آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

معتبرترین فروشگاه اسید سولفوریک کشاورزی

فهرست مطالب

کشاورزی در هر جامعه ای به عنوان معیاری ارزشمندی بر رشد و توسعه استراتژیک منابع مورد استفاده در آن، هم چون نیرو انسانی می باشد. به عنوان مثال، 80 درصد سرچشمه های آبی کشور، در صنعت کشاورزی مصرف می گردد. بنابراین در هر زمینه ای می تواند دخیل باشد. جوهر گوگرد یا اسید سولفوریک از جمله موادی می باشد که در رشته های گوناگون به کار گرفته می شود، که مهم ترین آن در خصوص اصلاح خاک زمین های باغی می باشد. جهت تامین این کالای باارزش و نفیس، می توانید به فروشگاه اسید سولفوریک کشاورزی مراجعه نمایید.

معتبرترین فروشگاه اسید سولفوریک کشاورزی

لیست قیمت انواع اسید سولفوریک در بازار

تولید اسید سولفوریک در دنیا، به دلیل میزان استفاده زیادی که در صنایع مختلف دارد، بسیار زیاد است. در کشور عزیزمان، ایران اسلامی نیز، دلیل حجم تقاضای بالای این ماده، در کارخانجات بسیاری تولید و در بازار هدف عرضه می شود. به همین خاطر، قیمت تمام شده آن معمولا ارزان بوده و خریداران زیادی را به خود جذب می نماید.

بسته بندی اسید سولفوریک در قیمت نهایی آن می تواند تاثیر گذار باشد. در واقع اگر از مواد پلاستیکی برای انتقال آن ها استفاده کنیم، به دلیل قدرت خورندگی بالا، ممکن است ناخالصی وارد محلول مورد نظر شود، که در آینده خطر ساز خواهد بود. به همین دلیل با در نظر گرفتن تمامی عواقب احتمالی، این مجموعه از شیشه های نسوز، به جهت جابجایی و انتقال این مواد استفاده به عمل می آورد.

جهت دریافت آخرین قیمت اسید سولفوریک موجود در بازار می توانید هم اکنون، وقتی که در منزل یا محل کارتان به راحتی مشغول استراحت هستید، رایانه همراه و یا تبلت خود را روشن نموده و با اتصال به شبکه اینترنت به فضای گسترده مجازی متصل شوید. تنها با چند کلیک ساده سایت ما را جستجو نموده و به آن ملحق شوید. لیست قیمت اسید سولفوریک و سایر مواد صنعتی مورد استفاده در کشاوزی، در آن به خوبی لیست شده و تصاویر با کیفیت آن آماده بازدید توسط شما می باشد.

نه نیازی به تحمل ترافیک شهر دارید و وقت خود را بیهوده تلف می کنید. بلکه از آن در جهت فعالیت بهتر و مفید تر استفاده نموده و با همین ترفند های ساده، زندگی را برای خود لذت بخش تر و آسان تر می کنید. این راحتی را مدیون پیشرفت سریع و چشم گیر علم و تکنولوژی در یک دهه اخیر هستیم. پس باید قدر دان آن بوده و از فرصت هایی که به ما عطا شده، به بهترین و شیک ترین نحو ممکن بهره مند شویم.

ارزان ترین اسید سولفوریک کشاورزی آرسیان کو

ارزان ترین اسید سولفوریک کشاورزی آرسیان کو

اسید سولفوریک را در کارخانجات صنعتی، طی واکنش چند مرحله ای مجاورت بدست می آورند. یکی از عمده ترین روش های تولید این ماده، افزودن آب اکسیژنه به گوگرد دی اکسید است. این واکنش انرژی و گرمای زیادی به همراه داشته و با توجه به قدرت خورندگی بالای آن، حتما از محیطی با امنیت و حساسیت بالا، برای انجام آزمایش های مورد نظر استفاده می کنند. این روش، مشتاقان و طرفداران بیشتری در مسیر تجارت جوهر گوگرد در کل دنیا و در بین کشور های مختلف تولیدی دارد.

پیشنهاد دوم، بکارگیری الکترولیز محلول مس دو سولفات است. در این آزمایش ساختار کاتد و آند به هیچ وجه نباید دچار خوردگی و سوختگی شود، چون ممکن است بر روی کل مراحل تولید اسید سولفوریک تاثیر گذار باشد. به همین دلیل کاتد انتخابی از عناصر فلزی با درصد رسانای بالا، هم چون مس، آلومینیوم استفاده می شود. آند نیز، طی موارد ذکر شده از پلاتین نسوز سفارش داده می شود.

به دلیل قیمت و هزینه نهایی که روش دوم بر جای می گذارد، معمولا گروه های تولیدی نمونه اول را انتخاب نموده و کار خود را حول گسترش آن انجام می دهند. از اسید سولفوریک مشتقات بسیار دیگری به عنوان مثلا اسید فسفریک بدست می آورند، که در تولید کودهای شیمیایی پرکاربرد کشاورزی کاربرد بسیار بالایی دارد.

جهت تهیه و سفارش ارزان ترین اسید سولفوریک کشاورزی درجه یک و مرغوب، با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید. دوستان بنده در تیم پشتیبانی آماده ارائه خدمات رایگان بی نظیر مشاوره پیش خرید این گروه، توسط افراد تحصیل کرده و مجرب به صورت کامل حرفه ای می باشند.

مقاله پیشنهادی: فروش اسید سولفوریک کشاورزی عمده

کشورهای خریدار اسید سولفوریک ایران

در کشور ما ایران اسلامی، همواره به حد بالایی از اسید سولفوریک تولید و وارد بازار می شود، منتها در برخی موارد به دلیل شرایط خاص، مازاد تولید و عرضه به وجود می آید. این امر می تواند ضایعات زیادی را تشکیل داده و منجر به اسراف هزینه و سرمایه اولیه کارخانه شود.

به همین دلیل، این مجموعه تصمیم به اخذ راهکاری مناسب و مطلوب در جهت فروش این دسته از محصولات خود گرفته و آن را در سطح بین المللی در عرصه فروش قرار داده است.

بدین صورت ما می توانیم از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را برده و در کنار سایر برند ها در بازار پر تلاطم فروش جوهر گوگرد در سطح منطقه یکه تازی کرده و بر تجربیات قبلی خود بیافزاییم. این امر می تواند آغاز گر راهی باشد که در آینده به چشمه های روشنی ختم شود.

در بین کشور های متقاضی صادرات اسید سولفوریک ایران، می توان به کشور دوست و برادر عراق اشاره نمود، که در سال های اخیر با مشکلات جنگ رو به رو بوده و در فونداسیون و پایه امور اقتصادی خود با مشکل برخورد کرده است. خرج وقت و سرمایه برای ساخت مجموعه ای تازه تاسیس و شروع مجدد کار، برای آن ها انرژی زیادی را اتلاف می کند و صرفه اقتصادی به همراه ندارد. به همین خاطر رو به واردات از ایران اسلامی آورده اند.

سایر کشور ها، شامل ارمنستان، گرجستان و افغانستان می باشد، که صادرات به مناطق ذکر شده از طریق مرز زمینی و ترانزیتی انجام می پذیرد.

خرید اسید سولفوریک ۹۸ درصد

خرید اسید سولفوریک ۹۸ درصد

انواع اسید سولفوریک بر حسب ویژگی های منحصر به فردی که دارند، کاربرد های متفاوتی خواهند داشت. از جمله آن ها، می توان به اسید سولفوریک کشاورزی اشاره نمود. درخت پسته به دلیل برتری خاص ساختاری که به آن عطا شده، توانایی سازگاری در خاک های شور و بدون آبیاری را داشته و می تواند تا مدت زمان زیادی در آن به ادامه بقا بپردازد.

همانطور که همگی می دانیم خطر بروز مشکلات کمبود آب در کشور، همواره به کشاورزان، باغداران و سازمان ها و نهاد های دولتی گوشزد داده می شده، اما توجه ای به آن نکرده اند. به همین دلیل هم اکنون، طی گذشت سالیان متمادی و استفاده بی رویه از کود های شیمیایی، اراضی مناطق جنوبی کشور نظیر کرمان، دچار مشکلات کمبود آب و خشکسالی شده است.

این موضوع منجربه شوری خاک و قلیایی شدن آن می شود. در نتیجه در کشت محصولات مختلف کشاورزی نظیر پسته، خرما و سیب زمینی به مشکل برخورد می کنیم. گیاهان برای رشد مناسب طولی خود به بازه پی اچ مطلوب نیازمندند، در غیر این صورت تضعیف گردیده و رشد نخواهند نمود.

با در نظر گرفتن این نکته که اغلب خاک های کشور آهکی هستند، می توان راهکار های مناسب را برای خروج از این وضعیت بغرنج بدست آورد. باید از ماده ای استفاده شود که بتوان با کمک آن، پی اچ مناسب برای رشد درختان و گیاهان گوناگون در این منطقه را تامین نماید.

یکی از معروف ترین اسید هایی که از چند سال پیش مصرف آن در کشور رشد نموده و توانسته نیاز های باغداران را به خوبی تامین نماید، اسید سولفوریک می باشد. در طول تاریخ، شیمیدانان بسیاری سعی در بدست آوردن این ماده گران بها داشتند و هر یک به طریقی به نتایج درخشانی در زمینه تولید جوهر گوگرد رسیده اند. اولین کاشف آن، زکریای رازی دانشمند نام آشنای ایرانی می باشد.

این ماده به صورت طبیعی در گاز های متصاعد شده از کوه های آتشفشانی فعال موجود بوده که از آن ها خارج می گردد. واکنش این ذرات با مولکول های آب، می تواند گرمای بیش از اندازه ای تولید کند که در نوع خود قابل توجه است.

در شهر ها و مناطق بزرگ صنعتی، همواره شاهد مشکلات آلودگی هوا در فواصل مختلف سال هستیم. دود حاصل از کارخانجات صنعتی در خود به میزان کمی اسید سولفوریک دارند و اگر قطرات باران را به آن اضافه کنیم، منجر به ایجاد واکنشی می شود که آن را باران اسیدی می نامند.

این ماده خورندگی بالایی بر روی سطوح فلزی و پوست داشته و می تواند غشای خارجی پوست را تحت تاثیر قرار داده و بسوزاند. افرادی که خریدار اسید سولفوریک به صورت عمده و خرده هستند، می توانند به راحتی تلفن همراه خود را روشن نموده و با اتصال به بستر اینترنت، به سایت بزرگ فروش ملزومات کشاورزی بپیوندند.

جوهر گوگرد در صنعت طلاسازی به عنوان جلا دهنده فلزات گرانبهایی همچون نقره، پلاتین و پالادیوم کاربری بالایی دارد. این ماده توانایی حل طلا را ندارد، اما در آبکاری و پالایش آن موثر است.

راهنمای استفاده از اسید سولفوریک در صنعت کشاورزی

وقتی که در زمین تناوب زراعی را رعایت نکرده و به صورت مداوم تک کشتی انجام شود، بافت خاک به مرور زمان دچار یکنواختی گردیده و رو به فرسایش می رود. مناسب ترین نوع بافت خاک، نوع شنی و ماسه ای می باشد، که آب از آن به خوبی عبور کرده و زهکشی مناسبی دارد.

اما در مورد خاک های رسی، چون قدرت تخلخل پذیری بالایی دارد، مولکول های آب را به مدت زیادی در خود حبس نموده و توان زهکشی پایینی دارد. پس خاک های با رطوبت بالا، برای آن مهلک و کشنده بوده و می تواند خطر آفرین باشد.

این خصلت در خصوص درختی هم چون پسته که ریشه های آن نیاز مبرمی به اکسیژن تازه داشته و در صورت اشباع بودن خاک توسط قطرات آب، عملکرد آن مختل می شود، ایده در خور توجه ای نمی باشد.

برای اصلاح بافت خاک و دست یابی به پی اچ مناسب برای رشد مطلوب گیاه از اسید سولفوریک استفاده می کنیم. البته این کار به میزان بالایی از این ماده نیاز داشته و حجم های کم پاسخ گو نمی باشند.

این ماده با کربنات کلسیم موجود در خاک واکنش داده و گچ کشاورزی تولید می کند. البته در نقاطی از کشور، این ماده را به صورت خام و دستی بر روی سطح اراضی باغی می پاشند. تفاوت عملکرد نمونه خام با محلول اسید سولفوریک در سرعت به نتیجه رسیدن آن است.

در واقع گچ کشاورزی خام شاید سال ها زمان ببرد تا بتواند نتیجه بدهد، اما در مورد اسید سولفوریک مایع در چند روز به آن چیزی که مراد دلتان است، می رسید.

اسید قدرت ماندگاری بالا در زمین باغی را ندارد و به سرعت از آن خارج می گردد. به همین دلیل خطری برای ریشه درخت نداشته و آن را به خوبی تقویت می نماید. در واقع پی اچ اطراف ریشه به دلیل گاز تولیدی از ریزوسفرهای آن در زمان رشد که معمولا دی اکسید کربن می باشند، پایین بوده و در اثر ترکیب با مولکول های آب، اسیدی با دز پایین تولید می کند. پس خطری برای ریشه درخت به هیچ عنوان ایجاد نمی کند.

بیشتر بخوانید: اسید سولفوریک در کشاورزی

بازار فروش اسید سولفوریک صنعتی

بازار فروش اسید سولفوریک صنعتی

اسید سولفوریک تولیدی بنا به مقصد نهایی کاربرد آن، در غلظت های مختلف تهیه و توزیع می شود. یعنی ماده ای که در کارخانجات بزرگ صنعتی بکار گرفته می شود با گونه ای که در آزمایشگاه مراکز آموزشی نظیر دانشگاه ها و دبیرستان ها استفاده می شود، دارای درصد های گوناگونی می باشد.

به جهت شناسایی زمان مناسب برای تزریق اسید سولفوریک در خاک، معمولا از آن آزمون خاک و آب به عمل می آورند. بدین روش، مسئول فنی تحصیل کرده در رشته مهندسی علوم آب، ویژگی های فیزیکی و شیمیایی آب چشمه یا استخر مورد بهره برداری را مورد بررسی قرار داده و دبی آن را به ما اعلام می دارد.

هم چنین، تکنیسین آزمایشگاه خاک شناسی، به کمک نتایج بدست آمده از سیستم های تحلیلی خودکار، عناصر موجود در خاک را طبق گزارشی به ما ارائه می دهد. در حالت کلی، در تمام فصول سال می توان این کار را انجام داد و اغلب زمستان را به خاطر تبخیر پایین و آبیاری بیشتر زمین ها، در نظر می گیرند.

در زمان بکارگیری این دسته از محصولات در اراضی باغی، به دلیل قابلیت اسیدی و شدت خورندگی بالایی که دارند، واجب است که کشاورزان به جهت حفظ سلامتی خود، از دستکش، ماسک، چکمه و روپوش یکبار مصرف استفاده نموده و جوانب ایمنی کار را، به صورت جدی رعایت کنند.

این مجموعه با سابقه خوبی که در زمینه فروش اسید سولفوریک صنعتی دارد، توانسته بازار خوبی در بین کشاورزان و باغداران گرامی به وجود آورده و محصولات برند خود را به صورت عمده و خرده در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *