آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید اسید سولفوریک | قیمت آن به صورت عمده

فهرست مطالب

خرید اسید سولفوریک در بازار امروزه در حال افزایش است.عمده ترین کاربرد اسید سولفوریک در تولید کودهای شیمیایی فسفاته است.اسید سولفوریک یک ماده سمی میباشد که در صورت بلعیدن باعث مرگ می شود و اگر با پوست تماس پیدا کند موجب عفونت و خارش و بیماری های پوستی دیگری نیز می شود. شما میتوانید به راحتی اسید سولفوریک را مستقیما از کارخانه خریداری کنید یا از نمایندگی های پخش این محصول در سراسر کشور آن را تهیه کنید.

خرید اسید سولفوریک ارزان قیمت

در ایران شرکت های اینترنتی برای خرید اسید سولفوریک وجود دارد که قیمت انها بستگی به کیفیت آن دارد .که با کمی جستجو در اینترنت میتوان اسامی شرکتها و فروشگاه های که در این حوزه فعالیت دارند را پیدا کرد. ازجمله وارد کنندگان و فروشندگان اسید سولفوریک در کشور در شهر تهران بوده و در زمینه فروش این محصول تجربه بالایی دارند .و با استفاده از دانش مهندسان و متخصصان خود در زمینه تولید  اسید سولفوریک 98 درصد موفق بوده است.عرضه اسید سولفوریک ارزان قیمت توسط نمایندگی های این محصول در حال انجام است.

ارائه کننده انواع اسید سولفوریک مرغوب وارداتی

ارائه کننده انواع اسید سولفوریک مرغوب وارداتی

خوشبختانه خط تولید اسید سولفوریک در ایران بسیار گسترده می باشد و در شهرک های صنعتی بسیاری از شهر های ایران با کمک ماشین آلات و علم متخصصان ایرانی اقدام به تولید این ماده مهم صنعتی نموده اند و به همین خاطر با مشکل واردات اسید سولفوریک مواجه  هستیم .
بعضی از شرکتها که تولید کننده اسید سولفوریک مرغوب در کشور می باشند توانسته اند این محصول را با کیفیت مطلوب تولید کنند.sulfuric acid دارای مولکول‌های دارای گشتاور قطبی است که می‌توانند با یک‌دیگر پیوند هیدروژنی برقرار کنند .پس سولفوریک اسید مایعی است با نقطه جوش بالا و هم چنین یک مایع ویسکوز (دارای گران روی زیاد) محسوب می‌شود.
همین شرایط مولکولی باعث می‌شوند که سولفوریک اسید به خوبی در آب حل شود و محلول‌های اسیدی مختلف تولید کند. در کنار همه مزیت‌های ایجاد کارخانه‌های اسیدسولفوریک نباید این نکته را نیز فراموش کرد که ماده‌ای بسیار خطرناک است و رعایت نکات زیست‌محیطی در تولید و انتقال آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
کارکنان یک کارخانه تولید باتری‌های اسیدی در امریکا، پس از چهار ماه کار دچار پوسیدگی دندان می‌شوند که دلیل آن وجود 0/23 میلی‌گرم بر مترمکعب اسیدسولفوریک در هوا عنوان شده است.
فعالیت در محیطی که غلظت اسید 35میلی‌گرم در هر مترمکعب هوا باشد باعث بروز مشکلات ریوی خواهد شد. بررسی اثر این ماده روی جانداران از جمله پستانداران، پرندگان و آبزیان نیز مورد بررسی قرار گرفته و اثر کشندگی آن روی تمام جانوران اثبات شده است. اسیدسولفوریک به‌شدت خورنده است و در صورت تماس با جانداران می‌تواند سبب سوختگی شدید شود.
یکی از مراکز ارائه کننده انواع اسید سولفوریک مرغوب وارداتی کشور چین میباشد که این محصول را در مقدار زیادی به کشور وارد میکند.

خریدار اسید سولفوریک زیر قیمت

خریدار اسید سولفوریک زیر قیمت

اسید سولفوریک از جمله اسید های بسیار مهم در صنایع شیمیایی و کشاورزی می باشد . جوهر گوگرد و دی هیدروژن سولفات از دیگر نام های این ماده هستند .به دلیل کاربرد بسیار بالای این ماده در صنایع شیمیایی و آلی شرکت های زیادی در صدد خرید و فروش و عرضه این محصول به مشتریان بر آمده اند.
شرکت های دیگری نیز در تهران امادگی فروش اسید سولفوریک 98 درصد و درصد های مورد نیاز مشتریان را با کیفیت درجه یک و مناسب ترین قیمت در مقادیر مختلف را دارند .خریدار اسید سولفوریک در کشور بیشتر کسانی هستند که شغل آنها مربوط به صنایع کشاورزی میباشد.

نماینده فروش اسید سولفوریک در سراسر کشور

بازرگانی فروش اسید سولفوریک

اسید سولفوریک یک اسید بسیار مهم و قوی در صنایع شیمیایی میباشد. نام  قدیمی این اسید جوهر گوگرد است .که از واکنش اب با سولفور تری اکسید تولید می شود.خرید اسید سولفوریک در کشور عزیز ما ایران نیز مثل دیگر کشورهای جهان از رونق خوبی بر خوردار است .
شرکتهای بسیار زیادی در زمینه فروش و صادرات اسید سولفوریک در کشور وجود دارند یکی از این شرکت ها در گرمسار بوده که با مراجعه به اینترنت و جستجو مسلما شرکت های زیادی را می توان در این زمینه پیدا کرد .

وارد کننده برند های معتبر اسید سولفوریک

اسید سولفوریک با بازاری بالغ بر 242 میلیون تن تولید ومصرف و ارزشی بیشتر از 25 میلیون دلار ، بزرگترین بازار در میان مواد شیمیایی می باشد .ویژگی های زیاد و منحصر به فرد این اسید ارزشمند و کاربرد بسیار زیاد آن در صنعت موجب شده کشور های زیادی به فکر تولید، فروش و صادرات اسید سولفوریک باشند. سالانه نزدیک به 7درصد از اسید سولفوریک تولید شده در جهان، در بین کشورهای صنعتی تجارت می شود. کشور هایی مثل شیلی و چین دو وارد کننده بزرگ این اسید به شمار می روند و صادر کنندگان بزرگ این ماده کشورهای ژاپن و کره جنوبی می باشند. فروش اسید سولفوریک با برندهای معتبر در کشور نیز دارای رونق خوبی می باشد.

 فروش اسید سولفوریک 98 درصد :

فروش اسید سولفوریک بصورت فله ای  :

در فروش فله ای اسید سولفوریک توسط  کامیون در تانکر های 25 الی 28 تنی حمل می شود. لذا با توجه به در خواست مشتری مقدار بارگیری را مشخص می نماییم.
در فروش اسید سولفوریک به صورت فله این نکته قابل اهمیت است که مقدار سفارش بایست حداقل 22 تن به بالا باشد چراکه راننده های تانکر بار کمتر از این مقدار را حمل نمی کنند زیرا حمل مقدار کم اسید باعث می شود در حرکت، تانکر دچار مشکل شود و همچنین باعث خرابی شبکه های داخلی تانکر گردد.

فروش اسید سولفوریک صورت بسته بندی : 

قیمت اسید سولفوریک 20 لیتری


اسید سولفوریک بسته بندی در گالن های 20 لیتری و مخازن 1000 لیتری پلی اتیلن ضد اسید انجام می شود.
در کل واحد های بسته بندی اسید سولفوریک 98 درصد در کشور انگشت شمار می باشد لذا با توجه به خطراتی از نظیر سوختگی ها و اتفاقاتی که در بسته بندی اسید می افتد معمولا شرکت ها زیر بار این کار سخت نمی روند.
شرکت آرسیان کو با دارا بودن استاندارد های لازم در بحث بسته بندی، اسید سولفوریک 98 درصد را با بسته بندی های 20 لیتری و 1000 لیتری ای بی سی انجام می دهد.
اکثر مصرف اسید سولفوریک  بسته بندی داخل کشور بصورت 20 لیتری می باشد که کشاورزان عزیز از جمله مشتریان این نوع بسته بندی می باشند.
اسید سولفوریک با بسته بندی 1000 لیتری معمولا در زمینه صادرات استفاده می شود، لذا کشور هایی که توان واردات  بصورت فله ای را ندارند و یا شرایط  و امکانات نگهداری اسید بصورت فله را محیا نکرده اند، اسید سولفوریک 98 درصد 1000 لیتری خریداری می نمایند.

قیمت اسید سولفوریک فله :

قیمت اسید سولفوریک فله ای بستگی به عوامل مختلفی دارد که ما به دو مورد مهم ان اشاره می کنیم،اسید سولفوریک 98 درصد به دو روش تولید می شود:
تولید اسید سولفوریک 98 درصد با سوزاندن گوگرد، در این روش خوراک کارخانه گوگرد می باشد و با نوسانات در خرید گوگرد،  قیمت اسید سولفورک نیز تغییر می کند.

تولید اسید سولفوریک 98 درصد توسط پتروشیمی ها و کارخانه های تولیدی از جمله مس: در این روش تولید از الایندگی های کارخانه، اسید سولفوریک 98 درصد تولید می شود که بدلیل اینکه محصول اصلی کارخانه جنس دیگری است و اسید سولفوریک را که محصول دومی می باشد را به قیمت مناسب تر از بازار به فروش می رسانند و دلیل این است که اگر مخازن انبار اسید سولفوریک پر شوند تولید محصول اصلی کارخانه متوقف می شود لذا بهمین دلایل با قیمت مناسبتر و حتی  نصف قیمت از دیگر تولید کنندگان اسید را به فروش می رسانند.

 خرید اسید سولفوریک 98 درصد بسته بندی :

درواحد بسته بندی، اسید سولفوریک بصورت فله  و گالن های ۲۰ لیتری و مخازن 1000 لیتری به واحد بسته بندی منتقل می شوند و بعد از شارژ و پلمپ آماده ارسال می گردند.
اسید سولفوریک خریداری شده توسط تانکر های 25 تنی حمل و در مجموعه بسته بندی ما توسط پمپ های مخصوص و ضد اسید پمپاژ و در  درمخازن 15 هزار لیتری مخصوص انبار شده و در هنگام بسته بندی مورد مصرف قرار می گیرد.
قیمت اسید سولفوریک بسته بندی در تهران، اصفهان، مشهد، کرمان، زرند، یزد، انار، رفسنجان، نی ریز، سیرجان، فارس، تبریز هر گالن ۲۰ لیتری 36 کیلویی ۵۰ الی 70  هزار تومان متغیر می باشد .
همچنین این فروش درب کارخانه های  تولیدی می باشد، ولی مجموعه آرسیان کو به دلیل خودکفایی در اکثر مراحل تولید و بسته بندی باعث شده در فروش و تحویل کالا خدمات ایجاد کرده و بصورت تحویلی با کرایه حمل، اسید سولفوریک بسته بندی را در مقصد مشتری به قیمت هر گالن 20 لیتری 50.000 تومان تحویل به مشتری بدهد و با شرکت های بازرگانی و واسطه رقابت کند. البته این نکته قابل توجه است که نواسانات بازار قیمت را تغییر داده و برای برسی کردن قیمت ها حتما با این مجموعه تماس بگیرید و با توجه به حجم خرید قیمت مناسبی را دریافت نمایید.

خرید اسید سولفوریک  کشاورزی:

خرید اسید سولفوریک کشاورزی

اسید سولفوریک کشاورزی  برای پایین آوردن ph آب استفاده می شود بخصوص برای منطقه هایی که اب انها شور است یا از شیلات ماهی ابیاری می کنند و همچنین برای  سفتی خاک و بالا بردن نفوذ پذیری آب و همچنین خاک های شور استفاده می شود.
اسید سولفوریک در فصل زمستان بیشترین استفاده خود را در کشاورزی و باغ های پسته دارد  بیشترین مصرف کنندگان اسید سولفوریک بسته بندی ۲۰ لیتری در منطقه های کاشت پسته از جمله یزد ( ابر کوه ، چاهک)،   انار ، رفسنجان، زرند، کرمان،  سیرجان نی ریز،  چاه نهر بندرعباس، مشهد، تربت حیدری، بجستان  بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است.
شرکت ارسیان کو برای راحتی کار کشاورزان عزیز اسید سولفوریک بسته بندی 20 لیتری را بصورت تحویلی در مقصد کشاورزان ارائه می نماید و بهمین جهت کشاورزان دغدغه کرایه حمل و هماهنگی با رانندگان را ندارند و با شرکت طرف حساب هستند.

قیمت اسید سولفوریک ۹۸ درصد صنعتی

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی

قیمت اسید سولفوریک فله و تولید شده از گوگرد  تحویل درب کارخانه  در این تاریخ (98/11/12)۳۰۰ تومان می باشد. این اسید به صورت فله قیمت بسیار پایین و مناسبی دارد و لذا از آب معدنی هم مناسب است. قیمت اسید سولفوریک بر پایه گوگرد بوده و درب کارخانه می باشد، همچنین کرایه حمل اسید  تا مقصد مشتری با خود خریدار می باشد ولی در صورت توافق بصورت تحویلی درب کارخانه مشتری نیز ارسال بار انجام می شود.

 نحوه صادرات اسید سولفوریک:     

قینت اسید سولفوریک صادراتی

صادرات اسید سولفوریک 98%  بدون مجوز امکان پذیر نمی باشد . شرکت آرسیان کو با در دست داشتن مجوز صادراتی اسید سولفوریک از وزارت بهداشت قادر به صادرات این اسید به کشور های اذربایجان ارمنستان ترکیه و عراق و دیگر کشور ها می باشد.
جهت توافقات و صادرات اسید سولفوریک و برسی مجوزات دو طرفین  می بایست بصورت حضوری به شرکت آرسیان کو تشریف بیاورید.

نحوه بسته بندی اسید در ظروف مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *