آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک رقیق از فروشگاه اینترنتی معتبر مواد شیمیایی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک که در گذشته به جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات معروف بود، اسیدی با چگالی بالا می باشد. این ماده شیمیایی قوی و بی رنگ است که در آب حل می شود. یکی از مهمترین مواد شیمیایی در جهان، اسید سولفوریک می باشد. از این ماده به عنوان سلطان مواد شیمیایی یاد می گردد. این اسید به قدری اهمیت دارد که مصرف آن بالا است. برای همین حجم تولید آن در جهان هم بالاست. 

از اسید سولفوریک در تهیه آب باتری ماشین، صنایع معدنی و فلزی، لاستیک سازی، نساجی، مواد شوینده، کودهای شیمیایی و چرم سازی استفاده می شود. کاربرد اسید سولفوریک در شوینده نیز انجام می گردد. بد نیست خریداران اسید سولفوریک این را بدانند که اسید سولفوریک ماده ای سمی می باشد که خطراتی را نیز دارد. در صورت بلعیدن و استنشاق منجر به مرگ می گردد و در صورت تماس با پوست، زخم و سوختگی های عمیقی را ایجاد می نماید. اگر با چشم تماس داشته باشد، فرد را کور خواهد کرد. در مصرف این ماده شیمیایی باید احتیاطات را لازم را در دید داشت. 

اسید سولفوریک به گونه رقیق و غلیظ شده به فروش می رسد. فروش اسید سولفونیک، اسید سولفوریک ۹۸ درصد و اسید سولفوریک صنعتی در فروشگاه های گوناگونی که در عرصه صنایع مواد شیمیایی فعالیت می کنند، مقدور است. خرید اسید سولفوریک رقیق از این چنین فروشگاه هایی، امکان پذیر است.


خرید اسید سولفوریک رقیق از فروشگاه اینترنتی معتبر مواد شیمیایی

قیمت اسید سولفوریک رقیق

قیمت اسید سولفوریک رقیق از قیمت اسید سولفوریک رقیق یا غلیظ را می توانید با مراجعه به وب سایت های شرکت های تولید کننده و وارد کننده، اطلاع حاصل نمایید. شرکت های گوناگونی در این زمینه فعالیت می کنند که اسید سولفووریک 98 درصد غلیظ، 35 درصد، 50 درصد و درصدهای مورد نظر خریداران را با کیفیت درجه یک و مناسب ترین قیمت با هر اندازه ای که درخواست داده شود، به فروش می رسانند. 

فروش اسید سولفوریک در زندگی بشر نقش بالایی دارد که همین اهمیت باعث شده سالانه نزدیک به 180 ملیون تن از این ماده شیمیایی در جهان تولید شود. 

فروش آنلاین اسید سولفوریک

فروش آنلاین اسید سولفوریک با نگاهی گذرا به اینترنت، به فروشگاه های آنلاین متعددی بر خواهیم خورد که در کار فروش آنلاین اسید سولفوریک می باشند. از این فروشگاه های می توان قیمت هر لیتر اسید سولفوریک را جویا شد. همان طور که خرید هر گونه کالایی از فروشگاه های آنلاین میسر است، خرید و فروش آنلاین اسید سولفوریک هم مقدور می باشد.  برای به دست آوردن قیمت اسید سولفوریک پتروشیمی رازی و قیمت اسید سولفوریک در بورس، می توانید به وب سایت های گوناگون سر بزنید.

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع اسید سولفوریک در صنایع گوناگون کاربردهای مختلفی دارد. این اسید در صنایع پالایشگاه های نفت و تصفیه پساب ها، باطری سازی، کشش کاری، تصفیه روغن، تولید مواد منفجره، کشاورزی، کاغذسازی، انواع حشره کش، آب کاری، استخراج فلزات، سنتزهای شیمیایی، تولید مواد شیمیایی و غیره کارایی دارد. از جمله خصوصیات عمده اسید سولفوریک می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • این ترکیب مواد شیمیایی خورنده و بسیار واکنش دهنده است. 
  • اسید سولفوریک به خوبی در آب حل می شود. 
  • سولفوریک اسید مایعی بی رنگ، با نقطه جوش بالا و گرانرودی زیادی می باشد. 

خرید اسید سولفوریک رقیق

خرید اسید سولفوریک رقیق برای خرید این اسید، نیاز است درصد خلوص اسید سولفوریک را بدانید. کارایی این اسید در موارد گوناگون مختلف است. خرید اسید سولفوریک رقیق از وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مقدور می باشد. این فروشگاه ها، سفارش اسید مورد نیازتان را می گیرند و در زودترین زمان ممکن به دست تان می رسانند. این را باید در نظر داشت که واکنش اسید سولفوریک با آب به شدت گرما زا می باشد. به همین سبب باید از افزودن یک باره آب در آن خودداری نمود. این نوع اسید میل ترکیبی زیادی با آب دارد به گونه ای که در واکنش با سایر مواد هیدروژن و اکسیژن، آن ها را با صورت آب جدا می نماید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *