آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید عمده اسید سولفوریک پودری

فهرست مطالب

خرید عمده اسید سولفوریک پودری با میزان خلوص بالا را می توان از مجموعه ای انجام داد که بهترین ها را ارائه می دهد. البته در این بین، امکان خرید اسید سولفوریک ایرانی در بسته بندی های گوناگون وجود دارد. این را هم باید عنوان نماییم که اسید سولفوریک صنعتی را بیشتر به شکل کلی شرکت های تجاری و همینطور کارخانه جات متعدد می خرند که از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.خرید عمده اسید سولفوریک پودری

مشخصات انواع اسید سولفوریک

مشخصات انواع اسید سولفوریک اسید سولفوریک نوعی ماده پرکاربرد است و از سویی، معیار صنعتی شدن کشورهای جهان را بر اساس استفاده از این ماده بررسی می نمایند. جالب است بدانید که کاشف آن نیز شخصی ایرانی به نام جابر بن حیان بود. البته در گذشته به نام جوهر گوگرد از آن یاد می کردند. اما می دانید مشخصات کلی انواع اسید سولفوریک چیست؟

این ماده را در اصل به دو نوع پودری و مایع می توان تهیه کرد. هر کدام از آنها دارای درصدهای خالص ویژه ای می باشند که در زیر ما چند نمونه را معرفی می کنیم:

  • 98 درصد
  • 75 درصد
  • 50 درصد
  • 35 درصد

آنها بر اساس غلظت هایی که دارند خرید و فروش می شوند. گفتنی است که چنین موادی به صورت بی رنگ یا قهوه ای تیره عرضه می گردند. روغنی شکل بوده و متراکم هستند. بی بو نیز می باشند. آنها خاصیت خورندگی بالایی داشته و به همین علت در هنگام حمل، در بسته های مخصوصی قرار می گیرند تا به کسی آسیب نرساند.

انواع مایع را اصولاً در بطری های کوچک و بشکه های بزرگ قرار می دهند که کیپ شده بوده و در هنگام حمل و نقل از آن خارج نمی گردد. نمونه های پودری نیز در کیسه های لمینت دار بیشتر عرضه می شوند.

فروش مستقیم اسید سولفوریک پودری

فروش مستقیم اسید سولفوریک پودری برای این که بتوانید بهترین نمونه از اسید سولفوریک پودری را به شکل عمده به دست آورید، باید به محلی که فروش مستقیم را در پیش گرفته، مراجعه نمایید. به این شکل واسطه ای وجود نداشته و شما در غلظت های متفاوتی قادر هستید تا محصولی درجه یک را بخرید.

فراموش ننماید‌ که به این صورت، قیمت ها نیز کاهش چشمگیری پیدا می نمایند. از جهتی، زمینه را فروشنده اصلی طوری ایجاد کرده تا همه مشتریان از سراسر کشور بتوانند سفارش شان‌ را به راحتی ثبت کنند.

این ماده شیمیایی را عرضه کننده به شیوه آنلاین به فروش می رساند. پس کارخانه جات و شرکت های بازرگانی متعدد قادر بوده تا از نقاط متفاوت کشور محصولاتی درجه یک را بخرند. البته برای کسب معلومات دقیق، پیشنهاد ما این است تا با واحد پشتیبانی تماس برقرار کرده پرسش هایی که دارید را مطرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *