آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید انواع اسید سولفوریک لیتری

فهرست مطالب

برای خرید انواع اسید سولفوریک لیتری بصورت مستقیم از کارخانه تولیدکننده با قیمت مناسب مراجعه به نمایندگی های خرید و فروش این محصول در سر تا سر کشور می باشد. این نمایندگی ها به صورت مستقیم با تولیدی اسید در ارتباط هستند و اسید سولفوریک را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند. خرید مستقیم این محصول سبب کاهش قیمت شده و این محصول کاربردی را قابل رقابت با سایر محصولات مشابه می کند.

خرید انواع اسید سولفوریک لیتری

همه چیز درباره اسید سولفوریک خالص

همه چیز درباره اسید سولفوریک خالص اسید سولفوریک در قدیم با اسم جوهر گوگرد شناخته می شده است. این  اسید خیلی قوی می باشد که به راحتی و با هر درصدی در آب حل می‌شود و فرمول شیمیایی H2OS4 است. این ماده اگر با اندام های بدن تماسی داشته باشد سبب تحریک شدید و سوختگی پوست و چشم ها می گردد که آسیب آن به چشم ها موجب نابینایی می گردد و همچنین آسیب زیادی به ریه و مجاری تنفسی وارد می کند. پس در هنگام مصرف باید از دستکش و عینک محافظ چشم استفاده کرد که دچار عارضه نگردید.

اسید سولفوریک خالص مصرف فراوانی در کشاورزی دارد و در گالن های بیست لیتری به مشتریان عرضه می شود. از اسید سولفوریک در مزارع پسته استفاده می شود و دلیل آن نیز بدین گونه است که :

  • پسته میوه ای می باشد که با هوای مرطوب ناسازگاری دارد و رطوبت زیادی سبب پوسیدگی، خشکی و از بین رفتن آن می شود.
  • درخت پسته در برابر  کم آبی دوام زیادی دارد. پسته به طور معمول در مناطقی که خاک رس دارد به عمل نمی آید و در زمین های  شن و ماسه دار رشد و نمو می نماید.
  • پسته در محیط های کویری کاشته می شود اما به دلیل قلیایی بودن خاک پسته رشد مناسبی ندارد. و به همین علت اسید سولفوریک را به خاک اضافه می کنند که موجب افزایش جذب عناصر غذایی و کاهش ph خاک می شود.
  • از اسید سولفریک برای اصلاح خاک قلیایی و تنظیم ph خاک معمولاً در زمان زمستان استفاده می کنند.

اسید سولفوریک از مواد شیمیایی پر مصرف می‌باشد. از آن در ساخت و تولید محصولات گوناگونی استفاده می نمایند که می توان چنین بر شمرد :

  • در ساخت کود های شیمیایی
  • در تصفیه خانه ها و پالایشگاههای نفت
  • واکنش های شیمیایی
  • ترکیب با سایر محصولات جهت تولید مواد خاص مانند نیترودار کردن
  • استخراج فلزات

برترین عرضه کنندگان اسید سولفوریک لیتری

برترین عرضه کنندگان اسید سولفوریک لیتری عرضه اسید سولفوریک در این وب سایت، به صورت آنلاین قابل  پذیرش می باشد. البته برترین عرضه کنندگان این محصول، به دو صورت این محصول را به فروش می رسانند که این روش ها شامل فروش حضوری و فروش آنلاین می شود. ولی ترجیح فروشندگان و مردم خرید آنلاین از سایت ها می باشد. چرا که در این صورت هر دو سمت معامله، کار خرید و فروش را به راحتی انجام می دهند و زمان کمتری برای این کار صرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *