آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک رقیق صادراتی

فهرست مطالب

در حال حاضر تولید اسید سولفوریک در ایران توسط شرکت های مختلفی انجام می پذیرد. برای مشاهده ی محصولات این شرکت ها می توان به وب سایت های اینترنتی مختلف مراجعه کرد. همچنین این تولیدی ها نمایندگی های بسیاری در شهر های مختلف دارند که به توزیع محصولات این کارخانه ها می پردازند. همچنین اسید سولفوریک صادراتی نیز هست و کارخانه های تولید کننده این محصول را به کشورهای اطراف صادر می کنند.

نکات مهم در انتخاب اسید سولفوریک رقیق

نکات مهم در انتخاب اسید سولفوریک رقیق

بیشترین کاربرد اسید سولفوریک در تولید کودها و کمک به صنعت کشاورزی است. از اسید سولفوریک به طور گسترده ای در ساخت مواد شیمیایی به عنوان مثال  در ساخت اسید کلریدریک،اسید نیتریک، نمک های سولفات، مواد شوینده مصنوعی، رنگ ها و رنگدانه ها، مواد منفجره و داروها استفاده می شود.

اسید سولفوریک ، H2SO4 ، یک اسید خورنده و بی رنگ است که از سوزاندن گوگرد و اکسیژن ساخته می شود. این ماده برای تبخیر آب  حل شدن فلزات و افزودن فسفر به خاک استفاده می شود. اسید سولفوریک: H2SO4 فرمول شیمیایی اسید سولفوریک است ، همچنین به عنوان روغن ویتریول شناخته می شود که توسط کیمیاگر جابر بن حیان نامگذاری شد.

اسید سولفوریک غلیظ علاوه بر این که یک ماده اکسید کننده است ، در دماهای بالا به راحتی واکنش می دهد ، یک ماده خشک کننده آب قوی نیز است و به شدت با آب ترکیب می شود. با این ظرفیت ، بسیاری از مواد آلی مانند چوب، کاغذ یا شکر را از بین می برد. پس باید دقت نمود تا دچار تبعات استفاده از اسید سولفوریک نشد. مصرف خوراکی آن نیز ممنوع است. نوشیدن اسید سولفوریک غلیظ می تواند دهان و گلو را بسوزاند و باعث سوراخ شدن شکم شود. همچنین در مواردی منجر به مرگ شده است.

در خرید اسید سولفوریک باید نکاتی را در نظر گرفت از جمله غلظت این مایع. اسید سولفوریک رقیق در مواردی بهتر از نوع غلیظ آن عمل می کند و هر کسی باید مطابق با کاربرد خاص خود اقدام به خرید کند.

عرضه عمده اسید سولفوریک صادراتی

عرضه عمده اسید سولفوریک صادراتی

عرضه اسید سولفوریک عمده در بزرگترین مراکز آن در تهران انجام می شود. در پایتخت کشورمان بازارهای متعددی وجود دارند که انواع مواد شیمیایی را به فروش می رسانند. از این بازارها می توان انواع این ترکیبات را در برندهای متفاوتی پیدا کرد و خریداری نمود. خریداران عمده اسید سولفوریک که بیشتر فروشگاه های جزئی فروشی می باشند، می کوشند تا مستقیماً با کارخانه تولیدی معامله کنند. این طور قادر خواهند بود که تخفیف بیشتری بگیرند و در همین حال با سود بالاتری محصول را در بازار به فروش رسانند. . صادرات این محصول هم به صورت عمده انجام می شود.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *