آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

صادرات انواع سولفوریک اسید 98% بی رنگ

فهرست مطالب

صادرات انواع سولفوریک اسید 98% بی رنگ توسط نمایندگی های معتبر صورت می گیرد. این اسید با عنوان اسید غلیظ نیز در بازار به فروش می رسد. از ویژگی های این اسید می توان به این مورد اشاره کرد که اسید 98 درصد از پایداری بالایی نیز برخوردار می باشد. این اسید بی رنگ و بو نیز می باشد اسید سولفوریک با هر درصدی در آب حل می شود.

صادرات انواع سولفوریک اسید 98% بی رنگ

اطلاعاتی مختصر در مورد سولفوریک اسید بی رنگ

اطلاعاتی مختصر در مورد سولفوریک اسید بی رنگ اسید سولفوریک بی رنگ یکی از مواد شیمیایی موجود در سطح بازار می باشد. در زمان های قدیم به این اسید جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات نامیده می شود. چگالی این اسید بالا بوده است.

این اسید یکی از مواد شیمیایی مهم در سطح جهان بوده است. از این ماده به عنوان سلطان مواد شیمیایی در دنیا یاد می کنند. از این کود در جهت تنظیم کردن PH خام در باغ های پسته استفاده می کنند. با استفاده کردن از این کود میزان بازدهی پسته افزایش پیدا می کند.

شرکت تولید کننده با بسته بندی های 20 لیتری این اسید را تولید کرده به مشتریان خود عرضه می شود. اسید سولفوریک با آب به راحتی واکنش داده و در حین این عمل گرما ایجاد می شود.

این اسید یک ترکیب شیمیایی قوی بوده است که در هنگام استفاده کردن از آن بایستی نکات ایمنی را رعایت کنید این اسید یک ترکیب سمی نیز می باشد اسید 98 درصد به شدت گرماده بوده است از اضافه کردن یک دفعه این به داخل آب خودداری کنید. چون گفته می شود که این اسید شدیدا گرمازا است.

اسید مورد نظر اولین بار توسط ایرانیان اختراع شده است. وجود این اسید در آب باران باعث به وجود امدن باران های اسیدی نیز می شود. این اسید به صورت شفاف و روشن بوده است به همین دلیل گفته می شود اسید سولفوریک بی رنگ می باشد.

اسید سولفوریک در انواع درصد ها در بازار فروش موجود می باشد که هر کدام یک از این درصدهای نیز مصارف خاص خود را به همراه داشته است.

عرضه کننده انواع سولفوریک اسید 98%

عرضه کننده انواع سولفوریک اسید 98% عرضه کننده انواع سولفوریک اسید 98 درصد شرکت مورد نظر بوده است. که به صورت عمده در بازار عرضه می شود. اسید سولفوریک 98% در واقع  عامل آبگیری قوی به حساب می آید.

عرضه سولفوریک اسید بهتر است که به صورت فله ای بوده باشد چون در این روش محصول با قیمت مناسبی تهیه خواهد شد. این اسید در محیط های آزمایشگاهی نیز بیشتر به کار برده می شود. سولفوریک اسید بی رنگ در سطح جهان بیشترین کاربرد را به خود اختصاص داده است. میزان توسعه کوشر ها نیز بر اساس میزان مصرف این اسید مورد بررسی قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *