آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید آسان سولفوریک اسید 98 درصد

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از ماده های شیمیایی بسیار قوی بوده که دارای کاربرد زیادی در صنایع مختلف است و به راحتی در آب حل می شود و نقطه جوش بالایی دارد. با توجه به کاربرد گسترده و کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار بوده و متقاضیان زیادی دارد. امکان خرید آسان سولفوریک اسید 98 درصد از طریق همین سایت برای مشتری فراهم می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

شناخت بهتر انواع سولفوریک اسید کشاورزی

شناخت بهتر انواع سولفوریک اسید

کاربرد عمده سولفوریک اسید 98 درصد در بخش کشاورزی است. سولفوریک اسید کشاورزی بیشتر در باغات پسته مورد استفاده قرار می گیرد و از این ماده انواع کودهای شیمیایی مرغوب تهیه می کنند که به جذب بهتر مواد مغذی گیاهان از خاک کمک زیادی می کند.

امروزه برای بالا بردن کیفیت خاک کشاورزی برای رشد بهتر انواع گیاهان و درختان از کودهای شیمیایی فسفاته استفاده می کنند. این کودها بسیار قوی بوده و نقش مؤثری در کیفیت محصولات کشاورزی ایفا می کنند.

درباره کاربرد اسید سولفوریک برای گوجه فرنگی بیشتر بخوانید.

از اسید سولفوریک برای تهیه انواع کودهای شیمیایی از جمله کود فسفات آمونیوم و … استفاده می کنند و امروزه حدود 60 درصد از سولفوریک اسید تولید شده در کشور برای ساخت کودهای شیمیایی استفاده می شود.

استفاده از این کودها در بخش کشاورزی علاوه بر تقویت زمین های زراعی  به گیاهان و درختان کمک می کند تا بتوانند جذب بهتری از مواد معدنی موجود در خاک داشته باشند و سریع تر رشد کنند. این روزها بسیاری از باغداران پسته از خریداران عمده این محصول می باشند و آن را با بهترین قیمت و کیفیتی عالی خریداری می کنند.

راهنمای خرید سولفوریک اسید 98 درصد

راهنمای خرید سولفوریک اسید 98 درصد

راهنمای خرید سولفوریک اسید به شما کمک می کند تا بتوانید محصول مورد نظر را با توجه به نوع کاربرد و محل استفاده انتخاب کنید. اسید سولفوریک با درصد های مختلف تولید می شود که یکی از کاربردی ترین آن نوع 98 درصد است. این محصول دارای رنگی روشن و شفاف بوده و بدون بو می باشد و از غلظت مناسبی برخوردار است. این محصول با توجه به خالص بودن در انبارها به راحتی نگهداری می شود و دارای خاصیت خورندگی بالایی بر روی فلزات می باشد.

سولفوریک اسید 98 درصد  یکی از اسید های پایدار و مقاوم است که در دمای 10 درجه ذوب می شود و با انواع فلزات واکنش نشان می دهد. این روزها بازار خرید و فروش سولفوریک اسید بسیار داغ بوده و مشتریان زیادی در صنایع مختلف به ویژه صنعت کشاورزی دارد. این محصول در بسته بندی های گالنی و بشکه ای و … تولید و ارائه می شود.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *