آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروشنده عمده اسید سولفوریک قوی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک قوی از جمله مواد شیمیایی پر کاربرد در کشاورزی به خصوص در مناطق خشک و درگیر خاک های شور و قلیایی است، این اسید هم چنین مواد اولیه تهیه کودهای شیمیایی محسوب می شود، کود های فسفاته و سولفاته از جمله محصولات تولید شده از این اسید است. این ماده شیمیایی موجب از بین رفتن خاصیت قلیایی خاک می شود ودر تنظیم پی اچ خاک بسیار موثر می باشد.

فروشنده عمده اسید سولفوریک قوی

اطلاعاتی درباره روش تولید اسید سولفوریک قوی

اطلاعاتی درباره روش تولید اسید سولفوریک قوی سولفوریک اسید از جمله مواد شیمیایی پر کاربرد در دنیا می باشد و سرانه تولید بالایی دارد. این محصول شیمیایی به روش های مختلفی تولید می شود یکی از این روش ها عمل مجاورت در آزمایشگاه است، در این روش ابتدا گوگرد را در مجاورت اکسیژن اکسید می کنند و گوگرد دی اکسید حاصله را در مجاورت یک کاتالیزور به گوگرد تری اکسید تبدیل می کنند،

سپس گوگرد تری اکسید را با آب واکنش داده و سولفوریک اسید قدی حاصل می شود. در روش دیگر برای تولید سولفوریک اسید از گاز گوگرد دی اکسید با آب اکسیژنه در شرایط آزمایشگاه اسید سولفوریک حاصل می شود.

این ماده شیمیایی به صورت سرانه مصرف افراد حساب می کنند و علاوه بر اصلاح خاک در کشاورزی کاربرد گسترده ای در پالایشگاه ها، فرآوری سنگ و نیاز مواد شیمیایی دارد، این محصول وقتی با خاک های قلیایی واکنش می دهد موجب می‌شود اسیدیته خاک تنظیم شود و جذب مواد غذایی نیز توسط گیاه افزایش یابد اسید سولفوریک قوی با عناصر موجود در خاک واکنش می دهد و در مدت زمان کوتاهی خنثی می شود و محدودیتی برای رشد گیاه و ریشه آن به وجود نمی آورد. اسید سولفوریک وقتی قرار است در حجم های زیاد تولید شود از یک کاتالیزور قوی برای تولید آن استفاده می شود تا سرعت عمل تولید اسید سولفوریک بالا برود و در مدت زمان کوتاهی به محصول نهایی برسیم.

خرید عمده اسید سولفوریک قوی

خرید عمده اسید سولفوریک قوی با توجه به مصرف بالای این اسید در صنایع پتروشیمی، پالایشگاه ها، معادن و کشاورزی و همچنین پروژه های اصلاح خاک از این محصول مصرف کنندگان به صورت عمده خریداری می کنند، با خرید عمده این ماده شیمیایی وابسته بندی های پلاستیکی و مستحکم مو می می شود خریدار از تخفیفات ویژه خرید این محصول بهره مند شود.

برای خرید اسید سولفوریک می بایست به مراکز و نمایندگی های عرضه این محصول مراجعه نمود و اقدام به خرید محصول به صورت عمده نمود همچنین خریدار می تواند به صورت غیر حضوری و از طریق سایت های فروش این محصول اقدام به ثبت سفارش نموده و محصول را در شهر محل سکونت خود تحویل بگیرد. همچنین با تماس تلفنی با مدیر فروش مجموعه های تولید این اسید می توان خرید تلفنی انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *