آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک درجه یک با قیمت فوق العاده

فهرست مطالب

اسیدسولفوریک یا جوهر گوگرد یک نوع اسید بسیار قوی است که قدرت حل شوندگی آن در آب بسیار زیاد است. این مایع بی رنگ است و چنان مصرف آن زیاد است که بسیاری از کارخانه ها در سراسر جهان به تولید آن می پردازند و به همین علت آن را سلطان مواد شیمیایی نام گذاری کرده اند. خرید اسید سولفوریک درجه یک برای تولیدکنندگان کودهای شیمیایی، صنایع معدنی و فلزی، استخراج اورانیوم و وانادیوم و… مرد نیاز است. در ادامه بیشتر در مورد کاربردها و شرکت های عرضه کننده اسید سولفوریک خارجی و داخلی صحبت می کنیم.

خرید اسید سولفوریک درجه یک با قیمت فوق العاده

عرضه کننده اسید سولفوریک صادراتی با قیمت ارزان

عرضه کننده اسید سولفوریک صادراتی با قیمت ارزانتهیه اسید سولفوریک در صنایع کشورها بسیار اهمیت دارد، اسید سولفوریک یک اسید بسیار قوی است که در ساخت کودهای شیمیایی و باتری ماشین و … کاربرد دارد. از جمله کاربردهای دیگر این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در صنایع معدنی از اسید سولفوریک برای استخراج مس، اورانیوم و وانادیوم استفاده می شود و از دیگر کاربردهای آن شست و شو و آماده سازی فلز برای رنگ و پوشش است.
  • سنگ معدن هایی مانند مس، سرب و یا روی را به کمک اسید سولفوریک استخراج می کنند و بعد با کمک این محصول می توانند آن را غلیظ کنند.
  • برای تصفیه سنگ های با ارزشی مانند طلا، نقره و مس از این محصول استفاده می کنند.
  • در تولید مواد منفجره مانند نیتروگلیسرین، نیترو سلولز و نیترو بنزن از این محصول استفاده می کنند.
  • اسید سولفوریک در تولید گریس و تولید روغن موتور و تصفیه دوم روغن های موتور استفاده می شود.

در این جا فقط به تعدادی از فواید این محصول اشاره کردیم، اما با توجه به اینکه در صنعت کشورها بسیار اهمیت دارد، همه ی کشورها به تولید این محصول و خرید و فروش آن مشغول اند‌.

کیفیت این محصول بسیار اهمیت دارد، اما قیمت محصول هم بسیار مهم است. ما در تلاشیم که این محصول را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

برای اطلاع از قیمت اسید سولفوریک ۹۸ و همچنین جدیدترین قیمت های این محصول می توانید با مشاوران ما در مرکز در تماس باشید.

مشاوران ما شما را در خرید محصول یاری می کنند، هر گونه سوالی در  مورد کیفیت، قیمت و نحوه خرید محصول را می توانید با ما در میان بگذارید.

ارائه کننده بهترین اسید سولفوریک در بازار فروش

کیفیت اسید سولفوریک بسیار اهمیت دارد و خریداری که به بازار مراجعه می کند به این نکته توجه ویژه ای دارد. ما در بازار فروش در تلاشیم که محصولی خوب و با کیفیت را در اختیار شما قرار دهیم.

با مراجعه به فروشگاه های ما قطعا متوجه کیفیت بالای کالاهای ما و قیمت مناسب آن ها در بازار خواهید شد.

فروش اسید سولفوریک کشاورزی و صنعتی در تبریز

فروش اسید سولفوریک کشاورزی و صنعتی در تبریزاسید سولفوریک کاربردهای زیادی در صنعت دارد و در کشاورزی هم بسیار موثر است،از این محصول برای تهیه کودهای کشاورزی و همچنین اصلاح شوری خاک و قلیایی بودن خاک استفاده می کنند.

در این حالت اسیدسولفوریک با آهک موجود در خاک واکنش می دهد و باعث ایجاد گچ کشاورزی می شود، با این روش مقدار قلیایی بودن خاک را کاهش می دهد..

در باغات پسته بسیار از این محصول استفاده می شود، پسته گیاهی است که می تواند در برابر گرما و سرما بسیار مقاومت کند اما در برابر رطوبت مقاوم نیست و سریع پوسته پوسته می شود و از بین می رود به همین علت آب و هوای شهرهایی مانند کرمان و قم برای کشت این محصول مناسب است.

اما خاک این محصولات قلیایی است و مقدار نمک آن زیاد است به همین دلیل از این اسید برای متعادل کردن خاک استفاده می کنند و باعث می شوند گیاه بهتر رشد کند و میوه های بیشتری تولید  کند.

همانطور که همه ی ما می دانیم گیاه مواد اساسی لازم برای رشد خود را از خاک می گیرد و ما اگر بخواهیم رشد گیاهانمان را افزایش دهیم و میوه های خوبی را پرورش دهیم، حتما باید به خاک آن توجه کنیم.

یکی از مهم ترین فاکتورها ph مناسب است که بسیار روی جذب مواد غذایی گیاه از خاک تاثیر گذار است، جدیدا کشاورزان به این موضوع پی برده اند که برای اصلاح خاک هایی که بسیار قلیایی هستند بهتر است از گچ کشاورزی استفاده کنند‌‌.

امروزه در صنعت کشاورزی از این محصول به صورت کودهای شیمیایی زیاد استفاده می کنند و شاهد تاثیرات بسیار خوب آن در مدت کوتاه هم بوده اند.

اما در صنایع مختلف مانند آهن و فلزات، ساخت مواد منفجره و باتری خودروها هم این محصول بسیار کاربرد دارد. اگر شما در شهر تبریز زندگی می کنید و به دنبال خرید این محصول هستید، با ما تماس بگیرید.

در اغلب شهرهای کشور از جمله تبریز نمایندگی های ما فعال هستند و فروشگاه های اینترنتی و مراکز فروش ما در این شهر هم در زمینه فروش این محصول فعالیت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و سایت ما را دنبال کنید تا از آخرین خبرهای این محصول آگاه شوید.

خریدار اسید سولفوریک آرسیان کو در تناژهای سفارشی

مراکز زیادی در گوشه و کنار کشور به تولید اسید سولفوریک مشغول اند و با توجه به اثر مثبتی که این ماده در صنایع مختلف دارد، بسیار برای صنایع مختلف اهمیت دارد‌‌‌‌.

کیفیت این محصول بسیار مهم است و هرگونه اشکالی می تواند تاثیرات منفی خود را برجای بگذارد، بنابراین بسیاری از خریداران قدیمی به این امر توجه ویژه ای می کنند، اما قیمت کالا هم می تواند برای خریداران بسیار اهمیت داشته باشد‌.

در واقع هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد و با هزینه کمتری عرضه شود، بیشتر مورد استقبال مردم قرار می‌ گیرد و آن کارخانه موفق تر عمل می کند، یکی از آشناترین نام ها اسید سولفوریک آرسیان کو است.

این کارخانه در زمینه تولید این محصول بسیار موفق عمل کرده است و کسانی که در زمینه خرید این محصول فعالیت دارند، نام این کارخانه را به خوبی می دانند و از کیفیت محصولات آن رضایت دارند.

در این کارخانه این محصول را با دستگاه های اتوماتیک تولید و بسته بندی می کنند و شرکت ها و نمایندگی های زیادی در سراسر کشور به پخش این محصول مشغول اند.

این کارخانه محصول را در حجم بالا تولید می کند و به همین علت، قیمت آن هم مناسب تر است و خریداران می توانند محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند. هر چه میزان تولیددیک محصول بیشتر باشد، هزینه مواد اولیه و نیروی انسانی هم کاهش می یابد و همین امر تاثیر بسیار زیادی بر قیمت ها خواهد داشت‌.

بسیاری از شرکت ها و نمایندگی ها خریداران اسید سولفوریک از کارخانه آرسیان کو هستند و این کارخانه این محصول را در تناژهای سفارشی در کمترین زمان به آن ها تحویل می دهد.

همچنین صادرات این محصول از این کارخانه به کشورهای دیگر از جمله کشورهای همسایه به وفور انجام می شود و میزان تقاضا برای خرید این محصول بسیار زیاد است.

در صورت هرگونه سوالی در مورد محصول این کارخانه و همچنین روش ها و نحوه خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

خرید اسید سولفوریک رقیق به صورت مستقیم از تولیدکننده

خرید اسید سولفوریک رقیق به صورت مستقیم از تولیدکنندهاسید سولفوریک از جمله اسیدهای بسیار قوی است که می تواند با مواد مختلف واکنش دهد. این محصول کاربردهای زیادی دارد و بسیاری از مراکز به تولید آن مشغول اند. این محصول را شما می توانید در غلظت های مختلف در بازار خریداری کنید.

خرید اسید سولفوریک رقیق هم یکی از انواع این خریدهاست، این محصول هم درت اسیدی بالایی دارد و میزان یونیزاسیون این اسید به شدت بالاست، این‌ محصول با بیشتر فلزات واکنش می دهد و گاز هیدروژن آزاد می کند و… . با توجه به این موارد صنایع مختلفی به این محصول نیاز دارند.

در کل به اسید سولفوریکی که غلظت آن کمتر از بیست و نه درصد باشد رقیق می گویند و از کاربردهای آن می توان به این موارد اشاره کرد که غلظت بین بیست و نه تا سی و دو درصد را در باتری های سربی اسیدی استفاده می کنند.

این اسید در شوینده ها و پاک کننده ها هم بسیار کاربرد دارد و برای پاک کردن روغن ها و باز کردن لوله ها از آن استفاده می کنند. کاربردهای این محصول بسیار زیاد است و در واقع ببشتر در صنعت کاربرد دارد و میزان تولید آن با رشد صنعتی کشور رابطه مستقیمی دارد.

برای خرید این محصول به صورت مستقیم می توانید با ما در تماس باشید، مشاوران ما در مرکز پاسخگوی سوالات شما هستند و هرگونه سوالی در مورد کیفیت، قیمت و نحوه خرید داشتید، می توانید با ما در میان بگذارید.

فروش اسید سولفوریک ضایعاتی تصفیه نشده

کاربردهای اسیدسولفوریک بسیار زیاد است و از صنعت فلزو آهن گرفته تا تولید مواد شوینده و همچنین پلاستیک سازی و رنگ سازی از این محصول استفاده می کنند، از این اسید در صنایع نفت و پتروشیمی هم بهره می برند.

این محصول برای صنایع بسیار اهمیت دارد و در همه ی کشورها بسیاری از کارخانه ها به تولید آن مشغول اند، خرید و فروش این محصول در جهان هم بسیار زیاد است. اسید سولفوریک ضایعاتی تصفیه نشده هم از جمله این محصولات است که طرفداران زیادی دارد.

در واقع این اسید سولفوریک ضایعات روغن و مواد شیمیایی است که تصفیه نشده اند و بعد از تصفیه می توان دوباره از آن ها استفاده کرد‌.

این محصولات از قیمت پایین تری برخوردارند و همین امر هم سبب شده است که تعداد متقاضیان بیشتری داشته باشد، شما هم اگر برای کار خود نیاز به این محصول دارید، خوب است که اسید سولفوریک تصفیه نشده را به صورت عمده خریداری کنید، قطعا متوجه قیمت مناسب تر آن خواهید شد.

این محصولات از لحاظ کیفیت هم بسیار خوب هستند و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آن استفاده کنید. البته با توجه به خطرات این اسید و واکنش پذیری بسیار بالای آن توجه به نکات ایمنی بسیار ضروری است‌. از جمله مراکزی که به این محصول نیاز دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع شوینده ها
  • رزین
  • حشره کش ها
  • برخی داروها
  • صنایع فلزات و آهن
  • ضد یخ

کاربرد این کالا بسیار زیاد است ک شما می توانید در سایت های مختلف از کاربردهای مختلف این محصول آگاه شوید‌. تعداد خریداران این محصول در کشور و همچنین در خارج از کشور بسیار زیاد است.

با توجه به قیمت مناسب تر و وجود کارخانه های بزرگی که در ایران در این زمینه فعالیت می کنند، بسیاری از کشورهای خاورمیانه و کشورهای اروپایی خواستار این محصول از ایران هستند.

اگر شما به دنبال خرید اسید سولفوریک تصفیه نشده هستید، حتما با ما تماس بگیرید، ما این محصول را در کیفیت بالا با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.

اسید سولفوریک را از کجا بخریم؟

اسید سولفوریک را از کجا بخریم؟در سال های اخیر شاهد استفاده و کاربرد بسیار زیاد اسید سولفوریک در صنایع بوده ایم. ما سوال این است که ما از کجا باید این محصول را خریداری کنیم؟

اسیدفولیک را با توجه به غلظت های آن در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می دهند، هر کدام از صنایع با توجه به نیاز خود ایک کالا را خریداری می کنند، حتی امروزه از این محصول برای تصفیه آب هم استفاده می شود.

این اسید قوی به شدت با مواد مختلف واکنش می دهد و برای تمیز کردن قبل رنگ فلزات و همچنین جدا کردن آن ها از این محصول استفاده می کنند.

در جهان امروز با توجه به اهمیت زیاد اسید سولفوریک در صعنت، هر کشوری که در زمینه تولید این‌ محصول بهتر عمل کند، صنعتی تر و موفق تر شناخته می شود. به همین علت تعداد مراکز ساخت این محصول بسیار زیاد است.

کیفیت و قیمت دو فاکتور بسیار مهم در خرید این‌ محصول است و خریداران به این دو موضوع توجه ویژه ای دارند، فروشگاه های اینترنتی و مراکز فروش زیادی در زمینه فروش این محصول فعالیت دارند.

شما برای خرید یک محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید با ما در تماس باشید، ما این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهیم.

فروشنده عمده اسید سولفوریک ضایعاتی

امروزه شاهد استفاده بسیار گسترده از اسیدسولفوریک در صنایع مختلف و کشاورزی هستیم و حتی در داروسازی هم از این اسید قوی بهره می برند.

این محصول یکی از قوی ترین اسیدها به شمار می آید و این روزها هم بسیار در صنایع کاربرد دارد، حتی در تولید رنگ و پلاستیک سازی هم از این محصول بهره می برند و  مواد منفجره را نیز از این محصول تولید می کنند‌.

با معرفی نسبی از این محصول قطعا به اهمیت بالای آن در صنایع پی برده اید. اما علاوه بر محصول خالص آن، حتی به صورت ضایعات هم خریداران بسیار زیادی دارد.

در باتری های خودروها این اسید استفاده می شود و همچنین هنگام تعویض روغن موتور مقدار زیادی اسید سولفوریک تصفیه نشده تولید می شود که خریداران زیادی دارد.

این محصول را می توان با کمک دستگاه هایی و روش هایی تصفیه کرد و با همان کیفیت اول از آن استفاده کرد، در این حالت از لحاظ قیمت هم بسیار مقرون به صرفه است.

ما در زمینه فروش اسید سولفوریک ضایعاتی هم فعالیت می کنیم و این محصول را به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب تر در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *