آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

عرضه انواع اسید سولفوریک دودکننده

فهرست مطالب

یکی از اسیدهای معدنی کاربردی و پرمصرف‌ که امروزه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، اسید سولفوریک می باشد که از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و دارای متقاضیان زیادی است. امروزه عرضه انواع اسید سولفوریک دودکننده به شیوه های گوناگون در سطح کشور انجام می شود که با توجه به کارایی مطلوب استقبال زیادی از خرید آن صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان این اسید را به شکل کلی تهیه می کنند.

عرضه انواع اسید سولفوریک دودکننده

کاربرد سولفوریک اسید در صنایع شیمیایی

کاربرد سولفوریک اسید در صنایع شیمیایی از انواع کاربرد اسید سولفوریک در صنایع شیمیایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسید سولفوریک در تولید انواع حشره کش ها، ضد یخ ها، تولید انواع داروها و تولید فلزات مختلف نظیر آهن و آلومینیوم و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این محصول در صنعت کشاورزی نیز کاربرد گسترده ای دارد و از آن در تهیه انواع کودهای شیمیایی فسفاته، کود مایع، سولفات آمونیوم و … استفاده می شود که نقش زیادی در حاصلخیزی خاک و بهبود رشد انواع گیاهان دارد.
  • از این اسید در تولید انواع مواد شوینده صنعتی، نیتریک اسید، اسید هیدروکلریک، نمک های سولفات و مواد منفجره استفاده زیادی می شود.
  • اسید سولفوریک در کارخانه های لوله سازی، باتری سازی، چرم سازی، پتروشیمی و پالایشگاه ها، نساجی و … کاربرد زیادی دارد.

اسید سولفوریک یکی از ماده های شیمیایی بسیار قوی محسوب می شود که در هنگام کار با آن باید جوانب احتیاط رعایت شود و از لباس مناسب و دستکش و عینک استفاده کرد، زیرا در اثر تماس با پوست بدن باعث سوختگی شدید می شود.

توزیع کنندگان اسید سولفوریک دودکننده

توزیع کنندگان اسید سولفوریک دودکننده امروزه توزیع کنندگان اسید سولفوریک دود کننده این محصول را به صورت عمده و یا جزیی به خریداران ارائه می کنند. یکی از معتبرترین مراکز توزیع انواع اسید سولفوریک اصل با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همین شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

ازمزیت های خرید آنلاین از این مرکز می توان به تسریع و سهولت در امر خرید، پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد، صرفه جویی در وقت، ارسال محصول به نشانی مورد نظر خریدار، خدمات دهی و پاسخگویی مناسب، امکان مشاوره قبل از خرید کردن و …. اشاره کرد که به علت فراهم بودن شرایط راحت و آسان اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می‌دهند.

در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در حوزه تولید اسید سولفوریک مشغول فعالیت می باشند و این محصول را در شرایط آزمایشگاهی مناسب و با رعایت استانداردهای لازم توسط تکنولوژی روز دنیا تولید می کنند و با ضمانت کیفیت و بسته بندی های متنوع راهی بازار فروش می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *