آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولید کننده اسید سولفوریک | ارائه دهنده بهترین محصولات شیمیایی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از محصولات و فرآوری های شیمیایی است که دارای فرمول شیمیایی H2SO4 است. این اسید در گذشته با نام جوهر گوگرد نیز معروف بوده است.
این ماده اسیدی چگالی بالایی دارد، بدون رنگ است و در آب با هر میزان درصدی قابل حل و جذب می باشد.
تولید کننده اسید سولفوریک آن را سلطان مواد شیمیایی خوانده است زیرا تقاضای زیادی برای تولید دارد و بسیار آمد می باشد. شرکت های ارائه دهنده بهترین محصولات شیمیایی، تجارت اسید سولفوریک را از محوریت های اصلی تولیدات خود قرار می دهند.

یکی از شروط برای اینکه کشوری را پیشرفته بخوانند یا بتوان با اطمینان گفت که کشوری با علوم و تکنولوژی به روز دنیاست این است که، سرانه تولید اسید سولفوریک در آن کشور مطابق با جمعیت همان کشور باشد.

تولید کننده اسید سولفوریک | ارائه دهنده بهترین محصولات شیمیایی

تولید کننده اسید سولفوریک در تهران

تولید کننده اسید سولفوریک در تهراناسید سولفوریک یکی از مواد های شیمیایی است که در زندگی روزمره ما بسیار کاربرد دارد. شاید گاهی از کنار فرآورده های این مواد رد شویم و ناخودآگاه ندانیم که اسید سولفوریک جز مواد مهم اولیه و تشکیل دهنده آن بوده است.
در گذشته این ماده را جابر بن حیان که پدر علم شیمی ایرانی در جهان نامیده شده است، از طریق جداسازی کانی های زاج سبز، آهن سولفات هفت آبه و مس، اختراع کرده است.
که بعد ها با گذشت زمان این علم در ایران و در دیگر کشورهای جهان گسترش یافت. به طوری که کارخانه های تولید کننده اسید سولفوریک در تهران بسیار پیشرفت کرده است و دارای متخصصین درجه یک می باشد که حتی آن را به عرضه صادرات نیز کشانده اند.

خاصیت اثر گذاری اسید سولفوریک در کار کشاورزی

خاصیت اثر گذاری اسید سولفوریک در کار کشاورزیاسید سولفوریک با توجه به فرمول شیمیایی و طریقه تولیدی که دارد، در بسیاری از موارد کاربردی قابل استفاده می باشد.
این یک ماده شیمیایی بسیار مهم و حیاتی است که کشف کیمیاگر معروف و بلند مرتبه ای بنام جابر بن حیان بوده و با گذشت زمان به تکامل رسیده است.
یکی از ویژگی های مهم و بارز و برجسته اسید سولفوریک این است که با هر میزان درصد اثر گذاری، به راحتی در آب قابل حل و تجزیه می باشد. به همین دلیل منطقی است که در خاک های کشاورزی که دچار مشکل شده اند، استفاده شود و به بهبودی آن می‌انجامد.

در زیر 4 مورد از خاصیت اثر گذاری اسید سولفوریک در کار کشاورزی را بیان کرده ایم:

  1. کاهش میزان شوری و قلیائی آب و خاک
  2. برطرف کردن شوری خاک
  3. بهبود وضعیت تهویه موجود در خاک های رس
  4. تشکیل دهنده سولفات‌ های آلی در خاک و آب

ارائه دهنده بهترین اسید سولفوریک

ارائه دهنده بهترین اسید سولفوریکاسید سولفوریک ماده شیمیایی است که در همه زمینه هایی که انسان با آن در گیر است کار آیی دارد. البته به جز موارد دارویی و غذایی که در آن از هیچ نوع این اسید استفاده نمی شود در تمام موارد دیگر از این تکنولوژی بهره مند خواهند شد.
به دلیل کاربرد فراوانی که در زندگی دارد، پخش اسید سولفوریک یکی از تجارت های روز دنیا مطرح شده است. در این کار برای تولید کنندگان سود بسیاری نهفته است زیرا از این اسید در زمینه خودرو گرفته تا کشاورزی و… بهره می گیرند.

بنابراین با توجه به دامنه گسترده ای که این ماده در زندگی ما دارد، ارائه دهنده بهترین اسید سولفوریک می بایست آن را طبق استاندارد های تعیین شده تولید نماید.
سرپیچی از هرگونه استانداری و غیر کیفی سازی به تولید یک ماده اسیدی بی خاصیت می‌انجامد که آوازه شما را در بازار خراب خواهد کرد.

تجارت انواع اسید سولفوریک

تجارت انواع اسید سولفوریکاسید سولفوریک به نام های دیگری چون جوهر گوگرد و سولفات هیدروژن، معروف است. این ماده دو نوع مختلف صنعتی و آزمایشگاهی دارد به همین دلیل تجارت انواع اسید سولفوریک امروزه در جهان، یک تجارت بی همتا و تاپ شناخته می شود.
به دلیل اینکه از این ماده شیمیایی در اکثر زمینه ها استفاده می شود، صادرات اسید سولفوریک یک امر ضروری برای چرخه صنعتی و تولیدی کشورها محسوب می شود.
در زیر به تعدادی از انواع این کارکردها اشاره می کنیم:

  • پالایشگاه نفت
  • صنایع کشاورزی
  • صنایع خودرو سازی و لوازم آن
  • صنایع تولیدات و تصفیه روغن
  • صنایع شوینده
  • صنایع مواد انفجاری و…

از این ماده در حجم های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می گردد. با توجه به اینکه یک ماده صنعتی و صادراتی نیز محسوب می شود، قیمت اسید سولفوریک در میزان و برندهای تولیدی، متفاوت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *