آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولیدی معتبر اسید سولفوریک رقیق صنعتی

فهرست مطالب

تولیدی معتبر اسید سولفوریک صنعتی پس از جمع آوری گوگرد آن را طی فرآیندهای شیمیایی مختلف به اسید سولفوریک تبدیل نموده و پس از بررسی درجه کیفی و غلظت آن در آزمایشگاه، در اختیار تمامی صنایع از جمله صنایع کشاورزی، چرم سازی و خودروسازی قرار می دهد.
این اسیدها پس از تولید به صورت بشکه های 20 لیتری و یا بسته بندی به بازار عرضه می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای استفاده از اسید سولفوریک رقیق

مزایای استفاده از اسید سولفوریک رقیق

امروزه کاربرد اسید سولفوریک در صنایع مختلف بسیار زیاد است و به دلیل مزایای زیادی که دارد، جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کرده است. از جمله مزایای استفاده از اسید سولفوریک رقیق در صنایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:
از آن جایی که این اسیدها در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، تاثیرات متفاوتی بر روی محصول می گذارند و دارای مزایای گوناگونی هستند.
به عنوان مثال استفاده از اسید سولفوریک در صنعت تصفیه فلز این مزیت را دارد که به راحتی بتوان ناخالصی ها را از آن جدا کرد و آن را رسوب زدایی نمود، به علاوه بسیار مقرون به صرفه است و نسبت به هیدروکلریک اسید گزینه مناسب تری برای انجام کار می باشد.
همان طور که می دانید ابریشم طبیعی یکی از گران ترین و کمیاب ترین پارچه هاست و خرید آن برای عموم مردم مقدور نیست. از همین رو با استفاده از اسید سولفوریک رقیق می توان نمونه ای از ابریشم مصنوعی را تولید نمود و آن را در اختیار مصرف کنندگان قرار داد.
یکی دیگر از کاربردهای اسیدسولفوریک در صنعت کشاورزی است. از آن جایی که پسته یکی از انواع محصولات تولیدی و صادراتی ایران محسوب می شود، تولید نوع مرغوب و با کیفیت آن از اهمیت اساسی برخوردار است.
درخت پسته به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، در برابر هوای مرطوب دچار پوسیدگی می گردد و به مرور خشک می شود و تا حدودی می تواند شوری خاک را تحمل کند، از همین رو بسیاری از تولید کنندگان پسته برای از بین بردن حالت قلیایی خاک و متعادل کردن ph خاک از اسید سولفوریک استفاده می کنند.
به طور کلی استفاده از اسید سولفوریک در باغات پسته مزایای زیادی دارد که می توان به کاهش درصد قلیایی خاک، اصلاح کردن شوری خاک، رشد بهتر درختان، بار دهی یالا و … اشاره کرد.

خرید بی واسطه اسید سولفوریک صنعتی

خرید بی واسطه اسید سولفوریک صنعتی

اگر شما خواستار اسید سولفوریک صنعتی هستید و می خواهید آن را با قیمت مناسب تهیه کنید بهترین راه این است که خرید خود را از مراکزی انجام دهید که به صورت مستقیم محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند.
در حال حاضر مجموعه ما بهترین و مرغوب ترین نمونه ها را به صورت کاملا بی واسطه به مشتری عرضه می کند و آنها را به قیمت درب کارخانه در اختیار صنایع قرار می دهد. خرید اسید سولفوریک صنعتی به صورت مستقیم این مزیت را برای شما دارد که هزینه کمتری برای محصولات مورد نیاز خود پرداخت کنید و سود بیشتری بدست آورید.
جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید تماس بگیرید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *