آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

شرکت عرضه اسید سولفوریک کاغذ

فهرست مطالب

یکی از مواد شیمیایی بسیار مهم که پای آن به خیلی از صنایع باز شده، اسید سولفوریک می باشد. بر اساس نوع کاربرد این محصول در هر یک از صنایع کشور، طبقه بندی های مختلفی انجام گرفته که از جمله‌ی آن می توان به اسید سولفوریک کاغذ اشاره کرد، یعنی ماده ای که از آن در صنایع کاغذسازی بهره برده و تولیدات وسیعی را به ثمر می رسانند. اکنون بهترین و خالص ترین اسید سولفوریک کاغذ را می توانید از برترین شرکت عرضه این گروه از محصولات تهیه نمایید.

شرکت عرضه اسید سولفوریک کاغذ

کاربرد اسید سولفوریک در مواد شوینده

کاربرد اسید سولفوریک در مواد شوینده اسید سولفوریک را می توان یکی از مهمترین ترکیبات شیمیایی به شمار آورد که برای نخستین بار، دانشمند ایرانی جابر بن حیان اقدام به کشف و شناسایی آن کرد.
این ماده را می توان از سری اسیدهای معدنی محسوب نمود که به صورت طبیعی در گازهای موجود در آتشفشان دیده و به طور مصنوعی نیز اقدام به تولید آن به روش های آزمایشگاهی نموده اند.

اسید سولفوریک که ساختار و ترکیباتی قوی را در خود جای داده، قبلاً به عنوان جوهر گوگرد شناخته می شد و اکنون با همین نام آن را می شناسند.
یکی از خواص بارز این ماده، خاصیت گرمازایی آن است که در خور توجه می باشد.

همچنین لازم است بدانید که این اسید شیمیایی و معدنی، در خیلی از صنایع کشور مورد استفاده واقع گشته و علاوه بر صنعت کاغذسازی، صنایع مواد شوینده نیز به آن برای انجام تولیدات خود متکی می باشند.
اگر بخواهیم بیشتر در خصوص کاربرد اسید سولفوریک در مواد شوینده توضیح دهیم، می توان اینگونه اظهار داشت که از این ماده به منظور انجام امور خاصی همچون سولفوناسیون استفاده نموده و باز کننده ها و محلول های چربی گیر را توسط آن تولید می نمایند.

خرید انواع اسید سولفوریک کاغذ

خرید انواع اسید سولفوریک کاغذ هم اکنون فرصتی بسیار مناسب برای خرید اسید سولفوریک ارزان فراهم آمده و می توانید این ماده کاربردی و مهم را به سرعت ثبت سفارش کنید.
یکی از محصولاتی که برای انتخاب موجود بوده و می توانید به سراغ آن بروید، اسید سولفوریک کاغذ است که در صنایع کاغذ سازی با هدف رفع ناخالصی ها از آن استفاده به عمل آورده و همچنین پی اچ کاغذ را توسط آن کنترل می نمایند.

همچنین باید بگوییم از این محصول، اندازه و حجم های مختلفی در دست می باشد که هر یک درون بسته بندی های متفاوت جای گرفته و می توانید بسته به نوع نیاز آنها را خریداری کنید، در آخر به چند مورد از رایج ترین نوع اسیدهای سولفوریک اشاره خواهیم کرد:

  1. اسید سولفوریک بشکه ای: در اندازه های 220 لیتری موجود می باشد.
  2. اسید سولفوریک گالنی: در حجم 20 لیتری به فروش می رسد.
  3. اسید سولفوریک تانکری: در اندازه 1000 لیتری وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *