آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش ارزان اسید سولفوریک بصورت عمده در اصفهان

فهرست مطالب

فروش اسید سولفوریک در اصفهان به صورت بسته بندی شده و عمده بسیار افزایش یافته است. اسید سولفوریک فواید بسیار زیادی در صنعت دارد و به همین دلیل تولید و فروش آن در کشور افزایش یافته است.

فروش ارزان اسید سولفوریک بصورت عمده در اصفهان

خواص فیزیکی اسید سولفوریک ایرانی

خواص فیزیکی اسید سولفوریک ایرانی خواص فیزیکی اسید سولفوریک ایرانی خاص و منحصر به فرد می باشد‌.

اسید سولفوریک

acid اسید سولفوریک یکی از مهمترین ترکیبات ساخته شده در صنایع شیمیایی است.  این ماده برای ساختن صدها ترکیب مورد نیاز تقریباً در هر صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از اسید سولفوریک

تا کنون بیشترین مقدار اسید سولفوریک برای ساختن اسید فسفریک ، به نوبه خود ، برای تهیه کودهای فسفات ، دی هیدروژن فسفات کلسیم و فسفاتهای آمونیوم استفاده می شود.  همچنین از آن برای ساختن سولفات آمونیوم استفاده می شود که یک کود مخصوصاً از نظر کمبود گوگرد است.

قیمت اسید سولفوریک در سال 2020

قیمت اسید سولفوریک در سال 2020قیمت اسید سولفوریک در سال 2020 ثابت نیست و دچار تغییراتی می شود. این ماده به طور گسترده ای در فرآوری فلز به عنوان مثال در ساخت مس و ساخت روی و تمیز کردن سطح ورق فولادی معروف به “ترشی” قبل از پوشاندن آن در یک لایه نازک قلع ، مورد استفاده برای ساخت قوطی است.  برای غذا.

همچنین از آن برای ساختن کاپرولاکتام که به پلی آمید 6 و در ساخت دی اکسید تیتانیوم تبدیل می شود ، استفاده می شود ، به عنوان مثال ، به عنوان یک رنگدانه استفاده می شود.

از جمله کاربردهای دیگر آن در تولید اسید هیدروفلوریک و فنل با پروپانون است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید اسید سولفوریک

فرآیند تولید اسید سولفوریک چهار مرحله دارد:

الف) استخراج گوگرد

ب) تبدیل گوگرد به دی اکسید گوگرد

ج) تبدیل دی اکسید گوگرد به تری اکسید گوگرد

د) تبدیل تری اکسید گوگرد به اسید سولفوریک

(الف) استخراج گوگرد

به راحتی مهمترین منبع گوگرد بازیافت آن از گاز طبیعی و روغن است.  اینها حاوی ترکیبات گوگرد هستند ، سولفید آلی و هیدروژن که هر دو باید قبل از استفاده به عنوان سوخت یا مواد اولیه شیمیایی حذف شوند.

منبع مهم دیگر گوگرد به عنوان دی اکسید گوگرد حاصل از پالایش فلز است.  بسیاری از سنگهای فلزی به عنوان سولفیدها به وجود می آیند و برای تشکیل اکسید و دی اکسید گوگرد مثلاً در ساخت سرب کباب می شوند:

سایر فلزات تولید شده از سنگ معدن سولفید آنها شامل مس ، نیکل و روی است.

در سراسر جهان حدود 35٪ گوگرد به عنوان دی اکسید گوگرد حاصل از بواسطه سنگ معدن سولفید بدست می آید و این رو به افزایش است ، زیرا گیاهانی که بطور سنتی دی اکسید گوگرد را به جو منتقل می کردند ، آن را به عنوان اسید گوگرد بازیابی می کنند.  به طور خاص ، چین بیشتر اسید سولفوریک خود را از پیریت ها ، سنگ آهن سولفید آهن ساخته است.

اسید سولفوریک همچنین از سولفات آمونیوم ، یک محصول جانبی در ساخت پلی (متیل 2-متیل پروپنوات) به دست می آید و همچنین از اسید سولفوریک “صرف شده” (یعنی استفاده شده) بهبود می یابد.

(ب) تبدیل گوگرد به دی اکسید گوگرد

اگر گوگرد ماده اولیه ای باشد ، ابتدا باید به دی اکسید گوگرد تبدیل شود.  گوگرد مذاب در کوره پاشیده می شود و در یک انفجار هوای خشک در حدود 1300 کیلوگرم سوزانده می شود. گوگرد با شعله آبی مشخصه می سوزد:

با استفاده از هوای اضافی ، گازهای در حال ظهور حاوی حدود 10-12٪ دی اکسید گوگرد و 10٪ اکسیژن هستند.  گازها بسیار داغ هستند و به همین ترتیب از مبدلهای حرارتی (دیگهای بخار زباله) عبور می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *