آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولیدکنندگان اسید سولفوریک باکیفیت

فهرست مطالب

تولیدکنندگان اسید سولفوریک باکیفیت این نوع از ماده پر مصرف در صنایع گوناگون را به صورت پودری و یا هم مایع آماده کرده و به بازارهای ایران و جهانی عرضه می کند. قابل ذکر است که با بهره گیری از فرمول های روز دنیا این کار صورت می گیرد. به هر حال، اسید سولفوریک دوبار تصفیه را هم شرکت اصلی ساخته و در بسته بندی های متنوع به فروش می رساند. ضمن این که تولید اسید سولفوریک شفاف هم انجام می شود.تولیدکنندگان اسید سولفوریک باکیفیت

توصیه های بهداشتی در مورد اسید سولفوریک

توصیه های بهداشتی در مورد اسید سولفوریک جوهر گوگرد یا همان اسید سولفوریک خاصیت خورندگی دارد. برای همین هنگام استفاده از آن و یا رقیق سازی، باید نهایت دقت را به خرج داد و از لباس های مخصوص استفاده کرد. در همین حال، توصیه های بهداشتی در مورد اسید سولفوریک را نیز نبایستی‌ فراموش نمود.

این ماده باعث سوختگی شدید شده و از طرفی می تواند به چشم ها آسیب جدی وارد کند. به همین علت در کنار لباس، باید از دستکش و عینک های خاص هم استفاده نمود. همینطور اگر وارد دهان و سپس معده شوند، می تواند آسیب های بسیار شدیدی برسانند.

این را هم فراموش نکنید که ماده بالای 80 درصد چنانچه با فلزات واکنش نشان دهد، گاز تولید کرده و می تواند اشتعال زا و خاصیت انفجاری پیدا کند. پس باید محیط مناسب را هم برای آن در نظر گرفت.

به هر حال، اگر روی بدن این ماده بریزد، باید سریع لباس را از تن بیرون کرده و همراه با آب فراوان و محلول سوختگی آن را تمیز کرد. توصیه می شود که شستشو را به مدت نیم ساعت ادامه باید داد. به این دلایل است که پیشنهاد می کنند تا در هنگام کار با آن، همه جوانب را در نظر بگیرید.

روش های تهیه اسید سولفوریک باکیفیت

روش های تهیه  اسید سولفوریک باکیفیت در خصوص روش های تهیه اسید سولفوریک باکیفیت چه می دانید؟ شرکت هایی که در این عرصه فعالیت می نمایند، اصولاً شیوه های متفاوتی را در پیش می گیرند و البته فرمولاسیون خاصی هم در حوزه ساخت وجود دارد. ولی نوع فرآوری به این شکل است:

  • در گام نخست گوگرد را استخراج می کنند.
  • سپس آن را به گوگرد دی اکسید تبدیل می نمایند.
  • سپس به تری اکسید بدل می‌ شود.
  • دست آخر نیز گوگرد تری اکسید را به اسید سولفوریک تبدیل می کنند.

این ماده می تواند به صورت پودری و یا هم مایع باشد. در درصدهای متفاوتی ساخته می شود که نوع درجه یک، بالای 95% درجه خلوص آن است. در کل، شرکت های سازنده فرآورده را پس از آماده شدن در بسته بندی های استاندارد قرار می دهند تا به محیط و افرادی که آن را حمل می نمایند، آسیب نرساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *