آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

شرکت بازرگانی اسید سولفوریک عمده

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از محلول هایی است که در بسیاری از موارد مختلف کاربرد دارد و در بسیاری از صنایع از آن استفاده زیادی می شود. شرکت بازرگانی اسید سولفوریک عمده محصولات خود را به صورت عمده و با بهترین کیفیت و بهترین قیمت که برای خریداران بسیار مناسب و به صرفه می باشد به فروش می رساند. افرادی که قصد خرید اسید سولفوریک را به صورت عمده دارند و یک محصول با کیفیت نیاز دارند می توانند این محصولات را خریداری نمایند.

شرکت بازرگانی اسید سولفوریک عمده

ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻏﻠﻈﺖ ﺍﺳﻴﺪ ﺳﻮﻟﻔﻮﺭﻳﮏ ﺩﺭ ﺣﺬﻑ ﻣﺲ

ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻏﻠﻈﺖ ﺍﺳﻴﺪ ﺳﻮﻟﻔﻮﺭﻳﮏ ﺩﺭ ﺣﺬﻑ ﻣﺲ در زمانی که کار تصفیه الکترولیتی در فرايند توليد مس انجام می شود، مس حل می شود و بر روی کاتد باعث تشکیل رسوب می شود. بعضی ناخالصی ها به همراه مس در ته سلول الكتروليز ته نشین می شوند. به اين رسوب های تشکیل شده، لجن آندی می گویند. در اين لجن ساير فلزات گرانبها مانند، نقره، طلا، سلنيم، تلوريم و… وجود دارد.

بقيه لجن آندی را فلزاتی مانند، مس، نيکل سرب و… تشکيل می دهد. جهت بازیابی اين فلزات از روش های هیدرومتالورژی و پیرومتالورژی استفاده می نمایند که در بیش تر اين روش ها اول از همه مس موجود در لجن آندی را جدا می کنند و بازیابی می نمایند و پس از آن، عناصر دیگر آن را بازیابی می نمایند. غلظت اسيد سولفوريک يکی از پارامتر های مهم و با تاثیر در حذف مس است.

اول از همه لجن آندی آناليز می شود و مقدار مس های موجود در آن و بقیه ی عناصر با ارزش دیگر در آن آنالیز می شود و پس از آن در غلظت های مختلف اسيد سولفوريک تست می شود و با توجه به شرایطی مانند دما، بهترين زمان غلظت اسيد سولفوريک برای حذف بیشترین مقدار مس را به دست می آورند.

فروش ویژه اسید سولفوریک عمده

فروش ویژه اسید سولفوریک عمده در فروش ویژه اسید سولفوریک عمده اسید سولفوریک قوی و اسید سولفوریک صنعتی نیز به فروش می رسد افرادی که قصد خرید یک اسید سولفوریک خوب را به صورت عمده دارند می توانند این محصولات را خریداری نمایند و استفاده نمایند این محصولات دارای کیفیت بسیار عالی می باشند و هم چنین تست شده می باشند.

این محصولات به صورت ویژه به فروش می ‌رسند. افرادی که توانایی خرید این محصولات را به صورت حضوری ندارند باید بدانند که فروشندگان این محصول در فروش ویژه این محصولات امکان خرید را به صورت آنلاین برای خریداران خود فراهم کرده اند. افرادی که وقت کافی برای خرید حضوری را به هر دلیلی ندارند، می توانند به صورت آنلاین این محصولات را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری نمایند.

افراد باید در میان محصولات درصد مورد نظر خود را پیدا کرده و پس از سفارش محصول و پرداخت هزینه محصول و پس از گذشت مدت معین محصول خود را هر کجا که بخواهند تحویل بگیرند افراد می ‌توانند خیال شان از بابت کیفیت بالای محصولات و همین طور قیمت بسیار خوب محصولات مطمئن باشد و اطمینان خاطر کامل داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *