آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولید کننده اسید سولفوریک در ایران | خرید آن زیر قیمت بازار

فهرست مطالب

اسید سولفوریک که تحت عناوین جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات نیز شناخته می شود، اسیدی با چگالی بالا، بی رنگ و بسیار قوی می باشد که در هر درصدی از آب، قابل حل شدن، است. از آنجایی که این اسید در حجم های قابل توجهی در سطح جهان تولید و مورد استفاده قرار می گیرد، تحت عنوان “سلطان مواد شیمیایی” لقب گرفته است. این اسید که برای اولین توسط جابر بن حیان کشف شده است، امروزه در تولید کودهای شیمیایی، مواد منفجره، آب باتری خودرو، صنایع معدنی و فلزی، صنعت چرم سازی، لاستیک سازی، نساجی و مواد شوینده به صورتی گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این اسید پرکاربرد توسط تولید کننده اسید سولفوریک در ایران با درجه خلوص 98% تولید و توزیع می گردد.

تولید کننده اسید سولفوریک در ایران | خرید آن زیر قیمت بازار

تولید کننده اسید سولفوریک در ایران

تولید کننده اسید سولفوریک در ایران

با توجه به کاربرد وسیع اسید سولفوریک در صنعت کشاورزی و صنعت، توسط تعداد کثیری از کارخانه تولیدی اسید سولفوریک در سطح ایران، با بهره گیری از فرآیند مجاورت یا تماسی، تولید می گردد. بسیاری از این تولید کنندگان، به دلیل قدرت آلایندگی بالای این اسید و به ویژه نقش آن در افزایش بارش باران های اسیدی، توزیع اسید سولفوریک توسط خود تولید کننده، انجام می گیرد. اسید سولفوریک صنعتی تولید شده در گالن های 20 لیتری، بشکه های 220 لیتری و تانکرهای 1000 لیتری توزیع و پخش می شوند. علاوه بر این، اسید سولفوریک آزمایشگاهی نیز در بسته بندی های 2.5 لیتری، عرضه می گردد. عمده شرکت های تولیدی اسید سولفوریک، محصولات خود را در بسته های مناسب و متنوع با بهره گیری از سامانه های حمل و نقل مدرن و پیشرفته به دورترین نقاط داخلی و خارجی کشور، حمل می نمایند.

خرید اسید سولفوریک زیر قیمت بازار

خرید اسید سولفوریک زیر قیمت بازار

بسیاری از شرکت های تولید کننده اسید سولفوریک در ایران، به شرط انجام آنالیزهای لازم و پس آزمایش اصالت مواد اولیه به کار گرفته شده، محصولات خود را به قیمت های رقابتی و مناسب به بازار عرضه می نمایند. از سویی دیگر، پخش اسید سولفوریک به قیمت های مناسب به شدت وابسته به بازار اسید فسفریک می باشد چرا که این اسید ماده اصلی به کار گرفته شده در تولید اسید سولفوریک، می باشد. بسیاری از شرکت های تولیدی اسید سولفوریک محصولات خود را در غلظت های 98% و 91% از طریق وب سایت های آنلاین خویش، نمایندگی های توزیع مختلف در سطح کشور و همچنین توزیع کنندگان عمده، به قیمت های رقابتی و گاهی اوقات زیر قیمت معمول بازار، عرضه می نمایند.

پخش عمده اسید سولفوریک در سراسر کشور

پخش عمده اسید سولفوریک در سراسر کشور

اسید سولفوریک که با بهره گیری از گوگرد توسط شرکت های تولیدی اسید سولفوریک، تولید و عرضه می گردد، جزو یکی از خورنده ترین مواد شیمیایی می باشد که تحت عنوان حلال برای بسیاری از فلزات شناخته شده است. از این رو، پخش عمده اسید سولفوریک در سراسر ایران، همراه با رعایت نکات ایمنی بالا انجام می گیرد، چرا که تماس با این ماده شیمیایی، منجر به ایجاد تاول، سوختگی و ورم شدید و استنشاق آن باعث بروز بیماری های ریوی، سیانوز و خشکی ریه می گردد. بنابراین، چنین توصیه می شود تا هنگام بارگیری و توزیع اسید سولفوریک حتما از دستکش و ماسک استفاده گردد. بسیاری از مراکز پخش عمده اسید سولفوریک در سراسر کشور، محصول درخواستی را در حجم ها و روش های ارسالی مختلف، عرضه می نمایند.

نماینده فروش اسید سولفوریک در تهران

نماینده فروش اسید سولفوریک در تهران

با توجه به واکنش پذیری بالای اسید سولفوریک، بسیاری از نمایندگی های فروش این اسید در سطح شهر و به ویژه کلان شهر تهران، موظف به نگهداری آن در محلی خشک، خنک و به دور از نور آفتاب، می باشند. با توجه به واکنش آتش زایی این اسید در تماس با آب، تک تک شرکت تولیدی اسید سولفوریک که دارای نمایندگی های فروش و توزیع در نقاط مختلف از سطح کشور می باشند، باید مجهز به تجهیزات ضد حریق باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *