آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولید اسید سولفوریک با بهترین کیفیت و قیمت در ایران

فهرست مطالب

تولید اسید سولفوریک ایران برای موارد مصرفی متفاوت با برآورد های جهانی می باشد. بزرگ ترین صنعت مصرف کننده اسید سولفوریک در ایران صنعت استخراج روی است و تولید کود های شیمیایی در جایگاه بعدی قرار دارد. تولید مس به روش هیدرومتالوژی نیز سومین جایگاه را در استفاده از اسید سولفوریک دارا می باشد. اسید سولفوریک، ماده ای معدنی و بسیار قوی است که به طور طبیعی در گاز های خارج شده از آتشفشان نیز وجود دارد و با هر درصدی در آب حل می شود. اسید سولفوریک خورنده است و قسمت عمده ای از باران اسیدی را تشکیل می دهد. در کارخانه های تولید اسید سولفوریک ماده اولیه مورد مصرف گوگرد می باشد، که به صورت جامد از کارخانجات پتروشیمی یا واحد های تصفیه گاز مانند پالایشگاه ها قابل تامین است تا به تولید این ماده با کیفیت بالا و قیمتی مناسب بیانجامد.

میزان تولید اسید سولفوریک در ایران

میزان تولید اسید سولفوریک در ایران

با گسترش استفاده از مواد شیمیایی و فلزات صنعتی، تولیدات کارخانه های فعال در عرصه مواد شیمیایی از کود ها گرفته تا محصولات شوینده، و دیگر صنایع فعال در زمینه استخراج فلزات، به نسبت افزایش یافته است. این روند رو به رشد تولیدات به طبع  نیاز به مواد اولیه در حجم بیشتری نیز دارد، و از آن جا که اسید سولفوریک همواره یه عنوان یک ماده اساسی در صنایع تولیدی به شمار می رود. میزان تولید و ساخت اسید سولفوریک در سال های اخیر رو به فزونی بوده است. در ادامه به چند مورد از موارد مصرف این محصول اشاره می کنیم :

  • استخراج فلزات، مس، روی و سرب : شستشو و آماده سازی فلز برای رنگ و پوشش.
  • استخراج اورانیوم و وانادیوم : امروزه میزان استفاده از آن در این زمینه به دلیل خطرات احتمالی کمتر شده است.
  • صنایع فولاد و آهن : بازیافت گاز های محتوی آمونیاک.
  • استفاد در فرآیند تولید مواد شیمیایی
  • تولید باتری اتوموبیل و آب باتری
  • تصفیه روغن موتور
  • تصفیه آب

بیشتر بخوانید: لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک

خریداران اصلی اسید سولفوریک 98 درصد

خریداران اصلی اسید سولفوریک 98 درصد

اسید سولفوریک دارای مولکول های گشتاور قطبی است، که می توانند با یکدیگر پیوند هیدروژنی برقرار کنند. پس سولفوریک اسید ماسعی است با نقطه جوش بالا و همچنین دارا گران روی زیاد محسوب مس شود. همین شریاط مولکولی باعث می شوند که اسید سولفوریک به خوبی در آب حل شود و محلول های اسیدی مختلف تولید کند.

اسید سولفوریک 98 درصد دارای غلظت و خلوص بالای می باشد. خریداران اصلی اسید سولفوریک 98 درصد معمولا کارخانه های تولیدات محصولات صنعتی و شیمیایی می باشند.

بیشتر بخوانید: قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

فروش حجم بالا اسید سولفوریک تولید ایران

فروش حجم بالا اسید سولفوریک تولید ایران

فروش حجم بالای اسید سولفوریک ایران و استفاده از ان در صنایع مختلف تولیدکنندگان سولفوریک اسید را به این مورد واداشته که علاوه بر ارائه تولیدات خود در بازار های داخلی به عرضه ی آن در بازار های جهانی نیز بپردازند. فروش انبوه اسید سولفوریک تولید شده در کارخانه های ایرانی، در بازار های بین المللی سود بسیار رضایت بخشی را برای صاحبان صنایع و کشور به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید: فروش عمده اسید سولفوریک فله به قیمت ارزان

محل فروش اسید سولفوریک درجه یک با خلوص بالا

محل فروش اسید سولفوریک درجه یک با خلوص بالا

فروشگاه های و مراکز عرضه کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی، صنعتی و دیگر صنایع مربوطه، محل فروش اسید سولفوریک درجه یک، با کیفیت و خلوص  بالا می باشند. این مراکز که اغلب با آزمایشگاه های پژوهشی شیمی نیز همکاری دارند، این محصول را با کیفیتی تضمین شده و نیز قیمتی مناسب در اختیار خریداران سراسر کشور قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: خرید عمده اسید سولفوریک درجه یک

عرضه کننده اسید سولفوریک بدون واسطه در بازار ایران

عرضه کننده اسید سولفوریک بدون واسطه در بازار ایران

کارخانه اسید سولفوریک نیز این امکان را برای مشتریان خود فراهم اورده اند که این محصول را به صورت مستقیم و با مرغوبیتی بالا تهیه و خریداری نمایند. این کارخانه های عرضه کننده در ایران با این شیوه خریدی بدون واسطه و به صرفه را برای خریداران فراهم می کنند و موجب رضایت و در نهایت همکاری مداوم بین تولید کننده و مصرف کننده خواهند شد. یکی از عوامل خرید با قیمت مناسب از کارخانه ها نیز حذف واسطه ها و دلالان در این میان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *