آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت عمده اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتری در بازار

فهرست مطالب

اسید سولفوریک با فرمول شیمیایی H2SO4، یکی از اسیدهای معدنی بسیار قوی است که به آن جوهر گوگرد نیز گفته می شود.
این ماده امروزه دارای کاربردهای بسیار متنوعی می باشد، به طوری که می توان گفت پایه بسیاری از صنایع مختلف همچون کشاورزی، خوراکی، شوینده ها و … است.
اسید سولفوریک در حجم های متعدد و در بشکه و یا گالن به مشتریان عرضه می گردد.
آخرین قیمت اسید سولفوریک ۱۰۰۰لیتری و یا حجم های دیگر را می توانید از همین مجموعه به راحتی استعلام کنید.

قیمت عمده اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتری در بازار

معرفی انواع اسید سولفوریک موجود در بازار

معرفی انواع اسید سولفوریک موجود در بازار اسید سولفوریک از انواع اسیدهای قدیمی می باشد که اولین بار توسط دانشمند بزرگ کشورمان، زکریای رازی کشف شد. زکریای رازی این محصول شیمیایی را از طریق تقطیر خشک سولفات آهن و سولفات مس به دست آورد.از آن زمان به بعد و در طول تاریخ، دانشمندان اسید سولفوریک را به روش های دیگری به تولید رساندند، به طوری که امروزه این ماده به روش های صنعتی و در کارخانه ها حاصل می گردد و به بازار روانه  می شود.
اسید سولفوریک مانند دیگر اسیدها دارای خاصیت خورندگی می باشد و یکی از ویژگی های برتر آن، این است که با هر درصدی از آب به راحتی حل می گردد.

از انواع اسید سولفوریک در بازار می توان به اسید سولفوریک 98 درصد، 35 درصد و 50 درصد اشاره کرد که اسید سولفوریک 98 درصد یکی از پرکاربردترین آنها در صنایع مختلف می باشد.
این ماده که به آن اسید سولفوریک غلیظ هم گفته می شود، جهت نگهداری در انبارها دارای پایداری زیادی نسبت به درصد های دیگر می باشد و به همین دلیل در بیشتر صنایع از این نوع استفاده می گردد.

از مشخصات و ویژگی ها و همچنین کاربردهای اسید سولفوریک 98 درصد می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • مایع رقیق و بی رنگی است که خاصیت خورندگی روی فلزات و بافت های زنده دارد. خاصیت خشک کنندگی و اکسید کنندگی قوی دارد.
  • نقطه ذوب اسید سولفوریک 98 درصد دمای 10 درجه‌ سانتی‌ گراد و نقطه جوش آن دمای 337 درجه‌ سانتی‌ گراد می باشد.
  • این ماده در محلول های آبی کاملا یونیزه می شود. واکنش این ماده با آب گرمازا است. نکته مهم این است که همیشه برای رقیق کردن اسید سولفوریک باید اسید را به آب اضافه کنید نه برعکس، زیرا عکس آن با خطر روبرو است.
  • این ماده را به عنوان عامل آبگیری قوی می شناسند زیرا که در اغلب واکنش ها به عنوان عامل هیدراتاسیون، کاربرد دارد.
  •  رنگ اسید سولفوریک 98 درصد شفاف و روشن است و برعکس سایر اسید ها بدون بو می باشد.

لازم به ذکر است که اسید سولفوریک 98 درصد که در کشورمان تولید می گردد دارای مرغوبیت بالایی است و اغلب برای مواردی همچون تولید کود شیمیایی، استخراج فلزات، تصفیه پساب ها، پالایشگاه های نفت، در باطری های سربی به عنوان محلول الکترولیت، تولید میوه های خشک و … به کار می رود.

خریدار اسید سولفوریک ارزان قیمت

خریدار اسید سولفوریک ارزان قیمت

از آنجایی که اسید سولفوریک دارای کاربردهای بسیار زیادی در صنایع و حرفه های مختلف می باشد، بنابراین کارفرمایان و مدیران در صدد هستند که این کالا را با نرخی ارزان تهیه کنند.
خریدار اسید سولفوریک باید به این نکته دقت و توجه کافی داشته باشد که متاسفانه بعضی از سودجویان در بازار این محصول را در نوع تقلبی به عرضه می رسانند.
خرید اسید سولفوریک 98 با نرخی ارزان، از این مجموعه به صورت بدون واسطه و با حذف دلالان امکان پذیر می باشد. 

حال می خواهیم بدانیم که اسید سولفوریک ها در نمونه و درصدهای مختلف به چه شیوه ای نگهداری می شوند؟ کارفرمایان و خریداران در بخش های مختلف و در حجم های بالا این ماده را اغلب در بشکه های فلزی با ضخامت بسیار بالا و یا بشکه های پلاستیکی با کیفیت عالی نگهداری می کنند. به طور کلی اسیدهای سولفوریک به شیوه های زیر عرضه می گردد:

  • سولفوریک صنعتی: در گالن های 20 لیتری، بشکه های 220 لیتری، تانکرهای 1000 لیتری
  • اسید سولفوریک آزمایشگاهی: در گالن های 2/5 لیتری 

جالب است بدانید که وزن اسید سولفوریک با درصد آن ارتباط دارد. مثلا در گالن های 20 لیتری اگر اسید سولفوریک 98 درصد وجود داشته باشد، وزن آن حدود 38 کیلوگرم است و همین ویژگی بر روی قیمت این ماده موثر است.

یکی از کاربردهای اسید سولفوریک غلیظ استفاده از آن در بخش کشاورزی جهت اصلاح خاک ها می باشد که از موارد عمده آن می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • کاهش میزان قلیایی (PH) بودن خاک و آب
  • اصلاح شوری خاک (EC)
  • بهبود وضعیت تهویه در خاک های رسی
  • قابلیت تشکیل سولفات‌ های آلی در خاک و آب

قلیایی و یا شور بودن خاک ها بر روی میکروارگانیسم های خاک دارای تاثیر زیادی است و همین امر بر روی مواد غذایی نتیجه گذار می باشد. در سال های اخیر از اسید سولفوریک برای اصلاح باغ های پسته در استان کرمان استفاده فراوان داشته است. کشاورزان و باغداران کرمانی زیر نظر متخصصین و کارشناسان توانسته اند میزان قلیایی و شوری خاک ها را تنظیم کنند و بدین صورت پسته با کیفیت بالاتری تولید گردانند.
کشاورزان و و باغداران بدانند که برای مصرف اسید سولفوریک باید تمام موارد و نکات ایمنی را به خوبی رعایت کنند. همچنین زمان مصرف این ماده اگر در فصل زمستان باشد، بسیار بهتر از فصل های دیگر است، زیرا که در این فصل به دلیل خنکی هوا، تبخیر کمتر اتفاق می افتد.
یکی از تاثیرات اسید سولفوریک، اصلاح ویژگی های نامطلوب در خاک های سنگین و رسی می باشد که بر طبق نظر کارشناسان، از نظر اقتصادی این روش بسیار مقرون به صرفه است.

بهترین عمده فروشان اسید سولفوریک در مشهد

بهترین عمده فروشان اسید سولفوریک در مشهد در شهر مشهد اسید سولفوریک در کارگاه ها و کارخانه های معتبر به تولید می رسد و از آنجایی که صنایع مختلفی در این شهر و شهرهای همجوار آن دارای فعالیت های زیادی می باشد، بنابراین فروش اسید سولفوریک با رونق بسیار خوبی همراه است.
همچنین بهتر است بدانید که اسید سولفوریک از محصولاتی می باشد که به دلیل جابجایی حساس و سخت، بازارهای محلی بسیار خوبی در شهرهای مختلف کشورمان دارد.اسید سولفوریک در مشهد و یا سایر شهرهای استان خراسان رضوی در درصد خلوص های متفاوت از 20 تا 98 به دست مشتریان می رسد.

در این قسمت می خواهیم بررسی کنیم که آیا اسید سولفوریک قابلیت بازیابی دارد یا خیر؟ به دلیل اهمیت زیاد سولفات هیدروژن و یا همان اسید سولفوریک، دانشمندان و متخصصین روش هایی را ابداع کرده اند تا بتوان این ماده را به درستی بازیابی کرد، زیرا که بازیابی آنها، ماده اولیه بسیار خوبی برای ساخت گوگرد دی‌اکسید و در نتیجه تولید جوهر گوگرد می باشد. 

فرآیند بازیابی اسید سولفوریک دارای دو مرحله زیر می باشد:

  • فرآیند بازیابی و تغلیظ: این مرحله خود بسته به به نوع اسید سولفوریک انجام می گیرد. به طور کلی غلیظ کردن جوهر گوگرد بازیابی شده جهت کاهش حجم و همچنین جداسازی آب به کار می رود. بهتر است بدانید که میزان غلیظ کردن اسید سولفوریک به ناخالصی های آن وابسته است. 
  • فرآیند مولکول شکنی در فرآیند بازیافت: فرآیند پس از مرحله تغلیظ انجام می گیرد. در این مرحله اسید سولفوریک با هوای فشرده مخلوط می شود و سپس در دمایی 100 تا 1200 درجه سانتیگراد در کوره های مخصوص، تجزیه می گردد.

بهتر است بدانید از آنجایی که اسید سولفوریک در بسیاری از حرفه ها و یا صنایع مانند آبکاری فلزات، به عنوان یک کاتالیزور مهم عمل می کند، بنابراین فرایند بازیابی آن از لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه می باشد.

بزرگترین خط تولید اسید سولفوریک آرسیان کو

بزرگترین خط تولید اسید سولفوریک آرسیان کو

شرکت آرسیان کو یکی از شرکت های برتر در ایران می باشد که در سال های اخیر توانسته است در زمینه تولید اسید سولفوریک مرغوب و عرضه آن به بازارهای داخلی و خارجی مثمر ثمر باشد.
یکی از ویژگی های برتر این شرکت این است که بر طبق سفارشات مشتری و با قیمت کاملا رقابتی و کاملا مقرون به صرفه می تواند، اسید سولفوریک را تولید نماید.

از جمله خدمات و ویژگی های برتر شرکت آرسیان کو می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • بهره مندی از کادر مجرب و متخصص و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب
  • ارائه بهترین بسته بندی های مرغوب برای اسید سولفوریک
  • مشاوره لازم و کارآمد در زمینه در امر خرید و همچنین صادرات اسید سولفوریک با رعایت تمام موازین ایمنی و بهداشتی به کشورهای همسایه مانند عراق، آذربایجان، ترکیه 
  • ارسال نمونه تست انواع محصولات شیمیایی به مشتریان و کارخانه های تولیدی

خط تولید اسید سولفوریک شرکت آرسیان کو یکی از بزرگترین و مرغوب ترین خط تولید ها در کشورمان می باشد.
حال می خواهیم بدانیم که اسید سولفوریک در صنعت به چه شیوه ای تولید می گردد که در زیر به آن اشاره کرده ایم:

  • تولید اسید سولفوریک به روش تماسی: بخش زیادی از اسید سولفوریک به روش تماسی تولید می گردد. این روش دارای سه مرحله تهیه و خالص سازی، اکسیداسیون کاتالیکی و تولید می باشد.
  • تهیه اسید سولفوریک از دی اکسید گوگرد: در این روش اسید سولفوریک با استفاده از فرآیندهای مختلفی نظیر استفاده از گوگرد عنصری،دی اکسید گوگرد ایجاد شده از سولفور فلزات،گچ فسفردار، احتراق H2S یا دیگر گازهای گوگرددار و همچنین از بازیافت سولفوریک اسید قابل بازیافت حاصل می گردد.
  • تولید اسید سولفوریک با سوزاندن گوگرد: این روش یکی از مهم ترین روش های تولید می باشد. این فرایند دارای مراحل مختلفی است.

لازم به ذکر است که اسید سولفوریک نیاز به روش های انبارداری مناسبی دارد که در زیر آنها را نام برده ایم:

  • مخازن و گالن ها باید در محلی خشک، خنک و دور از آفتاب نگهداری شوند. همچنین محل نگهداری باید دارای تجهیزات ضد حریق باشد.
  • درب ظروف و گالن ها باید پس از هر بار استفاده باید محکم بسته شود.
  • گالن ها و مخازن باید از منابع گرمایی و منابع غذایی و همچنین عوامل اکسایش، قلیایی و فلزات دور نگه داشته شوند.

نماینده فروش اسید سولفوریک رقیق در سراسر کشور

نماینده فروش اسید سولفوریک رقیق در سراسر کشور به غیر از اسید سولفوریک های غلیظ، نمونه های دیگری از این محصول به صورت رقیق نیز دارای استفاده های فراوانی می باشد.اسید سولفوریک رقیق هم از انواع اسیدهای بسیار قوی می باشد که از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک الکترولیت بسیار مناسب است.
  • میزان یونیزاسیون سولفوریک اسید رقیق بسیار بالا می باشد.
  • اسید سولفوریک رقیق بیشتر خصوصیات اسید خالص را دارد.
  • اسید سولفوریک رقیق نیز لیتموس قرمز را آبی می کند.
  • اسید سولفوریک رقیق با بسیاری از فلزات واکنش می دهد و گاز هیدروژن آزاد کرده و سولفات فلزی تشکیل می شود.
  • اسید سولفوریک رقیق با اغلب اکسیدها و هیدروکسیدها، برخی کربنات ها و سولفیدها و برخی نمک ها واکنش می دهد.

فروش اسید سولفوریک رقیق سالانه و در حجم های بالا برای فعالیت های آزمایشگاهی و صنعتی در حال انجام می باشد.

در حین استفاده از اسید سولفوریک ها در درصدهای مختلف باید نکات ایمنی به خوبی رعایت گردد. از مشکلاتی که در مورد این ماده ممکن است ایجاد گردد موادر زیر می باشد:

  • خوردن اسید سولفوریک باعث آسیب ‌های شدید دائمی در دهان و سایر بافت ‌های می شود. همچنین این ماده باعث زخم شدن مری و دردهای شکمی هماره با اسهال و استفراغ می شود.
  • تنفس و استنشاق آن بسیار خطرناک بوده و باعث آسیب ‌های جبران ناپذیری همچون تنگی نفس، سردرد و تحریک بینی و گلو می‌ شود.
  • اگر با پوست و چشم، تماس پیدا کرد باعث سوزش و ایجاد زخم می شود. در صورتی که این ماده با چشم و پوست شما تماس پیدا کرد، فورا با آب زیاد محل را شسته و بعد از آن با محلول بی کربنات سدیم یک درصد موضع را بشویید.

کاربرد های مختلف اسید سولفوریک

کاربرد اسید سولفوریک بسیار زیاد می باشد که در این بخش می خواهیم، مواردی از آن را بیان کنیم:

  • این ماده در صنعت چرم به منظور حذف چربی ها، مو و لایه های آلودگی و مو از سطح پوست چرم خام به کار می رود.
  • در صنعت نساجی از اسید سولفوریک جهت تثبیت رنگ پارچه، نخ و همچنین خنثی سازی استفاده می شود.
  • در صنایع معدنی و فلزی برای استخراج فلزاتی چون مس، روی و سرب، استخراج اورانیوم و وانادیوم مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در صنایع آهن و فولاد به منظور بازیافت گازهای آمونیاک و همچنین برای رسوب زدایی در عملیات اکسیدهای فلزی، چربی ها و نمک ها استفاده می شود.
  • باز کردن لوله های فاضلاب منازل و کارگاه ها: برای استفاده باید مقدار مناسب درون لوله ریخته شود و سپس آب سرد باز شو تا مواد فعال گردند.
  • صنایع غذایی: در صنعت تولید مواد غذایی برای کنترل ph به کار می رود. از جمله استفاده ها در صنایع غذایی می توان برای تولید پنیر، تصفیه آب و شکر اشاره کرد.
  • تولید کودهای کشاورزی: استفاده ار این ماده در کودها موجب می گردد که PH خاک تنظیم شود و در نتیجه جذب مواد مغذی گیاهان بهتر صورت بگیرد.

از دیگر کاربردهای مهمی که اسید سولفوریک دارد، می توان به مواردی همچون سنتزهای شیمیایی، باطری سازی، تصفیه روغن، تولید مواد منفجره، پاک کننده های مصنوعی، صنایع کاغذسازی و تولید انواع حشره کش ها اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *