آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران | تهیه مواد شیمیایی با نازل ترین قیمت ها

فهرست مطالب

تعداد زیادی از تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی به تولید این ماده میپردازند و توانسته اند به کیفیت جهانی دست یابند.

کارخانجات و موسسات صنایع شیمیایی ایران به وسیله ساخت ترکیبات مختلف و متنوع از این ماده در زمینه صادرات محصولات خود فعالیت میکنند.

بابررسی روند تولید و فروش اسید سولفوریک و مشتقات آن در ایران میتوان دریافت که به علت ارزش بالای اسید سولفوریک تولید شده در ایران ، بخش عظیمی از مبادلات صادراتی مخصوصا در کشورهای همسایه و همچنین  بازار جهانی را در دست دارد.

تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران

بزرگترین تولید کنندگان اسید سولفوریک

اسید سولفوریک یک اسید بسیار قوی، دارای چگالی بالا و بی رنگ است و با هر درصدی از غلظت در آب حل می شود؛ این ماده در ساخت مواد شوینده، کودهای شیمیایی، پلاستیک ها، باتری، رنگ نقاشی و  … کاربرد دارد.

شهر اصفهان در زمینه صنایع شیمیایی پیشتاز بوده؛کارخانه مواد شیمیایی اصفهان اولین کارخانه با عنوان شرکت صنایع شیمی و پتروشیمی ایران میباشد و شرکت صنایع شیمیایی اصفهان که امروزه 80 درصد بازار داخلی را در دست دارد.

همچنین اسیدسولفوریک در ایران در شهرهای:

  • اصفهان
  • تهران
  • ماهشهر
  • سمنان
  • زنجان
  • تبریز
  • ایلام تولید می شود.

خط تولید اسید سولفوریک در ایران مختص شرکت های پتروشیمی نیست.همچنین کارخانجات تولید کننده اسید سولفونیک در ایران ظرفیت تولید متفاوتی دارند، تعدادی ظرفیت کم و محدودی دارند و تعدادی هم دارای ظرفیت زیاد هستند.

صادرات اسید سولفوریک به کشورهای همسایه ایران

اسید سولفوریک صادراتی

اسید سولفوریک در بسیاری از موارد نقش پیش نیاز دارد و برای تولید سایر اسید ها نیز تولید می شود. برای تولید کودهای شیمیایی نظیر سولفات مس، سولفات آهن، سلوفات آلمونیوم وجود اسد سولفوریک لازم است. بخاطر وجود زمینه ی گسترده برایاستفاده از این ماده در صنعت خواهان زیادی دارد.

شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی به علت تولید مازاد بر مصرف کشور به صادرات بخشی از مواد تولید شده میپردازند.

اسید سولفوریک یکی از این مواد شیمیایی است که شرکت های تجاری ایران آن را به کشور های همسایه صادر میکنند. بعضی از این شرکت های قدرتمند پای خود را از صادرات به کشورهای همسایه فراتر گذاشته و صادرات خود را تا کشور های اروپایی گسترش داده اند.

بیشتر بخوانید: صادرات اسید سولفوریک به کشورهای همسایه

فروش اسید سولفوریک با ارزان ترین قیمت در کشور

قیمت اسید سولفوریک فله | مزایا و معایب آن هنگام استفاده

در ایران کارخانجات متعددی برای تولید اسید سولفوریک وجود دارد، اسید سولفوریک در ایران بسته بندی ها متنوع و مقدارهای مختلف به فروش میرسد. به علت وجود رقابت بین کارخانجات تولید کننده، اسید سولفوریک با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی در ایران و در ابعاد بزرگتر یعنی بازار جهانی فروخته می شود.

عرضه بدون واسطه اسید سولفوریک به بازار

لیست قیمت روز اسید سولفوریک 

امروزه تولید کنندگان اسید سولفوریک برای افزایش سودآوری کنترل قیمت این ماده در بازار نسبت به عرضه بدون واسطه اسید سولفوریک به بازار علاقه بیشتری نشان میدهند.

بسیاری از پخش کنندگان اسید سولفوریک بیشتر فعالیت های خود را در بستر اینترنت به مشتریان ارائه میکنند؛ به صورت آنلاین و از طریق سایت خود نسبت به گرفتن سفارش خریداران اقدام میکنند.

توزیع کنندگان اسید سولفوریک در سراسر کشور

توزیع کننده اسید سولفوریک در ایران

توزیع اسید سولفوریک در کشور توسط شرکت های پخش کننده مواد شیمیایی( که میتوان آنها را شرکت های واسطه نامید )و تعدادی از شرکت های تولید کننده که خود، نسبت به فروش تولیداتشان اقدام میکنند، صورت میپذیزد.

اسید سولفوریک بسته به نحوه استفاده خریدار به صورت (مایع) لیتری یا (جامد)پودری توزیع خواهد شد.

تهیه اسید سولفوریک با نازل ترین قیمت ها

برای تهیه ی اسید سولفوریک به مقدار کم میتوان به صورت آنلاین و تماس تلفنی یا مراجع حضوری به آزمایشگاه های تولید کننده این ماده مراجعه کرد، اما اگر قصد تهیه ی اسید سولفوریک به مقدار زیاد و عمده دارید میتوانید به سایت شرکت های بزرگ مراجعه کنید و با مشاوران آن ها ارتباط بگیرید.

اکثرافراد برای تهیه اسید سولفوریک، به دنبال پیدا کردن نازل ترین قیمت هستند و فروشندگان نیز برای افزایش خریداران خود  موارد مورد توجه خریدار را مورد نظر قرار میدهند. برای خرید ماده با کیفیت و ارزان به چند مورد توجه کنید:

  • فروشندگان مختلف را جستجو کنید.
  • بین قیمت های ارائه شده توسط این فروشندگان مقایسه کنید.
  • بررسی تناسب بین کیفیت و قیمت ارائه شده برای محصول.
  • تضمین گرفتن از فروشنده برای قیمت پیشنهاد داده شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *