آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

عرضه عمده اسید سولفوریک 96 درصد

فهرست مطالب

اسید سولفوریک 96 درصد یکی از غلیظ ترین و خالص ترین انواع این محصول در بازار می باشد که درصد خورندگی قابل توجهی دارد. این اسید می ‌تواند بر همه مواد به جز کبالت و جیوه تاثیرگذار بوده و باعث تغییر بافت آنها شود. این اسید سولفوریک دارای کاربردهای بسیار مختلفی است و عرضه آن به شکل عمده توسط فروشنده این محصول انجام می ‌شود.
خریداران می ‌توانند برای سفارش این اسید با فروشنده ارتباط بی واسطه داشته باشند و سفارش خود را به صورت عمده اعلام نمایند تا در ظرف های مخصوص حمل اسید سولفوریک با امنیت کامل برای آنها ارسال شود.

عرضه عمده اسید سولفوریک 96 درصد

فواید اسید سولفوریک برای کشاورزی

فواید اسید سولفوریک برای کشاورزی اسید سولفوریک از جمله محصولاتی است که کاربرد فوق‌العاده‌ای در کشاورزی دارد. این محصول اغلب در گالن های ۲۰ لیتری به کشاورزان عرضه می شود تا بتوانند از آن در موارد مختلفی استفاده کنند. این محصول بیشترین کاربرد را در کشاورزی جهت تهیه انواع کودهای سولفاته دارد و نقش بسیار مهمی در افزایش تولید زمین‌های کشاورزی ایفا می کند.

از این اسید می توان به عنوان یکی از ارزان ترین مواد برای اصلاح خاک های شور و قلیا استفاده کرد. این اسید پس از این که به خاک های آهکی اضافه شد به سرعت این خاک و آهک موجود در آنها واکنش داده و خنثی می شود در این صورت آهک خنثی کرده و در نتیجه این واکنش سولفات کلسیم آبدار و سولفات منیزیم تولید می شود.

از این اسید در اصلاح خاکه ای رسی نیز استفاده می ‌شود و باعث افزایش تهویه در این خاک ها می گردد. این اسید میزان قلیایی بودن خاک و آب را که در نتیجه وجود آهک فراوان در آن ایجاد شده است کاهش می دهد. نقش این اسید در اصلاح شوری خاک اهمیت فوق‌العاده‌ای برای استان‌های جنوبی کشور به ویژه خوزستان که با مشکل شوری خاک مواجه هستند دارد.

بررسی بازار اسید سولفوریک 96 درصد

بررسی بازار  اسید سولفوریک 96 درصد اسید سولفوریک 96 درصد به دلیل میزان غلظت بالای آن و امکان رقیق سازی در درصد های پایین تر از بازار مصرف مناسبی برخوردار است و تهیه آن برای بسیاری از صنایع از نظر اقتصادی به صرفه است به همین جهت بازار اسید سولفوریک مذکور بسیار خوب بوده و کارخانه ها جهت تهیه اسید سولفوریک رقیق شده از آن استفاده می ‌کنند.

بازار این اسید منحصر به بخش داخل کشور نبوده و صادرات آن نیز ارزآوری مناسبی را برای کشور به همراه دارد. بازار داخلی این محصول به علت تعدد کارخانه‌ها و صنایعی که به اسید سولفوریک نیاز دارند بسیار مناسب است و کارخانه‌های متعددی می توانند در زمینه رقیق سازی این اسید سولفوریک صادراتی و عرضه آن به صنایع مختلف فعالیت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *