آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

شرکت توزیع اسید سولفوریک خالص

فهرست مطالب

اسید سولفوریک خالص مهمترین و پرکاربردترین ماده شیمیایی است که در بسیاری از فرآیندهای صنعتی از تولید و فرآوری رنگ گرفته تا تصفیه آبهای صنعتی کاربرد دارد. این ترکیب در غلظتهای مختلفی تولید و فرآوری می‌شود و هر صنعت با توجه به نیاز، از غلظت خاصی از اسید سولفوریک استفاده می‌نماید. شرکت توزیع مستقیم انواع اسید سولفوریک خالص، معتبرترین مرجع عرضه این ماده است.

شرکت توزیع اسید سولفوریک خالص

استفاده از اسید سولفوریک در تصفیه آب

استفاده از اسید سولفوریک در تصفیه آب

اسید سولفوریک دارای کاربردهای صنعتی بسیار متعددی در صنایع گوناگون است. مهم‌ترین کاربرد این ترکیب شیمیایی، استفاده از آن در تصفیه آب است. یکی از معضلات مهمی که در حوزه تصفیه آب و فاضلاب وجود دارد وجود آبهای سنگین و سخت در زنجیره تولید انواع مواد و متریال صنعتی است.

ترکیبات موجود در آبهای سخت و سنگین موجب می‌شوند علاوه بر صرف هزینه‌های بالا برای تصفیه آب، لوله‌ها و اتصالات مختلف موجود در فضاهای کارخانه‌ای و فضاهای تولیدی دچار خوردگی شوند و به همین دلیل نیاز به یک ترکیب شیمیایی قوی برای تصفیه آب سخت وجود دارد.

در این میان اسید سولفوریک باکیفیت به عنوان یکی از ترکیبات مهمِ در دسترس و در عین حال کارآمد برای تصفیه فاضلاب ها و آب‌های آشامیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از اسید سولفوریک به این دلیل انجام می‌شود که این ترکیب شیمیایی فرار نیست و به همین دلیل از ایجاد خوردگی در قطعات و تجهیزات فلزی جلوگیری به عمل می‌آورد و به این ترتیب از صرف هزینه های احتمالی برای تعمیر و تعویض قطعات مختلف پیشگیری می کند.

همچنین اسید سولفوریک به منظور تنظیم PH آب در تصفیه‌خانه های صنعتی استفاده می‌شود. این ترکیب شیمیایی ارزانترین و در دسترس ترین ماده ای است که می‌توان در فرآیند تصفیه فاضلابهای صنعتی و آشامیدنی استفاده نمود.

فروش بهترین انواع اسید سولفوریک خالص

فروش بهترین انواع اسید سولفوریک خالص

فروش مستقیم بهترین انواع اسید سولفوریک خالص و اسید سولفوریک 98% در مرکز توزیع و عرضه انواع اسید صنعتی شرایطی را فراهم نموده است که فعالان صنایع مختلف بتوانند بهترین نوع اسید سولفوریک را با درجه خلوص بالا و قیمت مناسب تهیه و خریداری نمایند.

این مرکز، در فرآیند توزیع و فروش اسید سولفوریک تمامی استانداردهای ایمنی و تجاری لازم را رعایت نموده و حمل و نقل استاندارد و تحویل فوری مقادیر عمده اسید سولفوریک به تمامی نقاط کشور را در دستور کار قرار داده است و به این ترتیب در روند تامین نیاز صنایع مختلف به این ترکیب شیمیایی تسریع ایجاد نموده است.

قیمت اسید سولفوریک در شرکت عرضه مستقیم به دلیل پخش بدون واسطه بسیار ارزان و اقتصادی است و در خرید عمده این قیمت کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند و به همین دلیل روش خرید مستقیم از طریق مرکز فروش آنلاین بهترین روش خرید انواع اسید صنعتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *