آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

شرکت تولید اسید سولفوریک غلیظ صنعتی

فهرست مطالب

بازار فروش خوب این ماده شیمیایی باعث شده است که بسیاری از کشورها تولید آن را آغاز کنند. سالانه حدود 7 درصد اسید سولفوریک در جهان صادر و وارد می شود. تولیدکنندگان اسید سولفوریک امروزه در حال افزایش هستند. بزرگترین تولیدکنندگان اسید سولفوریک صنعتی مدلهای مختلفی را به روشهای مختلف تولید می کنند که می تواند محصولی با کیفیت را به بازار عرضه کند.

شرکت تولید اسید سولفوریک غلیظ صنعتی

اطلاعاتی درباره اسید سولفوریک غلیظ

اطلاعاتی درباره اسید سولفوریک غلیظ از اسیدهای سولفوریک به دلیل خاصیت واکنش پذیری و اسیدیته در ساخت بسیاری از مواد مانند کاغذ، رنگ، پارچه، باتری و مواد منفجره استفاده می شود. بسیاری از کارخانه ها اسید سولفوریک درجه یک را توزیع و عرضه می کنند که این امر با فروش اسید سولفوریک به صنعت ایران کمک زیادی کرده است.

توزیع اسید سولفوریک می تواند شرایط صنعت برای صنعتگران را بهبود بخشد در بازار مواد شیمیایی، انواع مختلفی از اسید سولفوریک وجود دارد که می توانید به توزیع کنندگان آن مراجعه کرده و محصول مورد نظر را با قیمت ارزان خریداری کنید تا در محصولات خود استفاده کنید. واردات اسید سولفوریک در سالهای اخیر در کشور رشد چشمگیری داشته است. همزمان شرکت وارد کننده این محصول در تهران در حال افزایش است. بسیاری از گروه های تجاری تولید کننده و وارد کننده اسید سولفوریک هستند. با توجه به تقاضای زیاد مشتریان و خریداران به دلیل کاربردهای فراوان آن در کشاورزی، تولید مواد و تولید بنزین منجر به تشکیل شرکت های واردات اسید سولفوریک در تهران شده است.

این یکی از واردکنندگان و فروشندگان اسید سولفوریک در ایران، تهران است که متخصصان زیادی با تجربه بالا در این زمینه دارد. اسید سولفوریک  درصد به دو صورت فله و بسته بندی خدمت مشتریان عزیز ارسال می شود. در زیر به صورت مختصر و مفید تشریح کردیم که  فروشاسید سولفوریک غلیظ فله و بسته بندی به چه صورتی خواهد بود.

فروشندگان اسید سولفوریک صنعتی

فروشندگان اسید سولفوریک صنعتی با توجه به اینکه اسید سولفوریک به دو روش در کشور تولید می شود، بنابراین قیمت متفاوتی دارد، 98٪ اسید سولفوریک تولید شده از گوگرد قیمت بالاتری نسبت به اسیدهای تولید شده در کارخانه های مس و … دارد زیرا کارخانه هایی مانند مس سرچشمه 98٪ اسید سولفوریک با آلاینده های کارخانه مس تولید کنید.

بنابراین، هزینه های تولید اسید سولفوریک بسیار پایین تر از گیاهان خصوصی با پایه گوگرد است. بنابراین، در برخی موارد، قیمت اسید سولفوریک مس سرچشمه تقریباً نیمی از قیمت در مقایسه با اسید سولفوریک کارخانه های خصوصی مبتنی بر گوگرد است، اما از آنجا که این کارخانه در جنوب شرقی ایران واقع شده است، هزینه حمل و نقل آن به کارخانه ها زیاد است. در برخی موارد، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست و باید قبل از خرید این منبع مس سولفوریک به عواقب خرید توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *