آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

صادرات اسید سولفوریک درجه یک به کشورهای همسایه

فهرست مطالب

صادرات اسید سولفوریک درجه یک به کشور های همسایه در سال های گذشته روند رو به رشدی داشته است به گونه ای که امروزه یکی از مهمترین اقلام صادراتی ایران محسوب می  شود. اسید سولفوریک اسیدی بسیار کاربردی در صنایع مختلف بوده که میزان مصرف آن ارتباط مستقیمی با میزان صنعتی بودن هر کشور دارد. کاربردهای متعدد این اسید سبب گردیده تا بسیاری از کشورها این اسید را وارد کنند. انواع اسید سولفوریک تولید شده در ایران به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب از سوی کشورهای همسایه خریداری می شود. در حال حاضر بیشترین حجم از این اسید به کشور های عراق، آذربایجان، گرجستان و ارمنستان صادر می شود.

خرید اسید سولفوریک آرسیان کو با کیفیت و قیمت مناسب

خرید اسید سولفوریک آرسیان کو با کیفیت و قیمت مناسب

لیست قیمت اسید سولفوریک ۹۸درصد در بازار

خرید اسید سولفوریک را می توان به صورت فله ای هم خریداری کرد. این اسید علاوه بر آنکه به صورت بسته بندی شده در بشکه های چند لیتری موجود است به صورت باز نیز فروخته می شود. معمولا اسید سولفوریک ارزان را به صورت فله ای به فروش می رسانند. در حالت فله ای این اسید در گالن های ۲۰ لیتری یا بشکه های ۲۲۰ لیتری به مشتری تحویل داده می شود. البته تانکرهای ۱۰۰۰ لیتری مخصوص حمل این اسید نیز وجود دارد که بیشتر تولید کنندگان بزرگ صنعتی مشتری آن هستند.

برای کسانی که به اسید سولفوریک با کیفیت جهت کارهای آزمایشگاهی نیاز دارند هم این اسید به صورت فله ای در گالن های ۲٫۵ لیتری موجود است که می توانند در تعداد دلخواه آن را خریداری نمایند. در صورت خرید فله ای بهتر است از مراکز معتبری که به طور تخصصی در این حوزه فعالیت می کنند، این کار را انجام دهید.

قیمت خرید فله ای با توجه به درصد خلوص اسید متفاوت است. بالاترین قیمت را اسیدهای غلیظ ۹۸ درصد دارند چرا که می توان برای مدت زمان بیشتری آن را در فضاهای بسته نگهداری کرد. خرید فله ای از درب کارخانه سبب می شود هم قیمت کمتری بپردازید و هم هزینه رفت و آمد را کاهش دهید.

برای خرید از کارخانه می توانید با مراجعه حضوری و از طریق تماس تلفنی اعلام نیاز کنید. مقدار مورد نیاز را در اندازه دلخواه سفارش داده و هزینه آن را بپردازید. خرید را می توانید به صورت اینترنتی نیز انجام دهید. در خرید غیرحضوری از طریق وب سایت می توانید مقدار مورد نیاز از این اسید را به صورت فله ای سفارش دهید.

در این روش اسید سولفوریک تولید شده در شرکت های مختلف به روش آنلاین عرضه شده است. درج قیمت روز این محصول می تواند به مشتری کمک کند تا با توجه به بودجه خود، مقدار مورد نیازش را سفارش دهد. خرید به روش آنلاین کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

لیست قیمت اسید سولفوریک ۹۸درصد در بازار

اسید سولفوریک ۹۸ درصد یکی از انواع این نوع ماده است که دارای غلظت بالایی میباشد البته غلظت های اسید سولفوریک بسیار متنوع هستند و هر یک برای مورد خاصی کارآیی دارند.

اما دراین مورد به این نوع آن اسید سولفوریک غلیظ میگویند. این ماده دارای خواص گوناگونی در صنایع مختلف دارد و به همین رو افراد در حجم ها و تعداد مختلف آن را تهیه میکنند.

اما بهتراست بدانید که قیمت عمده اسید سولفوریک ۹۸ درصد برای آنهایی که در ترکیبات پایه محصولات خود از آن استفاده میکنند، نسبت به خرید جزئی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

قیمت اسید سولفوریک ۹۸درصد به دلیل اینکه جز ارقام کالاهای صادراتی قرار میگیرد، برحسب نواسانات شدید دلار و ارز تعیین میگردد.

در گذشته این ماده را جابر بن حیان، کیمیاگر ایرانی کشف کرد اما در قرون وسطی با گذشت زمان و بیشتر شدن امکانات دانشمند اروپایی جان روبک آن را در غلظت های بالاتری در ظروف مسی اختراع کرد. سهم اروپا از اسید سولفوریک ۹۸ درصد ایرانی نیز همین بود که توانست با سرمش قرار دادن فرمول های بن حیان، پیشرفت عظیمی در صنعت و تکنولوژی خود به وجود بیاورد.

در سالهای قبل که فشار تحریم ها به این حد نرسیده بود، ما میتوانستیم علیرغم صنعتی بودن کشورهای اروپایی این ماده را به آن دیار صادر کنیم اما امروزه تنها داد و ستد با کشورهای همسایه رسیدن به قیمت جهانی اسید سولفوریک ۹۸ درصد را برایمان، ممکن میسازد.

این ماده شیمیایی در آزمایشگاه ها و تولیدی های تهران به عنوان پایتخت صادرات و واردات کشور، بیشتر تولید و عرضه میگردد. به طوریکه نماینده فروش اسید سولفوریک ۹۸ درصد در تهران و در اقسا نقاط آن به مردم خدمات ارزنده ای ارائه میکند.

برای اینکه بتوانید از قیمت روز قیمت اسید سولفوریک ۱۰۰۰لیتری درصد مطلع شوید میبایست به این نمایندگی ها سری زده و محصول مورد نظر خود را بیابید.

البته که اینکار برای بسیاری از افراد علاوه اینکه خسته کننده میباشد، وقت انجامم آنرا ندارند. به همین رو شرکت های پخش معتبر فکری کرده اند و این امکان را فراهم ساختند تا بتوانید از طریق خرید اینترنتی و مراجعه به وب نیازهای خود را برطرف سازید.

عرضه کننده برتر اسید سولفوریک در بازار ایران

عرضه کننده برتر اسید سولفوریک در بازار ایران

اسید سولفوریک مس سرچشمه یکی از با کیفیت ترین انواع این اسید در کشور است که با غلظت های مختلفی به فروش می رسد. مس سرچشمه یکی از بزرگترین کارخانجات تولید کننده اسید سولفوریک در کشور است که محصولات آن علاوه بر عرضه در بازار داخلی به کشورهای دیگر هم صادر می شود. احداث این کارخانه توانسته است علاوه بر کاهش عمده آلایندگی زیست محیطی، بخش مهمی از نیاز کشور را به اسید سولفوریک در غلظت های مختلف مرتفع سازد.

این اسید به دلیل مصرف بالایی که در صنعت، معدن و کشاورزی دارد در حجم بالایی تولید و عرضه می شود. خرید آن هم به همین نسبت بالاست. به گونه ای که نقش اسید سولفوریک در شکل گیری بسیاری از صنایع انکارناپذیر است. روش های متعددی برای فروش این اسید توسط تولید کنندگان در نظر گرفته شده است. بسیاری از صنایع بزرگ تمایل به خرید به صورت عمده دارند از این رو فروشندگان این اسید معدنی آن را با قیمت روز عرضه می کنند.

عرضه به قیمت روز و نرخ متعادل سبب می شود تا خریدار ضمن آگاهی از قیمت ها، شیوه متفاوتی از خرید را انتخاب نماید. خرید این اسید نیازمند آگاهی کامل از مضرات و پیامدهای خطرناک استفاده از آن است. به طور مثال اسید سولفوریک صنعتی دارای دو هیدروژن اسیدی بوده که در صورت تماس با پوست انسان ممکنست ضررهای جبران ناپذیری را به پوست وارد نماید.

قیمت خرید و فروش این اسید با توجه به قیمت جهانی گوگرد تعیین می شود چرا که ماده اولیه و اصلی در تولید اسید سولفوریک این ماده می باشد. لازم به ذکر است که قیمت اسید سولفوریک در بازار خرید و فروش عمده با مقدار آن رابطه عکس دارد و هرچه تناژ بیشتری از این اسید خریداری شود، قیمت تمام شده کمتر بوده و می توان تخفیف بیشتری از فروشنده گرفت.

می توانید با فروشنده عمده از طریق مراجعه حضوری یا تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید. در تماس تلفنی می توانید میزان نیازمندی خود را اعلام و فروشنده در کوتاه ترین زمان آن را برای شما آماده ارسال خواهد نمود.

سفارش عمده و جزئی اسید سولفوریک با قیمت مناسب

برای سفارش عمده و حتی جزئی اسید سولفوریک با قیمت مناسب می توانید به شرکت تولید کننده مراجعه نمایید. نماینده معتبر شرکت هم در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. برای سفارش در تناژ متفاوت کافیست به نماینده شرکت مراجعه و درخواست خود را مطرح نمایید. عرضه اسید سولفوریک در نمایندگی در تانکرهای ۲۵۰۰۰ کیلویی، گالن های ۲۰ لیتری و بشکه های ۲۲۰ لیتری امکان پذیر است. ضمن آنکه می توانید سفارش خود را به صورت فله ای هم ثبت کنید.

قیمت اسید سولفوریک بسته بندی شده با فله ای متفاوت بوده و شما می توانید با راهنمایی فروشنده، انتخاب خود را برای خرید انجام دهید. از آنجا که قیمت ها نه تنها در بازار ایران بلکه در بازارهای جهانی متغیر است امکان عرضه با قیمت ثابت وجود ندارد و شما می توانید از طریق تلفن، قبل از انجام خرید، نرخ روز این اسید معدنی را جویا شوید.

از جمله مهمترین عوامل در تعیین قیمت اسید سولفوریک می توان موارد زیر را برشمرد.

برند تولید کننده

درصد خلوص و غلظت اسید

نوسان قیمت گوگرد

از آنجا که این ماده مصرف خانگی ندارد و بیشتر برای مصارف صنعتی استفاده می شود، خرید و فروش آن به صورت عمده و در حجم بالا انجام می گیرد.

بزرگترین تولید کننده اسید سولفوریک در کشور

تولید اسید سولفوریک از سال ۲۰۱۷ تا به امروز رشد چشمگیری داشته است به گونه ای که امروزه بالاترین حجم تولید و مصرف این اسید متعلق به کشور هایی توسعه یافته ای چون آمریکا و چین است. ایران نیز در این میان سهم مهمی از واردات را به خود اختصاص داده است. به اقتضای افزایش واحدهای صنعتی در کشور و نیاز آن ها به این اسید شرکت های وارد کننده باکیفیت ترین نوع اسید سولفوریک را به بازار ایران وارد و از طریق نمایندگی فروش خود در سراسر کشور به مشتریان عرضه می کنند.

مزایای اسید سولفوریک بسیار زیاد است و بیشترین حجم مصرف اسید سولفوریک در ایران به ترتیب در تولید کود شیمیایی، تولید انواع فلزات و بخش های صنعتی می باشد. البته بررسی حجم مبادلات این اسید در  تجارت بین المللی نشان از آن دارد که تنها سهم کوچکی (در حدود ۷ درصد) از کل عرضه و تقاضای جهانی در مسیر های تجاری مورد مبادله قرار می گیرد.

از مهمترین دلایل اصلی این امر می توان موارد زیر را برشمرد.

قدرت خورندگی بالای این ماده شیمیایی

هزینه بالای زیرساخت بندری

حمل و نقل

علاوه بر این، همواره واحد های تولید کننده اسید سولفوریک در کنار کارخانجات صنعتی احداث می شوند تا نگرانی بابت حمل و نقل و بالا رفتن خسارت وجود نداشته باشد.

قیمت خرید اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتری

قیمت خرید اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتری

قیمت اسید سولفوریک ۱۰۰۰لیتری بر پایه قیمت گوگرد مشخص می شود. گوگرد ماده اصلی در تولید اسید سولفوریک است. قیمت اسید سولفوریک تا اندازه ای مشخص می باشد به دلیل این که قیمت گوگرد در بورس کالا تعیین می شود. قیمت اسید سولفوریک هر روز قابل تغییر است.

این را نیز باید در نظر داشته باشیم که مواردی مانند چگونگی بسته بندی نیز می تواند روی قیمت اسید سولفوریک تأثیرگذار باشد. قیمت اسید سولفوریک فله نیز بنا به غلظت آن و این که کدام شرکت آن را عرضه کرده، متفاوت می باشد. برای مثال اگر خواسته باشیم قیمت اسید سولفوریک پتروشیمی رازی را بدست بیاوریم بهتر است با این شرکت تماس برقرار کنیم. قیمت اسید سولفوریک در بورس کالا نیز متفاوت است.

این اسیدی با چگالی بالا، بی رنگ و بسیار قوی است که در هر درصدی از آب حل می شود. استفاده از آن در کشاورزی کاربردی بالا دارد و برخی از اسید سولفوریک در این حوزه، به نام کالای استراتیژیک نام بردند. اسید سولفوریک در دو نوع صنعتی و آزمایشگاهی تولید می شود که اسید سولفوریک آزمایشگاهی رقیق تر است. برای این که از قیمت اسید سولفوریک امروز و قیمت اسید سولفوریک ۹۸ درصد که بیشتر در صنایع کاربرد دارد، آگاهی حاصل نماییم، باید با شرکت هایی که در عرصه تولید مواد شیمیایی فعالیت می کنند، تماس بگیریم.

فروش اسید سولفوریک به قیمت درب کارخانه

انواع اسید سولفوریک توسط بازرگانی فروش با قیمت عمده به مشتریان عرضه می شود. در این مرکز می توانید اسید سولفوریک را با غلظت های متفاوت خریداری کنید. این اسید به دلیل خورنده بودن در بشکه های عایق نگهداری شده و در حجم درخواستی مشتری به آنها تحویل می گردد.

اسید سولفوریک که آن را جوهر گوگرد نیز می نامند به نام روغن ویتریول یا سولفات هیدروژن هم شناخته می شود. اسیدی متراکم، بی رنگ، روغنی و مایعی خورنده است. این اسید یکی از مهمترین مواد شیمیایی بوده، که به صورت صنعتی از واکنش آب با تری اکسید گوگرد تولید شده است.

غلظت این اسید با درصدهای مختلف تعیین می شود. همین امر سبب شده است تا از آن در ساخت رنگدانه ها، رنگها، مواد مخدر، مواد منفجره، مواد شوینده، نمک ها و اسیدهای معدنی و همچنین در فرآیندهای پالایش نفت و متالورژی استفاده شود. این اسید به عنوان الکترولیت در باتری های سربی هم وجود دارد. این اسید در بازرگانی با دو غلظت مشخص به فروش می رسد.

اسید سولفوریک غلیظ

اسید سولفوریک رقیق

این اسید معدنی معمولا در غلظت های ۷۸، ۹۳ یا ۹۸ درصد تولید می شود. اسید سولفوریک خالص دارای وزن مخصوص ۱٫۸۳۰ و دمای ۲۵ درجه سانتیگراد است. اسید سولفوریک یک اسید بسیار قوی بوده که در نوع رقیق آن، یون های سولفات هیدروژن نیز از هم جدا می شوند و یون های هیدرونیوم بیشتری و یون های سولفات (SO42−) را تشکیل می دهند.

اسید سولفوریک علاوه بر اینکه ماده اکسید کننده ای است و در دماهای بالا با بسیاری از فلزات، کربن، گوگرد و سایر مواد واکنش نشان می دهد. اسید سولفوریک غلیظ نیز یک ماده مرطوب کننده قوی است و با آب ترکیب می شود. این ویژگی سبب می شود بتوان آن را با مواد آلی چون چوب، کاغذ و شکر مخلوط نمود.

خریدار اسید سولفوریک ۹۸ درصد می تواند با مراجعه به بازرگانی فروش در سراسر کشور این اسید را با بالاترین درجه خلوص و با قیمت مناسب خریداری کند. قیمت اسید سولفوریک رقیق عرضه شده در این بازرگانی به نرخ تولیدی بوده و خرید را برای مصرف کنندگان بزرگ مقرون به صرفه می سازد.

مراکز فروش اسید سولفوریک ۹۸درصد با خلوص بالا

مراکز فروش اسید سولفوریک ۹۸درصد با خلوص بالا

اسید سولفوریک درجه یک را می توانید از فروشنده معتبر در هر کجای کشور که هستید خریداری کنید. اسید سولفوریک به دلیل کاربردهای وسیع در صنایع بسیار پرفروش است اما خلوص و غلظت آن به کیفیت مواد اولیه بستگی دارد. برای آنکه از کیفیت خرید خود اطمینان حاصل کنید پیشنهاد ما مراجعه به فروشنده معتبری است که به صورت مستقیم این محصول را از تولید کننده خریداری و به شما می فروشد.

کاربردهای متعدد این اسید را به پرفروش ترین اسید در بازار تبدیل کرده است به گونه ای که به آن عنوان اسید اقتصادی داده اند. بیشترین کاربرد اسید سولفوریک در تولید کودهای شیمیایی فسفاته است. با این حال بسیاری از صنایع از این اسید در تولیدات خود استفاده می کنند. مهمترین این کاربردها در ادامه بیان خواهد شد.

در چرخه تولید مواد شوینده استفاده می شود.

در صنعت خودروسازی برای ساخت باتری های سربی کاربرد دارد.

در صنایع لاستیک سازی برای ساخت لایه های مختلف لاستیک استفاده می شود.

مواد رنگی صنعتی، روغنی و حتی نایلونی از اسید سولفوریک ساخته می شود.

در معادن برای جداسازی سنگ آهن و نیز جداسازی مس از سنگ مس از اسید سولفوریک استفاده می کنند.

اسید سولفوریک ۹۸ درصد به عنوان اسید درجه یک شناخته می شود. این اسید بیشترین کاربرد را در صنایع داشته چرا که به علت ثبات و پایداری بیشتری که به علت غلظت بالایش دارد، بهتر می توان آن را در انبار نگهداری کرد. از این رو در صنایع متعدد در حجم بالا خریداری و در انبارهای سرپوشیده نگهداری می شود.

این اسید را می توان در بسته بندی های کاملا استاندارد به صورت عمده و جزئی، فله ای یا بسته بندی شده خریداری نمود. خرید و حمل این اسید به دلیل قابلیت اشتعال بالا نیازمند رعایت نکات ایمنی بوده که هم فروشنده و هم خریدار باید به دقت آن را رعایت کنند تا کمترین خسارت را در زمان تحویل و حمل داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *