آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروشنده معتبر اسید سولفوریک مایع غلیظ

فهرست مطالب

اسید سولفوریک مایع (یک شکل جایگزین شناخته شده به عنوان اسید) یک اسید معدنی با فرمول مولکول H 2 SO 4 با گوگرد، اکسیژن و هیدروژن است که از عناصر تشکیل شده است. این ماده در یک واکنش بسیار گرمازا، محلول، بی رنگ، بدون بو و مایع به وجود آمده است. قصد خرید اسید سولفوریک دارید؟ ما فروشنده معتبر اسید سولفوریک مایع غلیظ هستیم.

فروشنده معتبر اسید سولفوریک مایع غلیظ

همه چیز درباره اسید سولفوریک صنعتی

همه چیز درباره اسید سولفوریک صنعتی اسید سولفوریک صنعتی به دلیل میل آن به آبی که به طور طبیعی در شکل بی آب آن روی زمین مشاهده نمی شود. خوردگی آن را می توان عمدتاً به خاصیت بسیار اسیدی و خاصیت دهیدراته کننده و اکسیدکنندگی آن نسبت داد ، در حالی که غلظت بالایی دارد. این نیز هوای رطوبت بر روی بخار آب است که به راحتی جذب می شود. در اثر تماس ، اسید سولفوریک می تواند باعث سوختگی شدید شیمیایی و حتی سوختگی گرمایی متوسط ​​شود. حتی در غلظت های متوسط ​​نیز بسیار خطرناک است.

این ماده اسیدی قادر به ذوب شدن فلزات موجود در سنگ معدن سولفید با رنگ روشن و سمی است. پیریت اکسیداسیون توسط اکسیژن مولکولی (سولفید آهن) (II) یا Fe + 2 آهن تولید می کند

اسید سولفوریک یک محصول شیمیایی عمومی بسیار مهم است و در واقع ، تولید اسید سولفوریک یک کشور شاخص خوبی برای قدرت صنعتی است. به طور گسترده ای با روش های مختلف مانند فرآیند تماس ، فرآیند اسید سولفوریک مرطوب ، فرآیند محفظه سرب و برخی روش های دیگر تولید می شود.

سپس بیشترین کاربرد اسید سولفوریک (کل 60٪) برای تولید کود است. این ماده همچنین یک ماده اصلی در صنایع شیمیایی است. موارد اصلی شامل تولید کود (و سایر فرآوری مواد معدنی) ، تصفیه روغن ، تصفیه فاضلاب و سنتز شیمیایی است. این طیف گسترده ای از کاربردهای نوک است ، از جمله عوامل تمیز کننده اسیدی داخلی به عنوان الکترولیت ، جمع کننده های اسید سرب و عوامل تمیز کننده مختلف.

اسید سولفوریک خالص دارای فشار بخار <25 درجه سانتیگراد 0.001 میلی متر جیوه ، 145.8 درجه سانتیگراد 1 میلی متر جیوه و 98 درصد اسید سولفوریک ، فشار بخار <1 میلی متر جیوه در 40 درجه سانتیگراد است.
این یک مایع شفاف و شفاف مانند روغن اسید سولفوریک خالص است و نام این اسید قدیمی آن را توصیف می کند.
اسید سولفوریک تجاری در چندین گرید مختلف به فروش می رسد.

خرید انواع اسید سولفوریک مایع غلیظ

خرید انواع اسید سولفوریک مایع غلیظ امروزه و با پیشرفت فناوری های ارتباطی در کشور شما عزیزان می توانید به راحتی جهت خرید انواع اسید سولفوریک مایع غلیظ  و یا انواع دیگر اقدام نمایید. فقط کافی است با مرکز فروش غیر حضوری ما تماس حاصل نمایید تا یک خرید مقرون به صرفه و لذت بخش تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *