آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولیدی سولفوریک اسید ارسیان کو 98 درصد

فهرست مطالب

تولید سولفوریک اسید یکی از اصلی ترین فرآیند ها در کارخانه های تولیدی، از جمله شرکت های داروسازی، پالایشگاه های نفت، تصفیه خانه های آب و همچنین کارخانه های تولید صابون می باشد. مهمترین کاربرد اسید سولفوریک در تهیه کود های شیمیایی فسفاته می باشد. اما در موارد دیگری مانند استخراج فلزات مس، سرب و روی و همچنین اورانیوم نیز کاربرد فراوانی دارد. شرکت تولیدی سولفوریک اسید ارسیان کو 98 درصد، در تلاش است تا با ارائه مرغوب ترین مواد شیمیایی صنعتی، در رفع نیاز بسیاری از صنایع تولیدی کشور، گام بر دارد.

تولیدی سولفوریک اسید ارسیان کو 98 درصد

شرکت تولیدی سولفوریک اسید ارسیان کو

شرکت تولیدی سولفوریک اسید ارسیان کوشرکت تولیدی سولفوریک اسید ارسیان کو، مفتخر است که در زمینه تولید با کیفیت ترین محصولات صنعتی و ارائه آن ها از طریق بهترین روش ها و فروش این محصولات در قالب خرید اینترنتی به مشتریان خود فعالیت کند. این محصولات عبارتند از: اسید سولفوریک 98 درصد و اسید سولفوریک رقیق، اسید سولفوریک خوراکی، اسید کلریدریک، اکسید مولبیدن، اکسید روی، سولفات روی و فسفات روی.
این شرکت سعی می کند تا با صادرات این محصول و ایجاد یک مزیت رقابتی، جایگاه خود را در سطح جهانی تثبیت نماید.

لیست قیمت سولفوریک اسید در بازار ایران

لیست قیمت سولفوریک اسید در بازار ایرانسولفوریک اسید در ایران بسته به حجم آن قیمت های متفاوتی دارد. قیمت این محصول در سایت های معتبری که آن را به فروش می رسانند بسته به درصد خلوص و کاربری آن، متفاوت خواهد بود. متقاضیان می توانند با مراجعه به لیست قیمت سولفوریک اسید در بازار ایران که منتشر شده در بسیاری از وبسایت ها و درگاه های مجازی می باشد، با اطلاعات کامل و درست، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایند.

تجارت سولفوریک اسید در دنیا

تجارت سولفوریک اسید در دنیابسیاری از کشور های دنیا در حال تولید اسید سولفوریک و فروش آن به صورت داخلی و خارجی هستند. صادرات اسید سولفوریک می تواند نقطه قوتی برای اقتصاد یک کشور به حساب بیاید. بدیهی است کشور هایی که میزان ساخت اسید سولفوریک بالایی دارند، نسبت به کشور هایی که میزان تولید این محصول در آن ها کمتر است از پتانسیل اقتصادی بالاتری برخوردارند.
برای مثال می توان به کره جنوبی و زاپن به عنوان دو کشور صادرکننده بزرگ این محصول در دنیا اشاره کرد. چین و شیلی هم به عنوان دو وارد کننده بزرگ این محصول در دنیا شناخته می شوند. در کشور ایران نیز، شرکت های بزرگی با تولید و فروش اسید سولفوریک در دو بخش خارجی و داخلی به فعالیت در تجارت سولفوریک اسید در دنیا مشغول هستند.

فروشنده های معتبر سولفوریک اسید در سراسر کشور

فروشنده های معتبر سولفوریک اسید در سراسر کشورکارخانجات متعددی در کشور در حال تولید اسید سولفوریک هستند. این کارخانجات در استان های تهران، البرز، زنجان، یزد و … حضور دارند. فروشنده های معتبر سولفوریک اسید در سراسر کشور، محصولات خود را از طریق نمایندگی های خود در جای جای کشور، به صورت فله، جزئی و یا تانکری، در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.

سفارش عمده و جزئی آنلاین سولفوریک اسید ارسیان کو

سفارش عمده و جزئی آنلاین سولفوریک اسید ارسیان کویکی از روش های خرید آسان و کم هزینه برای خرید اسیدسولفوریک، که از استقبال بالایی نیز بین خریداران برخوردار است، خرید اینترنتی می باشد. قابلیت سفارش عمده و جزئی آنلاین سولفوریک اسید ارسیان کو، که از سایت های معتبر و فعال در زمینه فروش محصولات پتروشیمی و صنعتی می باشد، امکانی جامع را در اختیار متقاضیان این محصول قرار داده است.

این شرکت با در اختیار داشتن شرایط و تجهیزات حمل و نقل محصول به صورت تانکرهای فلزی و استیل ، آماده ی ارائه و تحویل محصولات خود به مقاصد مورد نظر مشتریان خود خواهد بود.

تامین کننده سولفوریک اسید در حجم های بالا

تامین کننده سولفوریک اسید در حجم های بالااین شرکت با افتخار اعلام می کند که با در اختیار داشتن نیروهای متخصص، تکنولوژی های به روز و  سرمایه های انسانی کارآمد، تامین کننده سولفوریک اسید در حجم های بالا بوده و امکان ارائه خدمات به بسیاری از صنایع تولیدی کشور را دارا می باشد. اگر به حجم های بالا از این محصول نیاز دارید، خرید از شرکت تولیدی سولفوریک اسید ارسیان کو  به صورت آنلاین بهترین و مناسب ترین انتخاب شما خواهد بود. برای ثبت خرید خود و مشاوره می توانید با مدیریت فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *