آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اینترنتی اسید سولفوریک ارسیان کو از شرکت عرضه کننده

فهرست مطالب

ارسیان کو شرکت تولید کننده اسید سولفوریک نام دارد که این محصول را با کیفیتی بسیار مرغوب تولید و عرضه می کند. خرید اینترنتی اسید سولفوریک از فروشگاه های معتبر آنلاین صورت می گیرد. البته قیمت این محصول در تمامی سایت های اینترنتی یکسان نیست و باید قیمت آنها را با هم مقایسه کنید. همچنین شرکت عرضه کننده ی این محصول نیز با فروش اسید سولفوریک به صورت اینترنتی قیمت این محصول را بسیار کاهش داده و باعث صرفه جویی در هزینه های خریدار شده است.

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی ارسیان کو

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی ارسیان کو

 اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی در مراکز متعدد قیمت های گوناگونی دارد. برای خرید اسید سولفوریک 98 درصد با برند ارسیان کو که قیمت مناسبی داشته باشد علاوه بر فروشگاه اینترنتی که در بالا اشاره کردیم از نمایندگی های فروش آن در سراسر کشور نیز امکان پذیر است.
در برخی موارد به این محصول، اسید سولفوریک صنعتی نیز می گویند زیرا در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. بنابراین در بسته بندی های بسیار بزرگ توزیع و عرضه می شود.
برای اطلاع دقیق از قیمت اسید سولفوریک 98 درصد ارسیان کو باید قیمت مراکز متعدد را مورد بررسی قرار داد.

خرید عمده اسید سولفوریک غلیظ به قیمت مناسب

خرید عمده اسید سولفوریک غلیظ به قیمت مناسب

از آن جایی که اسید سولفوریک غلیظ در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد، خرید آن به صورت عمده و با قیمت مناسب است. معمولا صنایع برای خرید هرچه ارزان تر، این محصول را از تولید کننده به قیمت تمام شده در کارخانه خریداری می کنند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنند.
حمل و نقل این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اسید سولفوریک ماده بسیار خطرناکی است که اگر با بدن تماس داشته باشد آن را دچار آسیب می کند. از جمله عوارض برخورد این ماده با بدن:

  • اسهال و استفراغ
  • سرگیجه و دل درد
  • کوری چشم
  • مشکلات تنفسی
  • زخم های پوستی

مرکز فروش اسید سولفوریک فله و بسته بندی

مرکز فروش اسید سولفوریک فله و بسته بندی

در مراکز فروش، این محصول در بسته بندی های بزرگ و کوچک عرضه می کنند. اسید سولفوریک فله در گالن های بسیار بزرگ به فروش می رسد که مناسب استفاده در صنعت است. بسته بندی این محصول در اندازه های کوچکتر در آزمایشگاه ها و یا به صورت خانگی توزیع می شود.
حمل و نقل این محصول معمولا به علت خطرناک بودن آن (به ویژه نوع فله ای که بسیار غلیظ می باشد)  توسط مراکز فروش صورت می گیرد و معمولا در بطری های پلاستیکی با درب محکم بسته بندی می شود. فروش آن در نمایندگی ها و فرشگاه های اینترنتی و بازار است که این محصول را با قیمت مختلف عرضه می کنند.

اسید سولفوریک آزمایشگاهی ارسیان کو با قیمت ارزان

اسید سولفوریک آزمایشگاهی ارسیان کو با قیمت ارزان

اسید سولفوریک آزمایشگاهی همانطور که از نامش پیداست در آزمایشگاه مصرف می شود. شرکت ارسیان کو این ماده را در بسته بندی های یک لیتری تا گالن های 20 لیتری عرضه می کند.
قیمت این محصول با توجه کیفیت بالای آن بسیار مناسب است. هدف این شرکت عرضه این ماده با قیمت ارزان است. برای تهیه اسید سولفوریک آزمایشگاهی ارسیا کو با قیمت ارزان به نمایندگی فروش آن و یا فروشگاه آنلاین مراجعه کنید.
فروشگاه اینترنتی ما نیز به عرضه و فروش این برند اسید با قیمت بسیار ارزان به مشتریان خود مشغول است و با خرید از ما حمل و نقل رایگان این محصول را با ایمنی کامل به ما بسپارید.

شرکت توزیع انبوه و حجم بالا اسید سولفوریک

شرکت توزیع انبوه و حجم بالا اسید سولفوریک

توزیع انبوه و حجم بالای اسید سولفوریک فقط از طریق شرکت های پخش آن صورت می گیرد که این محصول را از کارخانه های تولیدی وارد بازار فروش می کنند. این شرکت ها این ماده را به سراسر ایران عرضه می کنند تا دسترسی و خرید آن آسان شود.

از جمله موارد استفاده ی این محصول بیشتر در باطری سازی، پتروشیمی، صنایع فولاد و غیره می باشد.
توزیع انبوه این ماده به وسیله قطار یا ماشین ها بسیار بزرگ با رعایت نکات ایمنی است و  باید به دور نور خوشید نگهداری شود. بدهی است که هزینه این حمل و نقل بر هزینه نهایی ین ماده تاثیر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *