آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

خرید و فروش عمده اسید سولفوریک ۲۰ لیتری

فهرست مطالب

اسید سولفوریک، نوعی اسید پر کاربرد در صنعت می باشد که با فرمول شیمیایی H۲SO۴ نمایش داده می شود. این اسید حاصل واکنش و ترکیب آب با ماده ای به نام سولفور تری اکسید است.

این محصول با نام های مختلفی مانند هیدروژن سولفات و جوهر گوگرد هم شناخته می شود. چگالی آن در مقایسه با بسیاری از اسید ها بالا بوده و قابلیت‌ انحلال در آب را دارد.

اسید مذکور به عنوان یک اسید خیلی قوی و ماده شیمیایی مهم به کار می رود. اسیدیته آن برابر با نیم است.

فروش عمده اسید سولفوریک ۲۰لیتری بسیار متداول بوده و در ادامه بیشتر مورد بحث قرار می گیرد.

خرید و فروش عمده اسید سولفوریک ۲۰ لیتری

خرید مستقیم اسید سولفوریک از کارخانه تولید کننده

خرید مستقیم اسید سولفوریک از کارخانه تولید کنندهخرید انواع اسید سولفوریک خالص از کارخانه تولید کننده، به خریداران و متقاضیان این ماده کمک می کند تا هم از کیفیت محصول خریداری شده، اطمینان حاصل نمایند و هم از قیمت مناسب بهره ببرند.

زیرا با خرید مستقیم، تنها عامل تعیین کننده قیمت، تولید کننده بوده و واسطه های فروش هیچ نقشی در آن ندارند. به همین خاطر، از افزایش ناگهانی قیمت ها و بی ثباتی بازار، جلوگیری می کند.

خریدار اسید سولفوریک، اصولا صنایع متعدد هستند که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

صنعت کود، یکی از عمده ترین کاربران این اسید بوده و انواع کود های شیمیایی به ویژه کودهای شیمیایی فسفاته را به کمک آن تولید می کنند. با توجه به توسعه یافتن بخش کشاورزی و افزایش تقاضا برای محصولات مختلف، استفاده از این کودها اجتناب ناپذیر شده است، از این رو بالغ بر شصت درصد اسید مذکور در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

کودهای سولفات آمونیوم و سوپر فسفات نرمال نیز از مشتقات اسید سولفوریک هستند. کود اول یعنی سولفات آمونیوم، از واکنش آمونیاک با اسید سولفوریک به دست می آید.

کود سوپر فسفات نرمال هم که به صورت مخفف با NSP نامگذاری شده، طی فرآیندی متشکل از سنگ فسفات و اسید مورد بحث، تشکیل می شود. فسفات به منو کلسیم فسفات منوهیدرات تبدیل می گردد. این کود از پایین ترین میزان P2O5، برخوردار بوده که این امر، موجب کاهش مصرف آن شده است.

فرآیند مرطوب که به منظور تولید اسید فسفریک صورت می گیرد، هم از سولفوریک اسید بهره می برد. هر چند که در تهیه اسید فسفریک کوره ای، ماده اولیه محسوب نمی شود. کود های مایع هم به طور مستقیم از آن استفاده می کنند. هر چند میزان آن، کمتر از سایر کودها است.

صنایع معدنی از دیگر موارد کاربرد این اسید می باشند. برای مثال، سنگ های معدنی گوناگون مانند اورانیوم، مس، وانادیوم و… زمانی که استخراج شدند، با اسید فوق شست و شو داده شده و جهت تولید انواع رنگ ها و پوشش ها به کار گرفته می شوند.

برای تغلیظ سنگ های مس و سرب هم گزینه مناسبی است. از دیگر کاربرد های آن باید به صنعت فولاد و آهن اشاره نمود. دو هدف عمده از کاربرد اسید سولفوریک در صنایع فولاد و آهن وجود دارد. هدف اول مربوط به بازیافت گاز های شیمیایی حاوی آمونیاک بوده که نهایتا تولید سولفات آمونیوم را به عنوان فرآورده جانبی در فولاد سازی، منجر می شود.

هدف دوم بر طرف سازی رسوب های تجمع یافته روی فولاد می باشد. البته چربی ها، نمک ها، زنگ آهن و اکسید های فلزی هم زدوده خواهند شد.

سنگ های طلا و نقره به وسیله این اسید، تصفیه می گردند. کات کبود یا همان سولفات مس، سولفات نیکل، سولفات منگنز، سولفات روی و سولفات سدیم حاصل کاربرد آن با مس، نیکل، منگنز، روی و سدیم می باشد.

زاج سبز و سفید که در واقع سولفات آهن هستند، به لیست بالا اضافه می شوند. در سنتز و تولید بسیاری از مواد شیمیایی مانند متیل متاکریلات به روش استو سیانو هیدرین هم به کار می رود. همچنین برای تولید کاپرولاکتام و سایر فرآورده های آن، دی اکسید تیتانیوم، اسید فلوریک و اکریلونیتریل هم کارایی فوق العاده زیادی دارد.

در ساخت مواد منفجره که برای اهداف مختلف از جمله استخراج سنگ از معادن، تخریب کوه ها و موانع برای احداث جاده و تونل، مصرف می گردند از اسید فوق کمک گرفته می شود. برخی از این مواد عبارتند از نیترو سلولز، نیترو گلیسرین و نیترو بنزن.

اگر این ماده با نمک طعام وارد واکنش شیمیایی شود، اسید کلریدریک را تولید می کند. همچنین اگر با سیترات کلسیم ترکیب گردد، اسید سیتریک، ایجاد خواهد شد. اسید کرومیک و بی کرومات، فنل، ایزو پروپیل الکل و اتانول از دیگر موادی هستند که برای تولید به اسید سولفوریک نیاز دارند.

از دیگر کاربرد های سولفوریک اسید، تولید روغن های موتور و همچنین تصفیه آنها پس از مصرف می باشد. این اسید از مواد اولیه گریس هم محسوب می شود. الکترولیتی که از اجزای اساسی در باتری های ماشین بوده، از اسید سولفوریک تهیه می گردد.

پساب ها را که در سال های اخیر با روند صعودی تولید شده و تصفیه آنها به عنوان راهکاری جهت به کارگیری در بخش کشاورزی پیشنهاد می گردد، به کمک همین اسید تصفیه می کنند. برای کنترل اسیدیته احیای رزین مبدل یونی به منظور رسوب انواع یون ها در آب هم کاربرد دارد.

در رسوب زدایی املاح مختلف به ویژه در لوله های آبرسانی کارایی زیادی دارد. برای افزایش اسیدیته در محیط های متعدد  از آن استفاده نموده، پالایشگاه ها، پتروشیمی ها، نیروگاه ها و همه صنایعی که امکان رسوب در آنها وجود دارد، از مصرف کنندگان این اسید قوی به شمار می روند و سالانه حجم عظیمی از آن را مصرف می کنند.

صنعت چرم سازی هم از دیگر صنایع خریدار اسید سولفوریک رقیق است. چربی زدایی و مو زدایی پوست حیوانات در فرآیند های دباغی به این طریق صورت می گیرد. ریسندگی و همچنین رنگ آمیزی پشم هم به اسید سولفوریک احتیاج دارد. در واقع وظیفه تثبیت رنگ و خنثی نمودن را بر عهده دارد. لاستیک های متعددی که تولید می گردند، در مراحل ساخت به منظور شست و شو و کنترل پی اچ، از این ماده کمک می گیرند.

در کارخانه هایی که محصولات چرب مانند روغن نباتی تولید می کنند، برای چربی زدایی دستگاه ها به کار می روند. باز کننده لوله های فاضلاب، جرم گیر ها و شوینده های گوناگون نیز با بهره گیری از آن ساخته می شوند.

برای اینکه ناخالصی های معدنی در حین تولید کاغذ را برطرف سازند هم کارایی آن دیده می شود. برای تولید کلر به عنوان یک گند زدا و ضد عفونی کننده می بایست آب موجود در سل ‌های دیافراگمی، خشک شود که این کار توسط اسید سولفوریک صورت می گیرد.

شرکت پخش اسید سولفوریک آرسیان کو

شرکت پخش اسید سولفوریک آرسیان کو، شرکتی باسابقه در زمینه پخش این اسید پر کاربرد می باشد. به منظور دسترسی آسان به این محصول، به خاطر محدودیت هایی که دارد، توزیع آن در سراسر کشور انجام می شود.

کارشناسان و مشاورین شرکت، هر نوع راهنمایی در این رابطه را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. برای برقراری ارتباط با آنها می توان با شماره هایی که در سایت، درج شده است، تماس حاصل نمود.

ارزان ترین قیمت خرید اسید سولفوریک لوله بازکن

ارزان ترین قیمت خرید اسید سولفوریک لوله بازکنارزان ترین قیمت خرید لسید سولفوریک لوله بازکن متعلق به خرید عمده آن می باشد. البته در این شرایط، کیفیت محصول هم بالا می باشد.

لوله بازکن هایی که ضعیف تر و یا به عبارتی، رقیق تر هستند نیز ارزان تر خواهند بود.

لیست قیمت اسید سولفوریک خارجی و ایرانی

لیست قیمت اسید سولفوریک خارجی و ایرانی متفاوت بوده و هر کدام تحت تاثیر پارامتر های مختلف تغییر می کنند. کیفیت به عنوان عامل اصلی تغییر قیمت شناخته می شود. طبیعی است که اسید سولفوریک درجه یک، بالاترین قیمت را به خود اختصاص می دهد.

کشور تولید کننده، کارخانه سازنده، برند و نحوه تولید، بر کاهش یا افزایش هزینه خرید، اثر مستقیم دارند. میزان تقاضا هم عامل دیگری در این رابطه می باشد. درصد خلوص اسید نیز در تفاوت لیست قیمت نقش دارد. اسیدهای غلیظ تر از اسیدهای رقیق تر، گران تر هستند.

مراکز فروش اسید سولفوریک ۹۸ درصد با کیفیت

مراکز فروش اسید سولفوریک ۹۸ درصد با کیفیتمراکز فروش اسید سولفوریک 98 درصد با کیفیت، این ماده را در قالب بسته بندی های مختلف عرضه می کنند. بسته بندی 20 لیتری، متداول ترین نوع آن می باشد.

نکته حائز اهمیتی که حتما باید مورد توجه قرار گیرد این است که، با عنایت به درجه خلوص بالای اسید، باید در استفاده از آن نکات زیر را رعایت کرد:

به هیچ عنوان نباید، حتی مقدار کم آن هم خورده شود. زیرا به شدت دهان، زبان و بخش های دیگر بدن که با آن تماس دارند را آسیب می زند. حتی استنشاق اسید هم خطرات جدی برای سلامتی به دنبال دارد.

هنگام استفاده از آن لازم است حتما از دستکش استفاده نمود. در صورت تماس با هر قسمتی از بدن می بایست سریعا با آب شست و شو داد. محلول بی کربنات سدیم هم باید استفاده شود.

تامین کننده با کیفیت ترین نوع اسید سولفوریک در بازار جهانی

تامین کننده با کیفیت ترین نوع اسید سولفوریک در بازار جهانی، محصولی تولید می کند که برای اهداف و کاربردهای متعددی که در بالا به برخی از آنها اشاره شد، مطلوب و جوابگو باشد.

برای بقا و ماندگاری در بازارهای بین المللی که رقابت های تنگاتنگی وجود دارد، کیفیت، مهمترین پارامتر است. از این رو تامین کننده برتر، همواره با محوریت قرار دادن این پارامتر، در بازار های جهانی حضور می یابد.

عموما برای تولید این اسید، مراحل زیر طی می شود:

ابتدا گوگرد را از منابع مربوطه استخراج می کنند. سپس آن را طی واکنشی، به گوگرد دی اکسید تبدیل کرده، ماده حاصله در واکنش با اکسیژن به گوگرد تری اکسید تبدیل شده و نهایتا فرآورده به دست آمده در واکنش دیگری شرکت نموده و منجر به تولید سولفوریک اسید خواهد شد.

لازم به ذکر است که برای تهیه گوگرد، از نفت و گاز طبیعی کمک می گیرند. ترکیبات گوگرد دار می توانند هم به صورت آلی و هم به صورت هیدروژن سولفید باشند. زمانی که نفت خام و گاز می سوزند، این ترکیب ها را ایجاد می کنند.

از دیگر منابع تولید کننده گوگرد، تصفیه فلزات متعدد است که به صورت گوگرد دی اکسید آزاد می شود. سرب، نیکل، روی و مس از جمله فلزاتی هستند که از سنگ معادن سولفیدی به دست می آیند. باید یادآور شد که بالغ بر سی و پنج درصد گوگردی که در سطح دنیا تولید می گردد، به شکل گوگرد دی اکسید بوده، برای مثال چین، قادر به تهیه سولفوریک اسید بسیار زیادی از سنگ های چخماق و سنگ آهن سولفیدی است.

برای اینکه خلوص گوگرد حاصل شده بالا باشد، می بایست به طور غیر مستقیم تحت حرارت قرار گیرد. به همین خاطر از کوئل بخار کمک گرفته و آن را به مایع مبدل می سازند. گرمای مورد نیاز برای این کار، صد و پنجاه درجه سانتیگراد است. این گرما از طریق پمپ مخصوص، به کوره منقل می شود تا فرآیند سوزاندن گوگرد را انجام دهد.

میزان گوگرد مذابی که به کوره، انتقال داده می شود، باید کنترل شده باشد. دو راه برای کنترل آن وجود دارد، اول اینکه مسیر برگشتی به حوضچه کنترل شود و دوم از طریق تنظیم نمودن سوزن مشعل کوره.

بسته به اینکه ظرفیت کوره چقدر باشد، می بایست به ازای هر تن اسید نود و هشت درصد، نزدیک به دویست کیلوگرم گوگرد به کوره تزریق نمود. با دمایی بین 950 تا 1000 درجه سانتی گراد، تشکیل گوگرد دی اکسید رخ می دهد.

اکسیژن که شرط لازم برای سوختن است هم به کمک دمنده هوا، به کوره می رسد. البته به منظور ممانعت از کاهش دمای کوره، به کمک مبدل گرمایی، دمای آن را به صد و پنجاه درجه سانتی گراد می رسانند.

تبدیل گوگرد دی اکسید به گوگرد تری اکسید هم برج کاتالیزور اتفاق می افتد. وانادیم پنتا اکسید که به شکل چهار لایه در برج تعبیه می شود، کاتالیزور این واکنش می باشد. لایه ها دو به دو به هم وصل شده اند و صفحه فلزی مشبک، مرز بین آنها است. هر یک از لایه ها حجم معینی از کاتالیزور را در خود جای داده اند.

چهارمین و به عبارتی پایین ترین لایه، بیشترین کاتالیزور یعنی هفتاد درصد آن را دارد. سهم بقیه لایه ها به ترتیب بیست، هفت و سه درصد می باشد.

گاز گوگرد تری اکسید در برج گازها، اسید سولفوریک را تولید می کند.

راهنمای خریداری سولفوریک اسید غلیظ

راهنمای خریداری سولفوریک اسید غلیظبرای خرید اسید سولفوریک غلیظ، می توان از این سایت کمک گرفت. باکیفیت ترین و مرغوب ترین نوع اسید با قیمتی کاملا مناسب و مقرون به صرفه در سراسر کشور عرضه و توزیع می گردد.

مراحل خرید این محصول، بسیار ساده می باشد. به این شکل که سفارشات در حجم دلخواه، ثبت شده تا در اسرع وقت به آدرس مورد نظر متقاضیان ارسال گردد.

خرید های عمده، با برخورداری از تخفیفات متعدد، قیمتی بسیار ارزان تر از بازار آزاد دارند. در نتیجه شرایط خرید برای همه مشتریان و خریداران محترم فراهم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *