آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولید کننده اسید سولفوریک | برند های معروف تولید کننده مواد شیمیایی درکشور

فهرست مطالب

شرکت های مختلفی در سراسر کشور تولید کننده اسید سولفوریک هستند و برند های معروف تولید کننده مواد شیمیایی در کشور این ماده را در حجم های مختلف تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. زیرا تولید اسید سولفوریک اهمیت بسیاری در صنعت دارد و تولید کننده اسید سولفونیک به این امر واقفند.

اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی است که از واکنش آب و سولفور تری اکسید بدست می آید. اسید سولفوریک به مقدار بی نهایت در آب قابل حل است و حد حلالیت بالایی دارد.

اسید سولفوریک در صنعت یک ماده فوق پرکاربرد است. از اسید سولفوریک در  تهیه کودهای شیمیایی، موادمنفجره ، آب باتری اتومبیل، صنایع معدنی و فلزی، چرم سازی، لاستیک سازی، نساجی ، استفاده در مواد شوینده و … استفاده می شود.

کاربرد اسید سولفوریک در شوینده بسیار زیاد است به گونه ای که می تواند بنا به درصد اسیدی که دارد هر گونه چربی و کثیفی را پاک کند. اسید سولفونیک یکی از انواع اسید سولفوریک های صنعتی است که در پاک کنندگی و شویندگی استفاده می شود و متان سولفونیک اسید صنعتی یکی از معروف ترین آن است. و اسید سولفونیک ایرانی توسط کارخانه های تولید انواع اسید در کشور تولید و به بازار عرضه می شود.

کارخانجات تولید اسید سولفوریک

کارخانجات تولید اسید سولفوریک در کشور

کارخانجات تولید اسید سولفوریک در شهرهای مختلف کشور وجود دارند و صنعتگران مختلفی در این حوزه در جای‌جای کشور فعالیت می‌کنند و برندهای مختلف و معتبر و گوناگونی از این ماده را تولید و به بازار های سراسر کشور عرض می کنند.

بنا به درصد خلوص و غلظت اسید سولفوریک قدرت آن متفاوت است و در جایگاه ها و موقعیت های مختلف به کار می رود انواع اسید سولفوریک کشور که در کارخانه های مختلف تولید می شود و می‌توان این ماده را با غلظت های مختلف تهیه کرد.

کارخانه های تولید اسید سولفوریک در ایران در شهر های مختلف ایران فعالیت می‌ کنند:

  • تهران
  • البرز
  • زنجان
  • یزد
  • و …

معروف ترین برند های تولید کننده اسید سولفوریک در سراسر کشور

معروف ترین برند های تولید کننده اسید سولفوریک در سراسر کشور

شرکت های زیادی در زمینه تولید اسید سولفوریک در کشور فعالیت می کند و معروف ترین برند های تولید کننده اسید سولفوریک در سراسر کشور پراکنده هستند و می توان در هر جای ایران عزیز شرکت های معتبر و پرتلاشی را در زمینه تولید اسید سولفوریک صنعتی پیدا کرد که این ماده صنعتی را به بازار عرضه می کنند.

لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک و به عبارتی برند های تولید کننده اسید سولفوریک در سراسر کشور بسیار زیاد هستند اما چند تن است شرکت های قدر و پرتلاش در این حوزه که آوازه خوبی در تولید اسیدهای صنعتی، از جمله اسید سولفوریک دارند عبارتند از:

  • پتروشیمی رازی
  • کیمیا داران کویر
  • پارس شیمی
  • کیمیا پژوهان خاور شیمی
  • الماس شیمی
  • اسید شیمی زنجان
  • راد شیمی البرز
  • و …

بازرگانی فروش اسید سولفوریک

بازرگانی فروش اسید سولفوریک

بازرگانی فروش اسید سولفوریک در شهرهای مختلف کشور وجود دارد و شما می توانید از طریق این بازرگانی ها این ماده صنعتی را تهیه کنید برای اطلاع از بازرگانی ها و نمایندگی های فروش اسید سولفوریک صنعتی می توانید با متخصصان در این حوزه مشورت کنید و یا از طریق سایت ها منابع معتبر اینترنتی این بازرگانی ها را در شهر خود پیدا کرده و اسید سولفوریک مورد نیاز خود را از طریق آنها تهیه نمایید.

پخش عمده اسید سولفوریک در کشور

عرضه اسید سولفوریک با بسته بندی های مختلف

پخش عمده اسید سولفوریک در کشور توسط شرکت ها و بازرگانی های مختلف انجام می شود و این شرکت ها انواع مختلف اسید سولفوریک با غلظت های متنوع را به بازارهای مختلف کشور عرضه می کند. از طریق این نمایندگی ها و مراکز در سراسر کشور شما می توانید این ماده صنعتی را تهیه کنید.

بزرگ ترین بازار اسید سولفوریک در کشور

خرید اسید سولفوریک صنعتی

از اسید سولفوریک به عنوان سلطان مواد صنعتی نام برده می شود زیرا بی نهایت کاربرد دارد و در صنعت یکی از پرمصرف ترین ماده های صنعتی به حساب می آید بازارهای مختلفی برای اسید سولفوریک در کشور وجود دارد اما بزرگترین بازار اسید سولفوریک در کشور مربوط به تولید کودهای شیمیایی و همچنین بخش متالوژی و تولید و فرآوری محصولات فلزی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *