آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروشنده انواع اسید سولفوریک ارزان

فهرست مطالب

اسید سولفوریک چیست و چه کاربردی دارد؟ اسید سولفوریک ماده است که درصدی از آن اسید است و در قدیم به آن جوهر گوگرد گفته می شد. به همین دلیل جزء مواد خطرناک قرار گرفته است. اسید سولفوریک ارزان کاربردهای بسیار زیادی دارد. فروشگاه ما فروشنده ی انواع این ماده در سراسر ایران با کیفیت عالی می باشد. برای آشنایی با این ماده و کاربردهای آن تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

فروشنده انواع اسید سولفوریک ارزان

مشخصه اسید سولفوریک مایع باکیفیت

مشخصه اسید سولفوریک مایع باکیفیت اسید سولفوریک به صورت مایع هم موجود است و از کاربردهای آن می توان گفت برای تولید انواع کودهای شیمیایی استفاده می شود. برای باغات پسته به عنوان کودی قوی مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربردهای دیگر آن استفاده آن در صنایع معدنی و فلزی اشاره کرد.

در تولید انواع مواد مختلف شیمیایی از اسید سولفوریک استفاده می شود. این مواد عبارتند از سولفات آمونیوم. و برخی مواد منفجره و همینطور در تولید نمک طعام و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

در فرآیند تولید گریس و همچنین تصفیه روغن موتور کارکرده کارایی دارد. این ماده به عنوان الکترولیت در باطری های اسیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

از کاربردهای دیگر این ماده می توان به تصفیه آب اشاره کرد این ماده برای افزایش پی اچ آب و ته نشین شدن املاح به کار می رود.

ولی کاربرد ویژه و وسیع اسید سولفوریک در کود دهی زمین های کشاورزی می باشد. این مورد در حال حاضر و در شرایط کنونی ما بسیار حائز اهمیت می باشد.

با توجه به کاربردهای بالای اسید سولفوریک می توان گفت این ماده ارزان بسیار ارزش بالایی دارد و برای مصارف زیادی به کار می رود.

برای خرید این ماده راه های بسیاری وجود دارد مانند خرید از فروشگاه های معتبر و همچنین خرید اینترنتی که با پیشرفت علم این کار بسیار آسان و مقرون به صرفه می باشد و حتی شما می توانید قیمت ها را نیز از سایت استعلام بگیرید و بعد اقدام به خرید کنید و همینطور با تماس برقرار کردن می توانید این ماده را سفارش دهید.

برای تهیه ی اسید سولفوریک با کیفیت بهتر است آن را با برند معتبر و از مکان معتبر تهیه نمایید.

خرید بی واسطه اسید سولفوریک ارزان

خرید بی واسطه اسید سولفوریک ارزان برای خرید بی واسطه اسید سولفوریک ارزان می توانید به مراکز فروش ما و یا به سایت ما مراجعه نمایید و این محصول با ارزش را با صرف کم ترین هزینه خریداری نمایید.

برای خرید راحت و بی دردسر می توانید از طریق سایت ما خرید نمایید و اسید سولفوریک مایع را به هر میزان که می خواهید سفارش دهید. بدیهی است که خرید  اسید سولفوریک مایع کلی باعث می شود شما مشمول تخفیفات ویژه ی ما قرار بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان مربوطه ی ما از طریق شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *