آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

صادرکنندگان اسید سولفوریک کرمان

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از محصولات شیمیایی بسیار پر کاربرد در صنایع شیمیایی، کشاورزی، مواد غذایی و غیره می باشد که تولید آن در کشور ما به مقدار زیادی انجام می شود به گونه‌ای که صادرات آن به دیگر کشورها نیز وجود دارد. صادرکنندگان اسید سولفوریک کرمان این نوع اسید بسیار با کیفیت در غلظت های متفاوت را با استفاده از تانکرهای حمل مخصوص به کشورهای همسایه صادر می کنند و به دلیل تفاوت قابل توجهی نرخ ارز در داخل و خارج کشور از صادرات آن سود مناسبی به دست می ‌آورند.

صادرکنندگان اسید سولفوریک کرمان

مشخصات تانکر حمل دارای اسید سولفوریک

مشخصات تانکر حمل دارای اسید سولفوریک اسید سولفوریک خالص محصولی است که بسته به غلظت آن از درصد خورندگی بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل در اثر تماس با انواع مختلف سطوح باعث ایجاد خوردگی در آنها می ‌شود. استیل، پلی اتیلن و پلی پروپیلن از جمله موادی هستند که اسید سولفوریک که هیچ واکنشی به آنها انجام نمی دهد و به همین دلیل می توانند به عنوان مخازن نگه داری جهت این محصول مورد استفاده قرار گیرند.

تانکر حمل دارای اسید سولفوریک که جهت جابجایی این محصول بین شهر و کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد. از مشخصات این تانکرها این است که حجم آنها بیشتر از ۲۰% اسیدی است که درون آن ها ریخته می شود. مجموعه عوامل متعددی از قبیل دما، غلظت، چگالی اسید می ‌توانند در مقاومت بدنه تانکر تاثیر گذار باشند. تانکرهای حمل اسید می توانند به صورت افقی یا عمودی بوده که باید با اتصالات محکم به خودرو حمل کننده متصل شوند.

در سالهای اخیر استفاده از تانکرهای ساخته شده از پلی اتیلن دوجداره برای حمل اسید سولفوریک مرسوم شده است و تحت عنوان تانکر ضد اسید شناخته می شوند. از مشخصات این تانکرها مقاومت بالا در برابر خوردگی است و اینکه هیچ نوع نشتی نداشته و ماندگاری و طول عمر بالایی دارند.

این تانکرها همانند انواع فلزی تحت تاثیر دما دچار انقباض و انبساط نشده و اتصال آنها به بدنه خودرو ثابت باقی می ماند.

المان های تأثیرگذار بر قیمت اسید سولفوریک کرمان

المان های تأثیرگذار بر قیمت اسید سولفوریک کرمان قیمت اسید سولفوریک درجه یک کرمان تحت تاثیر مجموعه عوامل متعددی قرار دارد. از المان‌های تاثیرگذار بر قیمت آن می ‌توان به قیمت گوگرد اشاره کرد زیرا این اسید در نتیجه واکنش شیمیایی بین هیدروژن اکسیژن و گوگرد تولید می شود. اسید سولفوریک درجه که کرمان دارای غلظت ۹۸ درصد بوده و انواع دیگر این محصول با درجه خلوص پایین همچون ۳۵ و ۵۰ درصد نیز تولید می شوند و میزان خلوص این اسید المان اصلی تاثیرگذار در قیمت آن است.

علاوه بر این میزان تقاضای موجود در بازار برای این محصول و عرضه نیز می توانند از المان های بعدی باشند. صادرات نقش مهمی در تعیین قیمت این محصول دارد و در سال های اخیر به علت افزایش نرخ ارز روند صادرات اسید سولفوریک به کشور های دیگر افزایش یافته است و این مسئله نرخ عرضه در داخل ایران تحت تاثیر قرار داده و باعث افزایش قیمت محصول در داخل کشور شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *