آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروشنده اسید سولفوریک کشاورزی درجه یک

فهرست مطالب

همانطور که می دانیم، صنعت کشاورزی در هر کشوری معیاری به عنوان میزان رشد و توسعه استراتژیک آن منطقه می باشد.
در خرید اسید سولفوریک کشاورزی می بایست دقت زیادی داشت چراکه این اسید بصورت مستقیم و با ترکیب با اب به درختان و محصولات کشاورزی تغذیه می شود و بنابر این باید پارامتر های خرید اسید سولفوریک کشاورزی درجه یک را رعایت نمود که در ادامه به این موضوع اشاره شده است.
حجم تولید اسید سولفوریک کشاورزی با توجه به این موضوع که یکی از پرمصرف ترین اسید های صنعتی در جهان می باشد، بسیار بالا است. از آن به شدت در تامین کود های سولفاته و فسفاته که جز کلیدی ترین کود های کشاورزی هستند، بکارگیری می شود. پی اچ خاک زمین های باغ پسته، در طول فصل به صورت متوالی به حالت قلیایی در می آید، که سریع ترین و مطمئن ترین راه برای درمان آن استفاده از اسید سولفوریک درجه یک می باشد.

فروشنده اسید سولفوریک کشاورزی درجه یک

خرید اسید سولفوریک ۹۸ درصد با بهترین قیمت

خرید اسید سولفوریک ۹۸ درصد با بهترین قیمت

درخت پسته به دلیل شرایط اقلیمی که دارد، می تواند در آب و هوای خشک و در زمین شور به صورت مطلوب رشد نموده و تا سال های زیادی زنده بماند. اما در خاک های مرطوب، توانایی ادامه بقا را نداشته و از این جهت، مانعی برای آن می باشد. چون شن و ماسه آب را به میزان بالایی از خود عبور می دهند، بهترین گزینه برای استفاده در باغات پسته می باشند.

بیشتر بخوانید: اسید سولفوریک برای پسته

به دلیل از دست رفتن منابع آبی کشور، در سال های اخیر، به ویژه در مناطق جنوبی، اکثر زمین ها و باغ های هکتاری این منطقه با مشکلات کمبود آب رو به رو شده و خاک های این منطقه قلیایی شده اند. گیاهان برای رشد و تکثیر سلولی، احتیاج به پی اچ مناسب دارند. در غیر این صورت، منفعل شده و پلاسیده می گردند.

خاک های سرزمین ایران اغلب آهکی بوده، پس می توان به کمک مواد خاصی، شرایط مناسب برای رشد گیاه را تامین نمود. اسید سولفوریک از آن دسته موادی می باشد، که به دلیل کاربرد گسترده و بی نظیری که دارد، چند سالیست که در ایران اسلامی وارد شده و توانسته مشتاقان زیادی را به سمت خود جلب نماید.

اولین کاشف این ماده با ارزش در طول تاریخ پر فراز و نشیب شیمیدان های بزرگ و موفق دنیا، کسی جز زکریای رازی نیست. اگر بخواهیم به صورت طبیعی این ماده را بدست بیاوریم، باید از گاز های متصاعد شده از کوه های آتشفشانی که منبع این گاز ها می باشد، بهره مند شویم. پیوند این ذرات با مولکول های آب شگفت انگیز بوده و می تواند گرمای قابل توجهی به وجود بیاورد.

در شهر های بزرگ و صنعتی که همواره با مشکلات آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کنند، برخورد این ذرات با دود حاصل از فعالیت کارخانجات صنعتی، می تواند آغازگر واکنشی باشد که منجر به تشکیل باران های اسیدی بشود.

این ماده خورندگی مقدار زیادی بر روی فلزات و سطح پوست دارد، یعنی در زمان برخورد به بافت پوست، می تواند اثرات خطرناکی بر روی آن باقی بگذارند.

جهت خرید اسید سولفوریک ۹۸درصد با بهترین قیمت، هم اکنون رایانه همراه خود را به بستر اینترنت متصل نموده و با یک جستجوی ساده در آن، به سایت بزرگ فروش عمده انواع سموم کشاورزی بپیوندید.

عرضه بسته بندی های مختلف اسید سولفوریک کشاورزی

عرضه بسته بندی های مختلف اسید سولفوریک

نام دیگر اسید سولفوریک جوهر گوگرد می باشد، که به دلیل کاربرد بالای آن، حجم تولیدی زیادی در سراسر جهان دارد. از اضافه نمودن آب به ساختار سولفور تری اکسید، این ماده بدست می آید. پس از زکریای رازی افراد زیادی راه او را ادامه داده و هر کدام به روش جدیدی، توانستند به ماده مورد نظر دست یابی داشته باشند.

بخاطر آهکی بودن خاک های جنوب، می توان با کمک اسید سولفوریک بافت خاک را از نظر فیزیکی و شیمیایی دگرگون ساخته و به پی اچ مناسب رشد گیاه برسانیم. این کار را در تمام فصول سال می توان انجام داد، اما در طول زمستان به خاطر اینکه آبیاری بیشتری انجام می شود و رطوبت پایین تر است، از شرایط برتری برخوردار است.

از روش هایی که کشاورزان و باغداران اقدام به این عمل می کنند، اسید ذکر شده را در استخر کشاورزی یا چاه آب خود ریخته و در اراضی کشت خود اضافه می نمایند. روش دیگر ترکیب این ماده به همراه آب، در یک سم پاش دستی معمولی یا برقی، و یا استفاده از نوع موتوری آن می باشد.

همانطور که قبلا هم اشاره شد، این ماده قابلیت خورندگی بالایی دارد، پس به هنگام تهیه و توزیع آن، از مواد معتبر، درجه یک و ضد اشتعال باید استفاده شد. هم چنین، به دلیل سهولت در جابجایی ماده به صورت مایع، از این فاز برای حمل و نقل انواع بسته بندی اسید سولفوریک بهره برداری می شود. بکارگیری ظروف شیشه ای در انتقال توسط کامیون ها، می تواند از خوردگی و ناخالص شدن این مواد به حد زیادی جلوگیری به عمل آورد.

قیمت اسید سولفوریک کشاورزی بستگی به چند پارامتر مهم دارد که در زیر بیان می کنیم ولی مهم ترین آن نوع اسید سولفوریک می باشد و در مصرف کشاورزی حتما می بایست از اسید سولفوریک شفاف با چگالی 1.8 و درجه 1 و بدون ناخالصی استفاده نمود چرا که این اسید در صنعت کشاورزی مستقیم به درختان و محصولات داده می شود و اگر دارای ناحالصی باشد صدماتی به محصولات و ارازی کشاورزان وارد می نماید.

پارامتر های قیمت گذاری اسید سولفوریک کشاورزی:

  1. اسید سولفوریک شفاف درجه یک بدون ناخالصی و فلزات سنگین
  2. اجرت بسته بندی اسید سولفوریک در بسته بندی های 20 لیتری
  3. قیمت گالن های 20 لیتری
  4. کرایه حمل و تحویل اسید سولفوریک بسته بندی شده و تحویل در مقصد مشتریان

یکی از خدمات شرکت آرسیان کو اینست که تمامی محصولات خود را بصورت تحویلی در مقصد مشتریان عزیز در سر تا سر کشور تقدیم مینماید و بدلیل اینکه تمامی امورات را شرکت متقبل می شود قیمت اسید سولفوریک کشاورزی 98 درصد بصورت تحویل در مقصد با قیمتی مناسب و رقابتی در کل کشور عرضه می گردد.

قیمت اسید سولفوریک صنعتی با کیفیت

زمانی که برای اصلاح بافت خاک اسید سولفوریک را به آب آبیاری اضافه می نماییم، با کربنات کلسیمی که در خاک وجود دارد، واکنش داده و گچ کشاورزی را تشکیل می دهد. در بعضی از مناطق کشور عزیزمان ایران اسلامی، گچ خام را به صورت عمده و دستی به خاک اضافه می کنند.

این ماده برای اینکه تاثیر خود را بر اصلاح خاک داشته باشد، به سال ها زمان احتیاج دارد. پس تفاوت آن با نمونه قبلی سرعت عملکرد آن می باشد.

در مورد اسید سولفوریک صنعتی، این ماده ظرف دو الی سه روز حداکثر واکنش خود را نشان داده و پی اچ بافت قلیایی خاک را، به نحو چشم گیری کاهش می دهد. اسید قدرت ماندگاری بالا در زمین کشاورزی را ندارد و به سرعت از خاک خارج می گردد. به همین دلیل توانایی آسیب رساندن به بافت و ارگانیسم های موجود در آن را ندارد.

وقتی که در زمین تناوب زراعی به وجود نمی آوریم و از تک کشتی استفاده می کنیم، به مرور زمان بافت خاک تحلیل رفته و برای احیا مجدد آن، نیاز به بکارگیری اسید سولفوریک در آن می باشد. این کار خیلی هم آسان نیست. به عنوان مثال در هر هکتار از زمین سیب زمینی تقریبا به دو تن اسید سولفوریک احتیاج است.

در مورد پسته، اگر زمین ما دارای خاک رسی باشد، چون از قدرت تخلخل پایینی برخوردار است، با تکرار آبیاری روزنه های موجود در آن به وسیله آب اشباع شده و برای گیاهی هم چون پسته که ریشه آن نیاز حیاتی به مولکول های اکسیژن دارد، می تواند خطرناک و آسیب زا باشد. این امر با کمک جوهر گوگرد به راحتی قابل اصلاح است.

این مجموعه سال های زیادی است که در زمینه فروش اسید سولفوریک صنعتی فعالیت دارد. بدلیل استقبال زیادی که از طرف کشاورزان برای خرید این ماده صورت گرفته، توانسته از طریق فروش آن طرفداران زیادی را به خود جذب نموده و اعتماد خوبی در بین آحاد مردم برقرار کند.

خریدار اسید سولفوریک به قیمت تولید

خریدار اسید سولفوریک به قیمت تولید

تمامی اسید سولفوریک های عرضه شده توسط این مجموعه در باکس های شیشه ای مرغوب و با کیفیت می باشد. به دلیل اینکه عوامل و دست اندرکاران این مجموعه  با مشکلات ناشی از  دلالی و نوسانات قیمت به خوبی آشنایی دارند، فروش خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه به مشتری انجام داده، تا مجبور نباشد، هزینه اضافی بابت خرید محصول پرداخت کند.

اگر در زمین های رسی اشباع شده از اصلاح کننده های خاک بکارگیری نشود، در طول زمان نماتد ها در آن رخنه کرده و عوامل بیماری زای خود را به میزان بالایی در آن گسترش می دهند.

انجام آزمون خاک و آب در زمین، به ما کمک می کند که زمان دقیق و مناسب برای به وقوع پیوستن این امر مهم را شناسایی کنیم. نتایج حاصل از آزمایش توسط تکنیسین آزمایشگاه که مهندس خاک شناس می باشد مورد تحلیل قرار گرفته و عناصر موجود در زمین به صورت دقیق شناسایی می شود.

هم چنین آزمون آب این امکان را به ما می دهد که از درصد خلوص مواد مختلف در آن به صورت کامل آگاه شده و دبی آن را اندازه گیری نماییم. اقتصادی ترین و مقرون به صرفه ترین راه اصلاح بافت خاک رسی اشباع شده، بکارگیری جوهر گوگرد می باشد.

مشکل اصلی در خصوص شوری خاک ها، چسبیدن عناصر سدیم به ذرات کلویید های خاک می باشد. وقتی اسید سولفوریک با آهک موجود در خاک واکنش می دهد، گچ کشاورزی تشکیل می شود که همان سولفات کلسیم است. پس از آن، سدیم جایگاه خود را با کلسیم آزاد شده در واکنش تغییر داده و به همراه سایر محلول خروجی، از دسترس گیاه دور می شود.

راهنمای تهیه اسید سولفوریک فله ای

راهنمای تهیه اسید سولفوریک فله ای

در زمان تزریق اسید سولفوریک در زمین باید پی اچ مناسب را رعایت نمود تا خطری گریبان گیر ریشه درختان کشت شده نباشد. البته با پی اچ اطراف ریشه به دلیل تنفس ریزوسفر، معمولا اسیدی بوده که علت آن خروج گاز های دی اکسید کربن می باشد. در این فاصله میکرو ارگانیسم های کمتری قرار دارند. گاز تولیدی، با آب اندک اطراف ریشه واکنش سریع داده و اسیدی با دز پایین تشکیل می گردد.

اگر بخواهیم برای اصلاح ساختار خاک رسی از شن و ماسه استفاده کنیم، به هیچ وجه اقتصادی نخواهد بود، زیرا به چندین کامیون شن نیاز خواهیم داشت، که آن هم در اعماق خاک نفوذ نخواهد کرد و تاثیر پایینی بر افزایش بهبود خاک می گذارد. در نتیجه این روش به هیچ صورتی توجیه پذیر نخواهد بود.

در کارخانجات صنعتی به میزان بالاتری از این ماده احتیاج دارند، به همین دلیل دز استفاده شده در تولید آن نیز بیشتر می باشد. اما در مراکز آموزشی نظیر دانشگاه ها و مدارس، محلول دارای خلوص پایین تری بوده تا در اثر اتفاقات ناگهانی، خطری جان افراد آزمایشگاه را تهدید نکند.

این ماده به دلیل اینکه واکنش زیادی با فلزاتی گران بهایی هم چون نقره، آلومینیوم و تیتانیوم دارد، از آن در پالایش عناصر گوناگون در صنعت طلاسازی بکارگیری می شود. جوهر گوگرد قدرت حل کردن طلا را ندارد، اما در فرایند های آبکاری و جلادادن فلز می تواند پرکاربرد باشد.

در زمان بکارگیری این محصول در زمین با توجه به قدرت خورندگی بالایی که دارد، باید موارد ایمنی هم چون استفاده از کلاه، دستکش، چکمه و لباس مناسب را در نظر گرفت تا از اتفاقات ناگهانی و غیر منتظره بعدی به نحو موثری جلوگیری نمود.

با پیشرفت چشم گیر علم و تکنولوژی در سال های اخیر، تغییر شایانی در سبک زندگی همگی ما به وجود آمده است. از جمله آنها جایگزین شدن خرید اینترنتی با خرید های سنتی معمول می باشد. با استفاده از این روش می توان وقتی که در منزل مشغول به استراحت هستید، تنها با چند کلیک ساده، کالای مورد نیاز خودتان را از طریق فضای مجازی بدست آورید. پخش اسید سولفوریک در تهران، به راحتی و از طریق نمایندگی های مجاز فروش این مجموعه امکان پذیر می باشد.

تولید و پخش اسید سولفوریک در تهران

تولید و پخش اسید سولفوریک در تهران

اسید سولفوریک در کارخانجات بزرگ صنعتی، توسط واکنش مجاورت بدست می آید. از روش های تولید این ماده گران بها، اضافه نمودن آب اکسیژنه به گوگرد دی اکسید می باشد.

این روش علاقه مندان بیشتری در تجارت اسید سولفوریک در سراسر جهان دارد. به دلیل گرما و انرژی زیادی که در طی تشکیل پیوند های ساختاری این ماده بروز پیدا می کند، اغلب این واکنش را در محیطی مطمئن و امن انجام می دهند.

گزینه دیگر ساخت، الکترولیز محلول مس دو سولفات است، که هزینه نهایی آن به شدن بالاتر می باشد. در این واکنش کلیدی، چون خواستار حفظ شدن و عدم خوردگی ساختار کاتد در طی واکنش هستیم، معمولا از عناصر فلزی با درصد رسانای بالا، هم چون مس و آلومینیوم بکارگیری می شود. همینطور آند را از جنس پلاتین انتخاب می نمایند.

به کمک اسید سولفوریک می توان ماده ای دیگر به نام اسید فسفریک را تهیه نمود که در تامین کودهای شیمیایی دیگر کاربرد بسیار زیادی دارد. می توانید جهت خرید کالای سفارشی خود، با شماره های درج شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید. همکاران بنده در 24 ساعت شبانه روز و در شیفت های مختلف، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز و گران قدر می باشد.

بهترین صادرکننده اسید سولفوریک در کشور

بهترین صادرکننده اسید سولفوریک در کشور

میزان تولید اسید سولفوریک در کشور به حدی بالاست که در برخی موارد مازاد تولید و عرضه به وجود می آید. این شرکت به دنبال راهکاری موثر برای فروش این دسته از محصولات، جوهر گوگرد را در بازار های جهانی در معرض فروش می گذارد. با این کار، این مجموعه به عنوان صادرکننده اسید سولفوریک در کنار سایر رقبا تجاری قرار می گیرد.

این امر می تواند بازار رقابتی پر تلاطمی را در منطقه به وجود آورده و شرکت ها از آن به عنوان فرصتی برای ارتقا کاری خود بهره برداری کنند. از کشور های متقاضی جوهر گوگرد ایران اسلامی می توان به کشور دوست و برادر عراق اشاره نمود که در سال های اخیر با توجه به مشکلات ناشی از جنگ، توانایی تامین مواد مورد نیاز خود در بخش کشاورزی را ندارد. به علاوه کشور هایی نظیر ارمنستان، جمهوری آذربایجان و گرجستان نیز، از ایران اسید سولفوریک وارد می کنند.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *