آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

عرضه کنندگان اسید سولفوریک 2ونیم لیتری

فهرست مطالب

اسید سولفوریک محصولی با قدرت خورندگی بسیار بالا می باشد که در غلظت های مختلف و در نتیجه واکنش بین عناصر گوگرد، اکسیژن و هیدروژن تولید می ‌شود.
اسید سولفوریک 2ونیم لیتری توسط عرضه کنندگان برتر این محصول ارائه می شود و خریداران می توانند در تماس مستقیم با عرضه کنندگان نسبت به ثبت سفارش آن اقدام کنند تا در ظروف مخصوص نگهداری این اسید و در کوتاه ترین زمان ممکن برای آنها ارسال شود.

عرضه کنندگان اسید سولفوریک 2ونیم لیتری

بهترین ظروف برای نگهداری اسید سولفوریک

بهترین ظروف برای نگهداری اسید سولفوریک انواع مختلف اسید ها به خصوص اسید سولفوریک مرغوب ایرانی به دلیل داشتن ph بسیار پایین و نزدیک صفر دارای خاصیت خورندگی فوق‌العاده‌ای است بنابراین نگه داری آنها باید در ظروف مخصوص انجام شود که امکان هیچ نوع واکنش بین اسید سولفوریک و ظرف وجود نداشته باشد.

بهترین نوع ظروف مورد استفاده برای اسید سولفوریک استفاده از ظروف شیشه ای، پلاستیکی، چوبی و چدنی می باشد که مقاومت خود توجهی در برابر خوردگی این اسید بسیار قوی دارند. استفاده از ظروف شیشه ای به خاطر شکنندگی آنها چندان مرسوم نیست اما ظروف پلی اتیلنی به ویژه دبه های پلاستیکی می‌توانند بهترین گزینه برای نگه داری و نقل و انتقال این محصول باشند.

از میان همه انواع فلز ها کبالت با اسید سولفوریک واکنش نمی ‌دهد اما تهیه ظروف از این فلز عملاً غیر ممکن است و بنابر این ظروف شیشه‌ای و دبه یا مخزن های پلی اتیلنی بهترین گزینه ها برای نگه داری این اسید می باشند.

راهنمای خرید اسید سولفوریک 2ونیم لیتری

راهنمای خرید اسید سولفوریک 2ونیم لیتری

اسید سولفوریک اصل محصولی است که به صورت مایع روشن و شفاف ارائه می شود. این اسید فاقد هر نوع بو و رنگ می باشد. در سال‌های اخیر اسید سولفوریک جامد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از کاربردهای زیادی برخوردار است

برای خرید اسید سولفوریک 2ونیم لیتری باید از مشخصات کامل آن آگاه بود و بر اساس آنها نسبت به خرید این محصول اقدام نمود. برای خرید این اسید باید با عرضه کنندگان معتبر این محصول آشنا شد تا به این ترتیب از کیفیت اسید درخواستی اطمینان حاصل کرد. درصد و غلظت اسید سولفوریک مورد نظر باید کاملاً مشخص باشد زیرا این اسید در ph های بسیار مختلف در بازار وجود دارد و مصرف کننده یا خریدار باید از نوع مورد نیاز این محصول آگاهی داشته باشد.

اطلاع از نوع اسید سولفوریک مورد نیاز توسط خریداران با استفاده از امکانات مشاوره عرضه کنندگان این اسید امکان پذیر است و خریداران می توانند از طریق همین وب سایت از امکان اخذ مشاوره در سایت استفاده کرده یا از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با این عرضه ‌کنندگان تماس تلفنی برقرار کند و ثبت سفارش انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *