آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولیدی سولفوریک اسید | آخرین قیمت آن در بازار

فهرست مطالب

سولفوریک اسید یکی از ماده‌های شیمیایی است که در علم کیمیا گری و شیمی توسط دانشمند بزرگ ایرانی که پدر علم شیمی نام دارد یعنی جابربن حیان کشف شده است. این فرمول را در جدول با نشانه H2SO4 نشان می دهند. این ماده شیمیایی یک حالت اسیدی دارد که با چگالی بالا می باشد. بی رنگ است و با هر میزان درصدی که ساخته شود در آب قابل حل خواهد بود. ایران امروزه به جایی رسیده است که تولیدی سولفوریک اسید را به خود اختصاص داده همچنین می توانید از آخرین قیمت آن در بازار از طریق سایت های اینترنتی به طور آنلاین  مطلع شوید. تهیه سولفوریک اسید توسط کشور ما، توسط امکانات ویژه و پیشرفت‌های صورت می‌گیرد که حتی صادرات آن را به خارج از کشور ممکن کرده است.

تولیدی سولفوریک اسید | آخرین قیمت آن در بازار

تولیدی سولفوریک اسید در تهران

تولیدی سولفوریک اسید در تهران سولفوریک اسید یکی از مواد های شیمیایی است که در ترکیبات مواد اولیه کارخانه های تولیدی، مورد استفاده قرار می‌گیرد به‌گونه‌ای که یکی از پرخریدترین محصولات کارخانه‌های تولیدی همین ماده می‌باشد. تهران یکی از شهرهای بزرگ است که کارخانه های گسترده ای را در دل خود جا داده است بنابراین انتظار می رود که از این ماده در شهر تهران به صورت ویژه ای مورد بهره گیری قرار بگیرد.

ضمن اینکه توسط تهران تولیدات سولفوریک اسید ایرانی با برندهای معتبر به فروش بازارهای جهانی نیز می رسد. تولیدی سولفوریک اسید در تهران یکی از بهترین های تولیدی این ماده شیمیایی محسوب می شود که محصولات خود را به خارج از کشور صادر می کند. قیمت سولفوریک اسید صادراتی نسبت به نوع داخلی آن کمی گران تر می باشد.

طرز تهیه سولفوریک اسید

طرز تهیه سولفوریک اسیدطرز تهیه سولفوریک اسید مرغوب و اصیل یکی از فرمول هایی است که هر کارخانه تولیدی سولفوریک اسید باید از آن مطلع باشد. به دلیل اینکه این ماده جزء مواد اولیه و پایه بسیاری از کارخانه‌های تولیدی قرار دارد و در نهایت می بایست که محصولی را به جامعه عرضه کند حتما باید از نوع با کیفیت آن استفاده شود. چون در نهایت رضایت مشتری و جلب بازارهای فروش بیشتری را در پی خواهد داشت. به همین روش تولید اسید سولفوریک را برایتان به اختصار بیان خواهیم کرد. به طور کلی فرآیند تولید سولفوریک اسید در 4 مرحله به شرح زیر خلاصه می شود که عبارتند از:

  1. مرحله اول استخراج گوگرد می باشد که به همین دلیل این ماده شیمیایی به نام جوهر گوگرد نیز معروف است.

  2. تبدیل گوگرد خالص به گوگرد دی اکسید

  3. در مرحله بعد گوگرد دی اکسید را به گوگرد تری اکسید تبدیل خواهند کرد.

  4. و در نهایت این گوگرد تری اکسید به عنوان اسید سولفوریک تبدیل می‌شود و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

سهم سولفوریک اسید ایرانی در بازار اروپا

سهم سولفوریک اسید ایرانی در بازار اروپاایران در ابتدای ظهور و بروز تکنولوژی کمی ضعیف عمل می‌کرد و مواد اولیه کارخانه های خود که از قبیل این نوع ماده های شیمیایی بود را از خارج وارد می کرده است. اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی ایران به جایی رسید که توانست بهترین نوع مواد شیمیایی را تولید کرده و به بازارهای جهانی و اروپا عرضه کند. سهم سولفوریک اسید ایرانی در بازار اروپا نیز از توجه ویژه و بالایی برخوردار بود به گونه ای که آلمان از مصرف کنندگان اسید سولفوریک ایرانی به شمار می رود.

آخرین قیمت سولفوریک اسید در بازار

آخرین قیمت سولفوریک اسید در بازارامروزه سولفوریک اسید در ایران همان طور که می دانید یکی از کالاهای صادراتی به شمار می‌رود. کالاهای صادراتی در هر کجای دنیا که باشند تحت تاثیر نوسانات و پایین بالا شدن نرخ ارز و دلار قرار خواهند گرفت. به همین دلیل آخرین قیمت سولفوریک اسید در بازار را هیچ وقت نمی توان به طور دقیقی تعیین کرد. برای آگاهی از آن می توانید به نمایندگی های پخش و یا به صفحه اینترنتی این نمایندگی ها مراجعه کنید و به طور آنلاین از نرخ قیمت آن آگاه شوید. ضمن اینکه از  سولفوریک اسید نصف قیمت می توانید با خرید اینترنتی، در هر سایز و حجمی، بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *