گلوبر، اسید سولفوریک را از سوزاندن گوگرد و نیترات پتاسیم در مجاورت بخار آب تهیه کرد. اسید سولفوریک کاربرد زیادی دارد، در تهیه کود های شیمیایی، مواد منفجره، صنایع مدنی و فلزی، چرم سازی، نساجی، آب باتری اتومبیل، لاستیک سازی و در تهیه مواد شوینده استفاده می شود.

قیمت عمده اسید سولفوریک

قیمت عمده اسید سولفوریک مرکز تولید و توزیع محصولات شیمیایی

باتوجه به تولید اسید سولفوریک و کاربرد آن در صنایع و کشاورزی،خریداران عزیز می توانند برای خرید با کیفیت و عمده این محصول به مراکز و فروشگاه های مجاز مراجعه نمایند. همچنین اگر علاقه مند به صرفه جویی در زمان هستید می توانید برای خرید عمده این محصول با متخصصان و فروشندگان سایت فروشگاهی ما ارتباط برقرار نمایید. و برای اطلاع از قیمت عمده اسید سولفوریک و انواع مواد شیمیایی با سایت ما همراه باشید.

ارائه کننده اسید سولفوریک در سراسر کشور

ارائه کننده اسید سولفوریک در سراسر کشور

یکی از شرکت توزیع اسید سولفوریک شرکت کیمیا تهران اسید است که در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تولید و توزیع مواد شیمیایی نظیر، انواع اسید ها و آب مقطر و آب ژاول آغاز کرد و این شرکت با تجارب بیش از۵۰ ساله خود توانسته فعالیت خود را در خارج از کشور هم توسعه دهد و تمام محصولات خود را به همه نقاط ایران و خارج ارسال کند و شرکت های مختلف زیادی هم در شهر های متفاوت ارائه کننده اسید سولفوریک در سراسر کشور می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *