آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

صادرکنندگان اسید سولفوریک کاغذ

فهرست مطالب

اسید سولفوریک به دلیل قدرت حل کنندگی بسیار بالایی که دارد می تواند در صنعت ساخت کاغذ کاربرد فراوانی داشته باشد. در این صنعت از مواد اولیه مختلف به ویژه چوب جهت مصرف خمیر کاغذ استفاده می ‌شود. اسید سولفوریک کاغذ می تواند نا خالصی های این خمیر را به طور کامل از بین ببرد و خمیری یک دست و یک رنگ برای تولید کاغذ ایجاد کند. صادر کنندگان این نوع اسید سولفوریک این محصول پر متقاضی را به بازارهای خارجی نیز ارائه کرده و از فروش آن به ویژه در شرایط ارزی کنونی می توانند سود مناسبی به دست آورند.

صادرکنندگان اسید سولفوریک کاغذ

اسید سولفوریک چه فلزاتی را حل می کند؟

اسید سولفوریک چه فلزاتی را حل می کند؟ اسید سولفوریک اصل محصولی است که قدرت خورندگی قابل توجهی از آن دیده می ‌شود. این اسید تقریباً بر تمامی مواد می ‌تواند تاثیرگذار باشد و به همین دلیل استفاده از آن به مراقبت و دقت بسیار زیادی نیاز دارد.

نه از میان انواع فلزاتی که این اسید بر روی آنها تاثیرگذار است به غیر از کبالت و جیوه می توان تمامی فلزات دیگر را نام برد به این معنی که این اسید می ‌تواند تمامی فلز ها به غیر از کبالت و جیوه را به راحتی در خود حل کند و این خاصیت در هیچ یک از انواع اسید های دیگر دیده نمی شود.

اسید سولفوریک خالص دارای ph حدود 0.5 است و این مقدار از اسیدیته را هیچ کدام از فلزات نمی توانند تحمل کنند بنابراین به غیر از جیوه و کبالت که از جمله عناصر فلزی با وزن اتمی بسیار سنگین هستند همه فلزات توان مقاومت در برابر قدرت اسیدی اسید سولفوریک را ندارند و در آن حل می ‌شوند.

المان های تأثیرگذار بر قیمت اسید سولفوریک کاغذ

المان های تأثیرگذار بر قیمت اسید سولفوریک کاغذ المان های مختلفی بر قیمت اسید سولفوریک کاغذی تاثیر گذار هستند و از مهم ترین المان ها در این مورد غلظت اسید سولفوریک است. برای تولید انواع مختلف محصولات کاغذی از قبیل کاغذ سفید و یا جعبه ‌های مقوایی های با غلظت متفاوت مورد نیاز است و همین تفاوت در غلظت می ‌تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد.

از دیگر المان ها می ‌توان به صادرات این محصول اشاره کرد. صادرات در برهه کنونی به مقدار قابل توجهی نسبت به گذشته افزایش یافته است و به همین دلیل افزایش قابل توجهی در قیمت این محصول نسبت به گذشته دیده می‌شود زیرا بالا بودن نرخ ارز باعث شده صادرات آن به بازارهای خارجی نسبت به عرضه آن در بازارهای داخلی بسیار به صرفه تر باشد.

و در نهایت میزان عرضه و تقاضا و قیمت گوگرد به عنوان ماده اولیه مورد نیاز برای ساخت این نوع اسید سولفوریک از دیگر المان های موثر در قیمت این محصول هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *