آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولید کننده اسید سولفوریک کرمان

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یا جوهر گوگرد، اسیدی با پچگالی بالا می باشد که فاقد رنگ است و با هر درصدی به راحتی در آب حل می گردد. این ماده به عنوان سلطان مواد شیمیایی در جهان شناخته می شود زیرا دارای قدرت خوردندگی بالایی می باشد اسید سولفوریک کرمان یکی از بهترین اسیدها در بازار می باشد که از کیفیت و ویژگی بسیاری برخوردار است. سایت ما نیز یکی از تولیدکنندگان اسید سولفوریک کرمان در سطح کشور می باشد که می توانید خرید نمایید.
تولید کننده اسید سولفوریک کرمان

همه چیز درباره اسید سولفوریک 98 درصد

همه چیز درباره اسید سولفوریک 98 درصد اسید سولفوریک یا سولفوریک اسید، مایعی با نقطه جوش بسیار بالا می باشد که که دارای مولکول های قطبی است و این مولکول ها با یکدیگر به راحت پیوند هیدروژنی قوی برقرار می نمایند. این ماده جزء اسیدهای معدنی محسوب می شود زیرا از گازهای خارج شده از آشتفشان ها تولید می گردد.

این ماده با با اجسامی که از جنس فلز می باشد بسیار سریع واکنش نشان می دهد زیرا ترکیب اصلی این ماده روی می باشد و همچون سایر عناصر شیمیایی هر چه ما بیشتر باشد سرعت واکنش این ماده نیز افزایش می یابد. استفاده از این محصول نیاز به رعایت تمامی اصول بهداشتی و شرایط امنیتی دارد تا سلامت جسمی شما را تهدید نکند.

کاربرد اسید سولفوریک:

  1. برای تولید کودهای شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. برای استخراج عنصر های شیمیایی و مواد شیمیایی استفاده می شود.
  3. به عنوان محلول الکترولیت در باطری های سربی وجود دارد.
  4. برای تولید انواع مواد منفجره به کار گرفته می شود.
  5. دارای خاصیت آبگیری می باشد از همن رو برای خشک کردن میوه ها نیز مورد استفاده افراد قرار می گیرد.
  6. برای تولید مواد دارویی استفاده می گردد.
  7. برای توصیه مواد نفتی
  8. تولید ضد یخ ماشین و انواع حشره کش
  9. تولید دستمال کاغذی و انواع روزنامه و مقوا
  10. تولید انواع نخ ابریشمی مصنوعی

قیمت روز اسید سولفوریک کرمان

قیمت روز اسید سولفوریک کرمان همانطور که مطالعه کردید اسید سولفوریک با توجه به ساخت خود در زندگی ما کاربرد فراوانی دارد که با برند های مختلف تولید می گردد و خرید آن از سوی افرادی مانند داروسازان، مهندسان و… صورت می گیرد از همین رو افراد زیادی به فروش اسید سولفوریک در حجم های گوناگون با قیمت مختلف پرداخته اند.

برای اطلاع از قیمت اسید سولفوریک کرمان که دارای کیفیت عالی می باشد به صورت مستقیم با حذف واسطه ها می توانید با متخصصان و مشاورین ما در مجموعه تولید اسید سولفوریک تماس حاصل نمایید و پس از براورد هزینه ها و اطمینان از استاندار بودن محصول ثبت سفارش نمایید و محصول را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *