آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

صادرات انواع اسید کلریدریکـ درجه یک

فهرست مطالب

اسید کلرید یک ماده معدنی بسیار خورنده با مصارف بالای صنعتی است. محلول بی رنگ و بسیار اشتعال کلرید هیدروژن (HCl) در آب، هنگامی که با یک پایه آلی واکنش نشان می دهد، نمک هیدروکلراید را تشکیل می دهد. اسید هیدروکلریک در سال 800 میلادی توسط کیمیاگر جابر بن حیان کشف شد. صادرات اسید کلریدریک بسیار پردرآمد است. 

صادرات انواع اسید کلریدریکـ درجه یک

قیمت اسیدکلریدریک صنعتی در بازار

قیمت اسیدکلریدریک صنعتی در بازار قیمت اسید کلریدریک در بازارهای مختلف با توجه به کیفیت و خلوص آن متفاوت است. بیشتر اسید هیدروکلریک با کلر کردن مواد شیمیایی آلی در مقادیر بسیار کمتری نسبت به سایر فرآیندهای تولید می شود. فروشگاه های آنلاین مفتخر به ارائه انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب، برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشند. فروش اسید هیدروکلریک در مقادیر مورد نظر و بصورت آنلاین و در کمترین زمان در فروشگاه های آنلاین. این فروشگاه به شما امکان می دهد بدون ترک محل زندگی و محل کار خود، مواد شیمیایی مانند اسید هیدروکلریک را بخرید و آن را بدون هیچ زحمتی در آستان شما دریافت کنید. از اسید هیدروکلریک نیز برای از بین بردن رسوبات زنگ زدگی استفاده می شود. خرد کردن، مقیاس و کربنات نامطلوب در چاه های نفت برای تشویق جریان نفت خام یا گاز به داخل چاه استفاده می شود. این کاربرد تحریک نام دارد. اسیدی شدن به طور کلی در سازندهای کربنات یا سنگ آهک تحریک می شود. یک محلول اسیدی در سازند تزریق می شود، که بخشی از سنگ را حل می کند و یک ساختار منافذ بزرگ را در سازند ایجاد می کند و باعث افزایش نفوذپذیری و جریان روغن آن می شود. واکنش آهن با اسید هیدروکلریک آسان است. بنابراین، تا حد امکان از تماس این دو ماده با یکدیگر خودداری کنید. اسید هیدروکلریک در تعداد زیادی از کاربردهای کوچک مانند فرآیند ساخت چرم، تصفیه نمک سفره، تمیز کردن و خانه داری و ساخت ساختمانها استفاده می شود. به همین دلیل موارد ذکر شده در فروش این محصول یعنی هیدروکلریک اسید صنعتی نقش مهمی دارند. ویژه بخرید. بازار اسید کلریدریک بسیار پررونق است. 

بازار خرید و فروش اسید کلریدریک

اگر به دنبال خرید محصولات شیمیایی هستید، می توانید با انجام یک جستجوی ساده در اینترنت خرید خود را انجام دهید. و دیگر نیازی به سفر در شهر خود ندارید. همچنین با خرید و فروش آنلاین این محصولات می توانید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید. معمولاً خرید و فروش مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی با هم انجام می شود. بنابراین، در صورت نیاز به هر یک از این موارد، می توانید با جستجوی در فضای مجازی، محصولات شیمیایی خود را به راحتی خریداری و بفروشید، و هنگام خرید این محصولات، تخفیف های زیادی را برای این محصولات دریافت خواهید کرد. از فروش فوری این محصولات بهره مند شوید. اسید هیدروکلریک در بسیاری از عملیات معدن برای پالایش سنگ، استخراج، جداسازی و تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. مقادیر قابل توجهی در بازیابی مولیبدن و طلا استفاده می شود. اسید هیدروکلریک برای تبدیل کنسانتره شیلیت با درجه بالا (CaWO4) و تنگستات سدیم خام به اسید تنگستن استفاده می شود، که به نوبه خود می تواند برای تولید فلز تنگستن و مواد شیمیایی استفاده شود. اسید هیدروکلریک نیز در فرآوری اورانیوم و زیرکونیوم استخراج می شود. محلول سنگ معدن بورات است که به عنوان تنظیم کننده pH در شناور کف سنگ معدن پتاس و در استخراج نادر از خاک از زیرزمین استفاده می شود. صادرات کلرید اسید بازاری پررونق برای کارخانجات تولیدی خود در عراق و عراق ایجاد کرده است ترکیه ارمنستان افغانستان افغانستان پاکستان جمهوری آذربایجان در بین مشتریان اسید هیدروکلریک است. 

پخش عمده اسید کلریدریک در سراسر کشور

پخش عمده اسید کلریدریک در سراسر کشور صنایع غذایی برای پردازش انواع محصولات از اسید هیدروکلریک استفاده می کنند. عمده ترین کاربرد اسید کلریدریک ارزان توسط صنایع غذایی برای تولید شربت ذرت مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) است، استفاده می شود. HFCS بیشتر در تولید نوشیدنی استفاده می شود و 70 تا 75 درصد تقاضا را تشکیل می دهد. اسید هیدروکلریک نیز در رژیم های دیگر از جمله تولید پروتئین های گیاهی هیدرولیز شده و سس سویا نیز استفاده می شود. این ماده برای اسیدی شدن استخوانهای شکسته برای تولید ژلاتین و همچنین به عنوان یک اسید کننده کننده برای محصولاتی مانند سس، آب سبزیجات و مواد غذایی کنسرو شده استفاده می شود. از اسید هیدروکلریک برای تهیه شیرین کننده های مصنوعی استفاده می شود. 

خرید اسید کلریدریک ارزان قیمت

خرید اسید کلریدریک بسیار دشوار است و به دلیل شرایط خاص این اسید، لازم است در مورد اقدامات بسیار مهم برای حمل و نقل آن فکر کنید. در هنگام حمل آن باید تمام نکات ایمنی را رعایت کنید. به راحتی پیدا کردن و سفارش اسید هیدروکلریک دشوار است. اسید هیدروکلریک یکی از قوی ترین مواد خورنده است و به طور طبیعی در معده تولید می شود. طبق مطالعات، اسید هیدروکلریک دارای pH بین 0 تا 2 است. این نشان می دهد که این ماده اسیدی است. پیوند بین H و Cl در اسید هیدروکلریک 127.4 پیکومتر است. وزن مولکولی اسید هیدروکلریک 36.46 گرم در هر مول و تراکم آن 1.18 گرم در سانتی متر مکعب است. بسیاری بر این باورند که جابر بن حیان خیلی زودتر اسید کلرید را کشف کرد و از خواص آنها اطلاع داشت. بدون شک اسید هیدروکلریک یکی از مهمترین اسیدهای جهان است و کاربردهای بسیار مهمی در صنایع مختلف دارد. کارخانه ها و شرکت هایی که از اسید هیدروکلریک در صنعت خود به عنوان یک ماده و ماده اولیه استفاده می کنند، به مقدار بسیار زیادی اسید هیدروکلریک نیاز دارند. آن را بخرید و ذخیره کنید. بهترین روش برای ذخیره اسید هیدروکلریک در کارخانه این مخازن بزرگ است. مخازن ذخیره سازی اسید کلراید باید خاصیت خاصی داشته باشند تا در صورت عدم واکنش شیمیایی با این ماده و اسید هیدروکلریک وارد محیط نشود. اسید هیدروکلریک با فلزات زیادی واکنش نشان می دهد و اثرات مخربی بر روی آن دارد. بنابراین، آلیاژهای نیکل و مس بهترین گزینه برای تولید مخازن اسید هیدروکلریک است. اما فلزاتی مانند طلا و تانتالوم نیز در برابر اسید هیدروکلریک بسیار مقاوم هستند و واکنش شیمیایی دارند. امکان پذیر نیست، اما تولید مخازن با طلا بسیار ارزان است. 

عوامل موثر بر قیمت اسید کلریدریک

عوامل موثر بر قیمت اسید کلریدریک عوامل بسیاری بر قیمت این محصول اثرگذار است. در این جا می خواهیم تعدادی از این موارد را ذکر کنیم تا بتوانید با بهترین قیمت آن را خریداری کنید:

حجم خرید

خلوص اسید کلریدریک

کیفیت اسید کلریدریک

کیفیت محصولی که شما می خرید به طور مستقیم بر روی قیمت پرداختی شما اثر خواهد گذاشت. خلوص این محصول از دیگر مواردی است بر قیمت آن اثر مستقیم دارد. باتوجه به این موارد شما می توانید بهترین کیفیت از این محصول را تهیه کنید. 

راهنمای خرید اسید کلریدریک با کیفیت

اسید کلرید در صنعت و زندگی روزمره کاربرد بسیار بالایی دارد، بنابراین باید به مقدار زیادی تولید شود. این اسید به کشورهای خارجی نیز صادر می شود و به راحتی می توانید انواع خالص و با کیفیتی را تهیه کنید. اسید هیدروکلریک یا هیدروکلریک اسید یک محلول شفاف و بی رنگ است و بوی تند کلرید هیدروژن را در آب دارد. اسید هیدروکلریک صنعتی یک اسید معدنی بسیار خورنده و یک اسید قوی با کاربردهای صنعتی بسیاری است. شما می توانید از طریق جستجوی ساده در فضای مجازی، قیمت اسید کلریدریک صنعتی را در فروشگاه های انواع محصولات شیمیایی بیابید. و مبلغ متناسب با نیازهای خود را بخرید و استفاده کنید. اسید کلرید اسید در اکثر فروشگاههای شیمیایی فروخته می شود. علاوه بر فروش آنها، فروشگاه هایی که انواع محصولات شیمیایی را می فروشند، محصولات و تجهیزات آزمایشگاهی نیز دارند. اسید هیدروکلریک، که به عنوان اسید ماتیک نیز شناخته می شود، محلول آبی گاز کلرید هیدروژن است. اسید هیدروکلریک در ایالات متحده، در درجه اول به چهار روش اساسی تولید می شود: 

کلرزنی مواد شیمیایی آلی 

ترکیبی از هیدروژن و کلر 

فرآیند تولید اسید سولفوریک 

کاربرد و ویژگی های اسید کلریدریک

کاربرد و ویژگی های اسید کلریدریک اسید کلرید در بسیاری موارد استفاده می شود و ویژگی اسید کلریدریک خالص بسیار است. اسید هیدروکلریک اسید معدنی قوی است که در بیشتر فرآیندهای مانند پالایش فلز استفاده می شود. استفاده در نظر گرفته شده معمولاً نشان دهنده کیفیت محصول مورد نیاز است. این اسید همچنین در بعضی از موارد آزمایشگاهی و در علوم زمین شناسی و کار با انواع فسیل ها مورد استفاده قرار می گیرد. سایر کاربردها شامل نمک زدایی، تولید ژلاتین و برنزه کردن است. اسید هیدروکلریک یک محلول شفاف، بی رنگ و بسیار تند از کلرید هیدروژن (HCl) در آب است. این یک اسید معدنی بسیار خورنده و یک اسید قوی با کاربردهای صنعتی بسیاری است. این ماده در معده ما به شکل طبیعی موجود است. 

بعداً توسط شیمی دانانی چون یوهان رودولف گلابر، جوزف پریستلی و همفری دیوی در تحقیقات علمی خود مورد استفاده قرار گرفت. VVS، و MDI / TDI برای پلی اورتان استفاده شد. این برنامه کاربردهای در مقیاس کوچکتر از جمله خانه داری، تهیه ژلاتین و سایر مواد افزودنی غذایی، رسوب گذاری و ساخت چرم دارد. سالانه حدود 20 میلیون تن اسید هیدروکلریک در جهان تولید می شود. همچنین گفته می شود جابر بن حیان این اسید را کشف کرده است. از این اسید برای مقیاس گذاری سطوح مختلف استفاده می شود. اسید هیدروکلریک نیز در معده موجود است و به هضم غذا کمک می کند. تنفس بخارات اسید هیدروکلریک خطرناک است و به سیستم تنفسی آسیب می رساند. اگر قطره ای از آن روی پوست فرو رود، می تواند باعث تاول و حتی زخم های عمیق شود. اسید برای شیمیدان های اروپایی به عنوان سالین یا اسید سالیسیلیك شناخته شده بود. هر دو نام هنوز هم رایج است. گاز به هوا اسید دریا گفته می شد. نام قدیمی (قبل از نام معمولی) دارای ریشه ای مشابه اسید موراتیک است و بعضی اوقات از آن استفاده می شود (به معنی موواتیک “مربوط به آب نمک یا نمک” است). نام “اسید هیدروکلریک” در سال 1814 توسط شیمیدان فرانسوی جوزف لوئیس گیلوساک ابداع شد. اسید کلرید در صنایع شیمیایی به عنوان یک معرف شیمیایی در تولید وینیل کلرید و تولید پلاستیک های PVC ،MDI و TDI برای پلی اورتان و سایر مواد آلی مصنوعی ترکیباتی مانند پایه. از کربن فعال شده، اسید اسکوربیک استفاده می شود. همچنین اسید هیدروکلریک در مواد شوینده خانگی، داروها، فرآوری فلزات، تصفیه آب و فاضلاب، تولید کاغذ، سنتز ترکیبات معدنی مانند کلرید کلسیم، نیکل (II) کلرید و کلرید روی، کنترل pH و خنثی سازی، بازسازی رزین های تبادل یونی، ضد عفونی رسوب در فرآوری چرم استفاده می شود. این ترکیب به عنوان یک افزودنی غذایی در تولید ژلاتین، آسپارتام، فروکتوز، اسید سیتریک و نمک خوراکی استفاده می شود. آنها را از واکنشهای بعدی مانند اکستروژن، نورد، گالوانیزه و سایر تکنیک ها برطرف کنید. هیدروکلراید با کیفیت فنی متمرکز معمولاً 18٪ از متداول ترین ماده شستشوی اسید برای شستشوی اسید از فولاد کربن است. 

Fe2O3 + Fe + 6 HCl → 3 FeCl2 + 3 H2O 

اسید به طور گسترده ای در محلول های کلرید آهن (II) (که به آن فروکرولیید نیز می گویند) استفاده می شود، اما مقادیر بالای فلزات سنگین در مایع شستشوی اسید این مسئله را دشوار کرده است. صنعت شستشوی اسید فولاد فرآیندهای بازسازی اسید هیدروکلریک مانند پروسه را بهبود بخشیده است. بازسازی اسپری فریزر HCl یا بستر مایع که امکان بازیافت هیدروکلراید از مایع شستشوی اسید را ممکن می سازد. رایج ترین روند بازسازی فرآیند پیرروهیدرولیز به شرح زیر است: 

4 FeCl2 + 4 H2O + O2 → 8 HCl + 2 Fe2O3 

با بازیابی اسید مصرفی، یک حلقه بسته اسید تشکیل می شود. فرآورده جانبی اکسید آهن (II) یک واکنش احیا کننده ارزشمند است زیرا در بسیاری از صنایع ثانویه مصرف می شود. تولید ترکیبات آلی: یکی دیگر از کاربردهای مهم اسید هیدروکلریک در تولید ترکیبات آلی مانند وینیل کلرید و دی کلرواتان برای پلی وینیل کلرید (PVC) است. این معمولاً یک استفاده غیر رایگان است زیرا مصرف محلی اسید هیدروکلریک تولید شده در واقع به بازار آزاد نمی رسد. سایر ترکیبات آلی تولید شده توسط اسید هیدروکلریک شامل بیسفنول A برای پلی کربنات، کربن فعال شده و اسید آسکوربیک و همچنین داروهای بیشمار شیمیایی است. 

2 CH2 = CH2 + 4 HCl + O2 → 2 CLCH2CH2Cl + 2 H2O (دیکلرو اتان اکسید شده توسط اکسی کلراید) 

چوب + هیدروکلراید + کربن فعال شده با گرما (فعال سازی شیمیایی) تولید ترکیبات معدنی: بسیاری از محصولات توسط اسید هیدروکلریک در طی یک واکنش اسید طبیعی و پایه منجر به ترکیبات معدنی (معدنی) و همچنین مواد شیمیایی حاوی آب مانند کلرید آهن تولید می شوند. (III) و کلرید پلی آلومینیوم (PAC). 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *