آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولیدکنندگان اسید سولفوریک ایرانی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یا همان جوهر گوگرد، نوعی اسید معدنی است که از عناصر گوگرد، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده و فرمول شیمیایی آن H₂SO₄ است. این ماده یک مایع بی‌رنگ و بی‌بواست که در آب انحلال پذیر بوده و واکنش ترکیب شدن آن با آب گرمای بسیار زیادی تولید می کند. این ماده به دو صورت اسید سولفوریک رقیق یا اسید سولفوریک خالص عرضه می شود. تولید کنندگان اسید سولفوریک ایرانی در صدد رفع نیازهای مردم به این ماده ارزشمند و کاربردی هستند.

تولیدکنندگان اسید سولفوریک ایرانی

تصفیه روغن موتور با اسید سولفوریک

تصفیه روغن موتور با اسید سولفوریک تصفیه روغن موتور با اسید سولفوریک یکی از بهترین روش های تصفیه روغن است که به چند روش انجام می شود: یکی از موفق ترین روشهای بازیافت روغن سوخته ،استفاده از اسید سولفوريك و است که راه بسیار آسانی می باشد و به چند روش که شامل مراحل زیر است انجام می شود:

  • تقطیر کردن: در حرارت حدود 150-380درجه سلسیوس با فشار متعارف که دارای خلا جزيی برای جداسازی، آب، بنزین، و ئيدروكربنهاي سبک و سایر مواردی است كه نقطه جوش پایین دارند.
  • تركيب با اسيد سولفوريك غليظ: در اين مرحله تركيبات غير اشباع قطبي و آسفالت ها با اسيد سولفوريك تركيب می شود و تولید اسکاج اسيد (لجن اسيد) مي كنند كه با اختلاف وزن مخصوص از روغن جدا مي شوند، اين لجن بزرگترین ماده مزاحم توليد شده در اين صنعت است که در كشور هاي صنعتی جهان آن را در كوره هاي مخصوص مي سوزاند.

تصفیه روغن موتور با اسید سولفوریک باید کاملا با دقت و احتیاط انجام شود تا آسیبی به موتور وادار نشود البته در هنگام استفاده از آن مانند هر ماده شیمیایی دیگر، مواظب باشید که خودتان آسیب نبینید و از ماسک و دستکش استفاده کنید.

روش های تهیه اسید سولفوریک ایرانی

روش های تهیه  اسید سولفوریک ایرانی اسید سولفوریک ایرانی کاربرد های بسیار زیادی در تولید کاغذ، دارو سازی، پالایشگاه های نفت، تصفیه روغن موتور و… دارد. کارخانه ها پس از استخراج ماده آن از معادن کشور اقدام فرآوری آن می کنند و محصول مورد نیاز جامعه را تولید می کنند.

روش های تهیه اسید سولفوریک ایرانی متفاوت است، شما با مراجعه به شرکت های پخش مواد شیمیایی می توانید اسید سولفوریک ایرانی تهیه کنید و البته سایت های فروش اینترنتی هم به خوبی مشغول عرضه این محصول هستند.

اسید سولفوریک به صورت مایع بسته بندی می شود و با توجه به نیاز بازار به صورت اسید سولفوریک خالص یا اسید سولفوریک رقیق عرضه می شود. کارخانه های زیادی در ایران مشغول تولید این ماده هستند چون کاربرد آن بسیار متنوع و گسترده است.

تولید کنندگان اسید سولفوریک ایرانی پس از تامین نیاز بازار، اقدام به صادرات محصول خود می کنند و کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان و. .. مشتری اسید سولفوریک ایرانی هستند هرچند زمینه صادرات این محصول بسیار زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *