آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

عرضه کنندگان اسید سولفوریک صنعتی

فهرست مطالب

عرضه کنندگان اسید سولفوریک صنعتی در این راستا با ارائه محصولی با کیفیت و ارزان قیمت توانسته سود بالایی عاید خود کند. این ماده از درجه خلوص بالایی دارد و بسیار پر کاربرد می باشد. به همین دلیل با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. امروزه عرضه کنندگان اسید سولفوریک با خلوص بالا به قدری زیاد شده اند که هر یک از آن ها برای پیشی گرفتن به دنبال عرضه این ماده با درجه کیفیت بیشتری می باشند.

عرضه کنندگان اسید سولفوریک صنعتی

بررسی کاربردهای اسید سولفوریک

بررسی کاربردهای اسید سولفوریک اسید سولفوریک به طور طبیعی از گاز های خارج شده از آتش فشان به دست می آید. و از انحلال گاز So3 در آب استخراج می شود، این محصول در آزمایشگاه های مجهز و استاندارد تولید می شود و کاربرد وسیعی در تولیدات ترکیبات شیمیایی دارد. اسید سولفوریک در پالایش گاه های نفت بسیار پر کاربرد است. این اسید قوی را می توانید با یون نیترونیوم به دست آورید که از ترکیب نیترودار کردن ترکیبات به دست می آید.

این ماده به عنوان محلول الکترولیت در باطری های سربی استفاده می شود. و همچنین در صنایع تولید مواد منفجره همچون تری نیتروتولوئن بسیار پر کاربرد می باشد. و خاصیت آب گیری بالایی دارد و صنایع خانگی همانند تولید میوه های خشک به میزان کم مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل داشتن مواد نفتی بالا برای تولید ضد یخ و حشره کش ها بسیار استفاده می شود. همچنین برای تولید مواد دارویی، فولاد تولید رنگ و نایلون های رنگی و جوهری استفاده می شود.

برای تهیه انواع پارچه های ابریشمی، ساخت و تولید فیلم های عکاسی، تولید دستمال کاغذی و مقوا بسیار پر کاربرد می باشد. اسید سولفوریک بسیار مقوی است و در زمان کار با آن باید به نکات ایمنی بسیاری توجه کنید. بدون استفاده از دستکش و لباس از اسید استفاده نکنید زیرا در تماس با دست باعث ایجاد سوختگی می شود و همچنین باید از تماس با چشم خود داری شود زیرا باعث مشکلات بینایی چشم می شود و استنشاق اسید سولفوریک باعث تحریک و التهاب دستگاه تنفسی می شود.

قیمت انواع اسید سولفوریک صنعتی

قیمت انواع اسید سولفوریک صنعتی قیمت اسید سولفوریک ایرانی ثابت نبوده و با توجه به پارامتر های مختلف همانند درجه کیفی، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا و… متغیر است. اسید سولفوریک فله ای درجه یک توسط تولید کنندگان ایرانی تولید شده و برای فروش به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود. و به مقدار زیاد و با کیفیت بالا به کشور های مختلف صادر می شود.

قابل ذکر است این محصول در صنعت دارو سازی بسیار پر کاربرد است و برای تهیه انواع کرم، شامپو، صابون و…استفاده می شود. اسید سولفوریک صنعتی یکی از با کیفیت ترین محصولات می باشد که در دنیای به فروش می رسد و توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

افراد می توانند برای خرید این محصول به سایت ما مراجعه کنند و محصولی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنند. و این امر موجب شده تا تمامی مردم در هر نقطه ای از کشور هستند، می توانند این محصول را به راحتی تهیه کنند و در اسرع وقت آن را ایمن تحویل بگیرند. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *