آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران | مرکز تولید و توزیع آن به بازارهای داخلی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک این ماده نام آشنا، اسید معدنی بسیار قوی است که به راحتی در آب قابل حل می باشد. این ماده شیمیایی در شرکت های تولید کننده کودهای شیمیایی، استخرا، فلزات، تصفیه پساب، سنتزهای شیمیایی و پالایشگاه ها بصورت عمده مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت ها و کارخانه های متعددی در شهرهای مختلف کشور در زمینه تولید اسید سولفوریک فعالیت می کنند. تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران تولیدات خود را بصورت مستقیم و عمده توسط نمایندگی های معتبر و مراکز پخش و توزیع سولفوریک اسید تولید شده را در بازارهای داخلی جهت مصرف عرضه می کنند. خریداران عمده اسید سولفوریک می توانند با مراجعه به نزدیک ترین مرکز خرید اسید سولفوریک در محل سکونت خود این ماده بسیار کاربردی را خریداری کنند.

تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران

بزرگترین تولید کنندگان اسید سولفوریک

کاربرد و مصارف عمده اسید سولفوریک در بخش های متعدد سبب شده تا شرکت های بسیاری در زمینه تولید این ماده شیمیایی با بهترین کیفیت و قیمت در کشور بصورت گسترده ای فعالیت کنند. تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران با بهره مندی از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا تلاش کردند تا بهترین مارک اسید سولفوریک را تولید کرده و پس از تامین نیاز عمده بازار داخلی ، بخشی از تولیدات خود را به سایر بازارهای خارجی صادر نمایند.

خطرات اسید سولفوریک در هنگام استفاده

خطرات اسید سولفوریک در هنگام استفاده

اسید سولفوریک همانند سایر مواد شیمیایی پر کاربرد علاوه بر مزیت هایی که دارد خورنده بود و خطرات بسیاری را هم در پی دارد که حتی ممکن است منجر به مرگ شود. در ذیل مطلب به برخی از خطرات اسید سولفوریک در هنگام استفاده از آن اشاره شده است.

خطرات اسید سولفوریک:

  1. در صورت تماس بدن با اسید سولفوریک این ماده سبب تحریک بسیار شدید و سوختگی بالای پوست می شود.
  2. تماس این ماده با چشم اثرات جبران ناپذیری را به دنبال دارد و حتی ممکن است منجر به کوری چشم شود.
  3. استنشاق بخار اسید بسیار سمی بوده و مخاط بینی و حلق را تحریک می کند و سبب ایجاد آسیب به مجاری تنفسی خواهد شد.
  4. مصرف زیاد و بیش از حد آن باعث بروز سرفه های شدید و حتی تنگی نفس می شود. و مصرف مقادیر بالاتر آن ممکن است باعث آب آوردن ریه ها گردد.
  5. استفاده و تماس مکرر با اسید سولفوریک باعث آسیب شدید به معده، دندان ها و دستگاه تنفسی خواهد شد و عوارض مزمن آن سال ها در بدن باقی می ماند.

توزیع کننده اسید سولفوریک به بازارهای داخلی

توزیع کننده اسید سولفوریک به بازارهای داخلی

یکی از مراکز کاربردی و تاثیر گذار صنعتی که در بازار ایران می تواند به شرکت های مصرف کننده و بازرگانی ها صادر کننده کمک کند، مرکز توزیع کننده اسید سولفوریک به بازار داخلی کشور است. بازاری که در صنایع شیمیایی می تواند بهترین نوع اسید سولفوریک را به مشتریانی که قصد خرید عمده و جزئی این محصول را دارند ارائه دهد. توزیع کننده اسید سولفوریک به بازارهای داخلی علاوه بر سود رسانی که از فروش روند توزیع اسید سولفوریک در کشور ایجاد می کند می تواند نقش مهمی در پیشرفت صنعتی کشور داشته باشد. بنابراین اگر بتوانیم قوانین و قواعد ویژه و ارزشمند را در این بازارها حاصل کنیم بدون شک باید شناخت مواد کاربردی را در اولویت قرار دهیم.

بازرگانی اسید سولفوریک با کیفیت ایرانی و خارجی

خرید و فروش اسید سولفوریک در کشور نیاز به مجور دارد در غیر اینصورت نمی توان آن را خریداری کرد. از این رو گروه های مختلفی با کسب مجوز از سازمان های مرتبط اقدام به تاسیس بازرگانی اسید سولفوریک باکیفیت ایرانی و خارجی می کنند. فروش اسید سولفوریک در بازرگانی های عرضه این محصول براساس نوع اسید سولفوریک، کیفیت، برند و کاربردی که دارد به فروش می رسد. قیمت جهانی اسید سولفوریک در ماه های اخیر تا حدودی روند افزایشی داشته است. قیمت جهانی این محصول در بازارهای بین المللی به عوامل متعددی چون: قیمت جهانی گوگرد، قیمت مواد خام مورد نیاز در تولید این محصول، قیمت حامل های انرژی، میزان تقاضای خریداران بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *