آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولید اسید سولفوریک ایران | پخش عمده آن در بازار بین المللی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک ماده معدنی و شیمیایی است که کاربردهای متعددی در صنایع گوناگون دارد و برای مصارف متعددی به کار گرفته می شود. امروزه عمده ترین و اصلی ترین کاربردهای این نوع اسید در تولید کودهای شیمیایی فسفاته است. تولید اسید سولفوریک ایران دارای سابقه دیرینه ای است و پخش عمده آن در بازارهای جهانی طی سالهای اخیر رونق بیشتری گرفته است.

محصول تولید شده توسط کارخانجات داخلی از مرغوبیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و این ماده یکی از بهترین مواد شیمیایی و معدنی در بهینه سازی خاک در صنعت کشاورزی است. همچنین در صنایع گوناگون دیگری از استخراج فلزات گرفته تا پاکسازی و تصفیه پساب های صنعتی از این ماده استفاده می گردد.

تولید اسید سولفوریک ایران | پخش عمده آن در بازار بین المللی

تولید اسید سولفوریک ایران در کارخانجات

تولید اسید سولفوریک ایران در کارخانجاتتولید اسید سولفوریک ایران در کارخانجات متعددی صورت می پذیرد و شرکت های معتبری در زمینه تولید و فروش اسید سولفوریک ایران مشغول به فعالیت هستند. مهم ترین کارخانجات تولید این محصول پرکاربرد در صنایع گوناگون در شهرهای تهران، زنجان، قزوین، اصفهان و مشهد مشغول به فعالیت هستند.

در این کارخانجات با بهره گیری از توان متخصصان داخلی، با تکیه بر دانش روز دنیا در زمینه تولید مواد شیمیایی و صنعتی و به کارگیری دستگاه های اتوماتیک صنعتی اسید سولفوریک با عالی ترین کیفیت تولید می گردد.

پخش عمده اسید سولفوریک در بازار بین المللی

پخش عمده اسید سولفوریک در بازار بین المللیپخش عمده اسید سولفوریک در بازار بین المللی سالیان متعددی است که رواج دارد. کشورهای تولید کننده این محصول، اسید سولفوریک را در طیف کیفیت های متنوع به بازارهای جهانی ارسال می نمایند و قیمت اسید سولفوریک ایران مانند سایر کشورها متأثر از بازار جهانی است.

همچنین پخش عمده اسید سولفوریک ایران نیز توسط مراکز و نمایندگی های مجاز، مراکز بازرگانی و وب سایت های فروشگاهی مجاز فعال در این زمینه صورت می پذیرد. برای خرید عمده و بهینه این محصول راه های آنلاین یکی از بهترین راه ها هستند چرا که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافی، صنعتگران می توانند در سریع ترین زمان به محصولات مورد نیاز خود دسترسی یابند.

آخرین قیمت اسید سولفوریک ایران در بازار

آخرین قیمت اسید سولفوریک ایران در بازاراگر به دنبال عرضه کننده اسید سولفوریک ایران با کیفیت بالا هستید می توانید به مراکز و نمایندگی های مجاز برندها و کارخانجات تولیدی و یا مراکز بازرگانی فعال در زمینه فروش انواع محصولات شیمیایی و معدنی مراجعه نمایید. علاوه بر این اگر به دلیل اشتغالات فراوان وقت و زمان مراجعه حضوری به این مراکز را ندارید برای خرید انواع محصولات شیمیایی و معدنی می توانید از طریق فروشگاه های مجاز اینترنتی اقدام نمایید.

در این وب سایت های فروشگاهی شما با اطلاعات کامل و مقالات متعددی در زمینه اسید سولفوریک آشنا خواهید شد. همچنین مشاوران فروش فروشگاه های آنلاین با داشتن دانش و اطلاعات کافی در این حوزه مشاوران و راهنمایان خوبی محسوب می گردند. برای اطلاع از قیمت اسید سولفوریک ایران نیز سایت های مجاز فروشگاهی منابع خوبی هستند.

مراحل تولید و ساخت اسید سولفوریک ایران

مراحل تولید و ساخت اسید سولفوریک ایرانمراحل تولید و ساخت اسید سولفوریک ایران همچون کارخانجات فعال در کشورهای دیگر کاملاً علمی و برپایه فناوری روز دنیا می باشد. در تولید با فرایند مستقیم اسید سولفوریک از متریال اولیه گوگرد با درجه خلوص و اصطلاحاً عیار 99 درصد استفاده می گردد. این گوگرد پس از طی پروسه شارژ در حوضچه های ساخته شده از بتن توسط لوله های بخار در درجه حرارتی بین 120 تا 130 درجه سانتیگراد ذوب می گردد و سپس به داخل کوره های صنعتی احتراق فرستاده می شود تا بسوزد.

گاز حاصل از این احتراق به درون مبدل های حرارتی فرستاده می شود تا در مجاورت با دستگاه های مخصوصی تبدیل به تری  اکسید گوگرد گردد. این ماده پس از ورود به برج های جذب تبدیل به ماده شیمیایی دیگری می گردد که پس از افزودن آب به آن اسید سولفوریکی با غلظت بالا حاصل می گردد. از این اسید در صنایع گوناگونی استفاده  می شود که مهم ترین آنها تولید کودهای شیمیایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *