آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولید اسید سولفوریک صنعتی |جدید ترین برند های آن در جهان

فهرست مطالب

تولید اسید سولفوریک به عنوان یکی از مواد اولیه پرکاربرد در کارخانه‌هاست که از میان، می‌توان شرکت‌های تولید مواد دارویی و تولید صابون، پالایشگاه‌های نفت، کارخانه‌های تولید الکل، تصفیه‌خانه‌ های آب، کارخانه‌های تولید کاغذ و … را نام برد.گفتنی است که در تمام مواردی که نیاز به کنترل PH یا تولید ترکیب‌های سولفات‌دار باشد از این ماده استفاده می‌شود. در این مقاله سعی داریم با روش‌های تولید اسید سولفوریک صنعتی که در بسیاری از کشورها، به ویژه در کشور خودمان اجرا می‌شود آشنا شویم.

تولید اسید سولفوریک صنعتی |جدید ترین برند های آن در جهان

تولید اسید سولفوریک صنعتی در ایران

تولید اسید سولفوریک صنعتی در ایران اسید سولفوریک به دلیل داشتن کاربرد هایی هم چون اصلاح خاک های شور و قلیا – واکنش های شیمیایی – تولید کودهای شیمیایی – استخراج فلزات و … از
پر کاربرد ترین مواد شیمیایی به حساب می آید به طور کلی فرآیند تولید اسید سولفوریک صنعتی در ایران را می توان به موارد زیر شرح داد:

  •  از معدن های گوگرد گوگرد را استخراج کرده
  •  در طی فرایند های شیمیایی گوگرد را به گوگرد دی اکسید تبدیل کرده
  •  گوگرد دی اکسید را با مواد های شیمیایی به گوگرد تری اکسید تبدیل کرده
  •  در نهایت گوگرد تری اکسید را به اسید سولفوریک تبدیل کرده

این فرایند طولانی در کارخانه ها معمولا در طی دو الی سه روز طول می کشد و بعد از آن وزارت بهداشت این اسید را تایید کرده و پس از بسته بندی به دست شما
می رسد.

جدید ترین برند اسید سولفوریک صنعتی در جهان

جدید ترین برند اسید سولفوریک صنعتی در جهانامروزه در ایران و در جهان تعداد زیادی کارخانه تولیدی اسید سولفوریک صنعتی وجود دارد. اما آن برندی مشهور می شود که کالایش دارای بهترین کیفت و قیمت باشد.  البته تبلیغات هم بسیار نقش مهمی دارند. این ماده گاهی به عنوان «سلطان مواد شیمیایی» خوانده می‌شود چرا که حجم تولید آن در جهان بسیار زیاد است و هر روز تولید کنندگان زیادی به تولید این محصول در سراسر دنیا می پردازند و نمی توان برندی را به عنوان جدیدترین برند اسید سولفوریک صنعتی در جهان معرفی کرد اما شاید جدید ترین برند اسید سولفوریک صنعتی در ایران مرکز شیمی ایران است که به تازگی شروع به کار کرده است.

مجموعه مركز شيمي ايران (CCIRAN.COM) با همت جمعي از فعالان صنعت شيمي، پلیمر، نفت و متخصصان IT كشور آغاز بكار كرده است. هدف از ايجاد این مجموعه ، ايجاد بستر ارتباطي بين توليد كنندگان، وارد كنندگان ، مصرف كنندگان و محققين دانشگاهي در صنعت شيمي، پلیمر و نفت كشور بوده و عضويت در سايت رايگان مي باشد.

قیمت عمده اسید سولفوریک صنعتی در بازار داخلی

قیمت عمده اسید سولفوریک صنعتی در بازار داخلیقیمت عمده اسید سولفوریک صنعتی در بازار داخلی بسته به درصد خلوص آن، برند تولید کننده و … متغیر می باشد. به طور مثال هر چه درجه خلوص اسید سولفوریک کمتر باشد قیمت آن نیز پایین تر است. اسید سولفوریک با درجه خلوص ۹۸ درصد، ۵۰ درصد و ۳۵ درصد در بازار موجود است.

شرکت های اینترنتی که در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی فعال هستند، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اسید سولفوریک با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشند. طبیعی است که خرید این محصول به صورت عمده می تواند قیمت نهایی را کاهش دهد. برای خرید این محصول به صورت عمده شما می توانید با یک تولید کننده آشنا شده و بدون واسطه از او خرید نمایید. علاوه بر این همانطور که ذکر شد در بعضی از مراکز فروش حضوری و یا اینترنتی، اسید سولفوریک صنعتی به صورت عمده عرضه می شود.

خرید اسید سولفوریک صنعتی بیشتر به صورت گالن و بشکه و مخزنی انجام می شود. این اسید جز پرمصرف ترین مواد شیمیایی در ایران است و در بیشتر مشاغل مانند، نساجی، چرم سازی و … کاربرد دارد.

لازم به ذکر است که خرید اسید سولفوریک نیاز به مجوز دارد و در غیر اینصورت به فروش نمی رسد.

 

شرکت توزیع اسید سولفوریک صنعتی

شرکت توزیع اسید سولفوریک صنعتی خرید اسید سولفوریک صنعتی از طریق شرکت توزیع اسید سولفوریک صنعتی امکان پذیر شده است. اسید سولفوریک با نام برند های مختلف در بازار فروش عرضه می شود. بسیاری از شهر های بزرگ ایران مانند تهران، اصفهان و شیراز و … می توانند به عنوان مراکز تولید و توزیع این اسید به بازار معرفی شوند. این شهرها دارای نمایندگی فعال در زمینه فروش اسید سولفوریک هستند. تولید اسید سولفوریک به صورت فرآیند مجاورت انجام می شود و یکی از مهم ترین مواد شیمیایی در صنعت به حساب می آید. 

لیستی از شرکت های توزیع اسید سولفوریک صنعتی در زیر آمده است:

  • تماد کالا
  • آرسیان کو
  • نیک آزما
  • کیمیا تهران اسید
  • آل ور صنعت پارت
  • و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *