آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید آسان اسید سولفوریک خالص صنعتی

فهرست مطالب

چنانچه تمایل به خرید آسان اسید سولفوریک خالص صنعتی دارید می توانید به مرکز فروش ما مراجعه نمایید و به آسانی تمامی مدل ها و نمونه های موجود ما را مشاهده نموده و محصول مناسب خود را از میان آنها انتخاب نمایید.

علاوه بر این با مراجعه نمودن به وب سایت مجموعه ما نیز میتوانید محصولات مختلف ارائه شده توسط مجموعه ما را مشاهده نموده و پس از مطالعه مشخصات هر یک از محصولات، با خیال راحت اقدام به خرید از ما نمایید.

خرید آسان اسید سولفوریک خالص صنعتی

شناخت بهتر اسید سولفوریک خالص صنعتی

شناخت بهتر اسید سولفوریک خالص صنعتی اسید سولفوریک خالص صنعتی نوعی اسید معدنی است که مواد تشکیل دهنده آن هیدروژن، گوگرد و اکسیژن می باشند. در قدیم اسید سولفوریک با نام روغن سوزاننده و جوهر گوگرد شناخته می‌شد.

این محصول نوعی ترکیب بدون بو و بدون رنگ بوده و از جمله خواص شگفت‌انگیز آن می‌توان به قابلیت خورندگی بسیار بالای آن اشاره نمود که در هنگام واکنش موجب آزاد شدن مقدار گرمای زیادی می شود.

این محصول در فرایند های صنعتی و معدنی دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد و از آنجایی که قیمت این محصول به نسبت دیگر اسید ها بسیار پایین تر است، به همین خاطر مشتریان بسیار زیادی دارد.

از جمله نکات قابل ذکر در زمینه این محصول می‌توان گفت که تولید این محصول به منزله قدرت صنعتی یک کشور تلقی می شود و این نشان از اهمیت بسیار بالای این محصول دارد. برای تولید اسید سولفوریک از دو روش استفاده می شود که این دو روش عبارتند از: روش تماسی و فرایند تر تولید اسید سولفوریک.

در روش تماسی که اصلی ترین روش تولید این محصول به شمار می رود ابتدا گاز co۲ را در دمای ۴۰۰ درجه سانتیگراد قرار می دهند و موجب می شوند تا این ماده تبدیل به so3 شود. در روش تماسی اکسید گوگرد از اکسیداسیون گوگرد و پیریت به دست می‌آید که فلز غیرآهنی به شمار می رود.

در روش تر تولید اسید سولفوریک نیز گوگرد را به همراه آهن و منگنز و آب واکنش می دهند و ماده‌ای که به دست می آید دارای غلظت ۴۰ درصد می باشد. اسید سولفوریک دارای کاربردهای فراوانی است که از آن میان می توان به استفاده از آن در باغات پسته اشاره نمود.

فروش استثنائی اسید سولفوریک خالص

فروش استثنائی اسید سولفوریک خالص فروشندگان اسید سولفوریک صنعتی با فروش اسید سولفوریک در بازار اقدام به فروش ویژه این محصول به صورت حضوری و آنلاین نموده اند تا مشتریان بتوانند مدل های متنوع این محصول را مشاهده نمایند و اقدام به تهیه آن ها کنند. از آنجایی که تنوع بسیار زیادی از این محصول

توسط تولیدکنندگان تولید و به مشتریان عرضه شده است، در نتیجه هر یک از آنها دارای قیمت متفاوتی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *