آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک رقیق 50 درصد از شرکت های معتبر

فهرست مطالب

اسید سولفوریک که در گذشته به نام جوهر گوگرد معروف بود یک ماده شیمیایی بسیار قوی و بدون رنگ است که با هر درصدی در آب حل می شود. اسید سولفوریک بر اساس غلظت یعنی میزان آب حل شده با آن به دو دسته اسید سولفوریک رقیق و غليظ دسته بندی می شود که هر کدام کارایی خاصي دارند. از آنجایی که تقاضا برای این ماده شیمیایی بویژه نوع رقیق شده آن در جهان بسیار زیاد است هر روزه سطح تولید و فروش آن روند رو به رشدی دارد.

خرید اسید سولفوریک رقیق 50 درصد از شرکت های معتبر

پخش عمده اسید سولفوریک رقیق در سراسر کشور

پخش عمده اسید سولفوریک رقیق در سراسر کشورپخش عمده اسید سولفوریک رقیق در سراسر کشور از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش مواد شيميايي انجام می شود. بنابراين کسانی که در کسب و کار خود نیاز به این ماده شیمیایی دارند می توانند برای خرید عمده به این مراکز مراجعه کنند و علاوه بر بهره مندی از تخفیفات ویژه به دلیل خرید عمده این ماده شیمیایی، از سایر مزایای آن نظیر حمل و نقل رایگان، مشاوره حضوری، ضمانت محصول و غیره بهره مند شوند و با اطمینان خاطر محصول با کیفیت دریافت کنند.

تامین کننده اسید سولفوریک رقیق 50 درصد

تامین کننده اسید سولفوریک رقیق 50 درصدتامین کننده اسید سولفوريک رقیق ۵۰ درصد در کشور، نمایندگی فروش این ماده شیمیایی است که این محصول را بصورت کلی و جزئی روانه بازار می کند. همانطور که عنوان شد رقیق سازی اسید سولفوریک با آب انجام می شود و با توجه به درصد آب استفاده شده در آن، انواع مختلفی نظیر اسید سولفوریک 98 درصد، اسید سولفوریک 50 درصد و غیره دارد که هر کدام در صنایع مختلفی کاربرد دارند.

در واقع کاربرد اسید سولفوریک در شوینده ها، کود شیمیایی، پلاستیک، داروها، باتری، رنگ ها و مواردی از این دست بسیار زیاد است.

خرید مستقیم اسید سولفوریک در غلظت های مختلف

خرید مستقیم اسید سولفوریک در غلظت های مختلفمتقاضيان برای خرید مستقیم اسید سولفوریک در غلظت های مختلف می توانند از درب کارخانه این محصول را خریداری کنند و در این شیوه خرید به دلیل حذف واسطه ها و به تبع برخی هزینه ها و نیز خرید عمده، قیمت اسید سولفوریک بسیار پایین و به قیمت تولید می باشد.

از این رو خرید از درب کارخانه برای متقاضي بسیار مقرون به صرفه و خوشایند است چرا که فروشنده می تواند با در اختیار قرار دادن این ماده شيميايي به مشتریان خرد با قیمت مناسب و بیشتر از قیمت خریداری شده، از سود قابل ملاحضه ی بهره ببرد.

شرکت فروش اسید سولفوریک با قیمت ارزان

شرکت فروش اسید سولفوریک با قیمت ارزانشرکت برای فروش اسید سولفوریک تولید شده با قیمت ارزان به چندین روش می تواند اقدام کند که هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند که عبارتند از:

  • از طریق نمایندگی های فروش در نقاط مختلف کشور که بصورت عمده فروشی و خرده فروشی فعالیت دارند. بنابراین متقاضیان برای تهیه ی آن می توانند به نمایندگی ها در شهر یا استان خود مراجعه کنند.
  • از طریق سایت ها و مارکت های آنلاین، که این روش ساده ترین راه برای تهیه ی انواع اسید سولفوریک است چون شرکت ها با استفاده از اینترنت به راحتی محصولات مختلف خود را با قیمت بسیار نازلی به مشتریان ارائه می کنند و امروزه فعالیت شرکت ها از این طریق امتیاز بزرگی برای شرکت محسوب می شود بخاطر اینکه در دنیای تکنولوژی و فناوری زندگی می کنیم.

برند های معروف اسید سولفوریک در سراسر کشور

برند های معروف اسید سولفوریک در سراسر کشوربا توجه به میزان زیاد تقاضا برای اسید سولفوریک در کشور، بسیاری از شرکت های تولیدی با استفاده از دانش فناوری و تکنولوژی مدرن سعی کردند بهترین و مرغوبترین انواع این ماده شیمیایی یعنی اسید سولفوریک خوراکی و اسید سولفوریک صنعتی را به بازار عرضه کنند و جایگاه خود را در بازار های داخلی ارتقا بخشند.

برای اینکه با برندهای معروف اسید سولفوریک در سراسر کشور آشنا شوید کافیست با فشردن یک دکمه و جستجو در اینترنت به اطلاعات لازم در مورد آن دست یابد. این برندهای معروف با تولید و ارائه ی برترین محصول و عرضه آن با قیمت مناسب توانسته اند با معروفترین برندهای خارجی رقابت کنند و راهی بازارهای بین المللی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *