آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

اسید سولفوریک آزمایشگاهی | بهترین مارک آن در بازار ایران

فهرست مطالب

اسید سولفوریک  آزمایشگاهی که جوهر گوگرد در گذشته نامیده  شده است . اسیدی بسیار قوی است که در هر درصدی از آب حل می شود. این اسید به طور طبیعی در گاز های آتشفشان وجود دارد و ترکیب آن با آب گرمازا است به همین دلیل نباید آن را یکباره به آب اضافه کرد.که بهترین مارک این محصول را می توان در سایت های مختلف یافت.

کیفیت بالای اسید سولفوریک آزمایشگاهی به چه نکاتی بستگی دارد؟

کیفیت بالای اسید سولفوریک آزمایشگاهی به چه نکاتی بستگی دارد؟

اسید سولفوریک آزمایشگاهی با غلظت های مختلفی ساخته می شود که با توجه به میزان غلظت کاربرد های متفاوتی در صنایع مختلف کاربرد دارد و کیفیت آن به غلظت ماده تولید شده و روش تولید آن بستگی دارد اسید سولفوریک در نوع صنعتی و آزمایشگاهی وجود دارد که اسید سفوریک آزمایشگاهی بسیار شفاف تر و زلاتراز صنعتی است.

اسید سولفوریک که اولین بار در قرن نهم توسط زکریای رازی کشف شد او با تقطیر خشک کانی هایی که شامل سولفات آهن و سولفات مس بودن توانست اسید سولفوریک را به دست بیاورد ودر قرن هفدهم جان گلوبر با سوزاندن سولفور نیترات پتاسیم در مجاورت بخار آب توانست این اسید را تهیه کند.جان روبک در سال 1746توانست اسید سولفوریک را با غلظت 35-40درصد در ظرف سربی تولید کند گیلو ساک با اصلاح روش روبک  توانست به غلطت 78درصد دست یابد.

در سال1901با واکنش اکسیراسیون کاتالیکی توسط شرکت BAsF فرایند تماسی ابداع شد و اولین کارخانه تولید اسید سولفوریک در آمریکا ساخته شد.همچنان با گذشت یک قرن از معرفی روش تماسی در کارخانه های تولید اسید سفوریک از این روش استفاده می کنند امروزه حجم زیادی از این اسید به روش تماسی ساخته می شود و علاوه بر این روش ها روش دو جزبی و تک جزبی هم وجود دارد امروزه کارخانه های که از غلظت بالای گوگرد استفاده می کنند از روش دو جزبی استفاده می کنند و کارخانه های که از غلظت گوگرد کمی استفاده می کنند از روش دو جزبی بهره می برند.

بهترین مارک اسید سولفوریک آزمایشگاهی ایرانی در بازار

بهترین مارک اسید سولفوریک آزمایشگاهی ایرانی در بازار
  1. با توجه به کاربرد های اسید سولفوریک،تولید کننده های بسیاری وارد تجارت اسید سولفوریک آزمایشگاهی شده اند و محصولاتی با غلظت و کاربرد های مختلف را به بازار ایران عرضه می کنند. از بهترین مارک اسید سولفوریک آزمایشگاهی ایرانی  رامیتوان با جستجو در اینترنت بهترین مارک ها را بشناسیم. که در این سایت ها انواع مختلف اسید سفوریک وجود دارد که ما می توانیم با مقایسه انواع اسید سفوریک و کیفیت و قیمت  آن ها به راحتی بهترین مارک اسید سفوریک را تشخیص دهیم. و بهترین مارک اسید سفوریک باید از غلظت و کیفیت خوبی برخوردار باشد.

نمایندگی فروش و پخش اسید سولفوریک آزمایشگاهی در تهران

نمایندگی فروش و پخش اسید سولفوریک آزمایشگاهی در تهران

نمایندگی پخش اسید سولفوریک آزمایشگاهی، تامین کننده های اصلی این اسید در صنایع مختلف می باشند و می توان با مراجعه به نمایندگی ها و در نظر گرفتن قیمت و کیفیت و کاربرد هر یک از محصولات اقدام به خرید محصول مورد نظر پرداخت که این نمایندگی هااز طرف شرکت تولید کننده برای عرضه محصولات خود در سراسر کشور ایجادشده اند این نمایندگی ها در شهرهای مختلف هم چون تهران ایجاد می شوند تا بتوانندمحصول را به راحتی به بازار های هدف ارسال کنند و چون بیشتر مشتریان برای خرید به تهران می آیند به خاطرهمین وجود این نمایندگی ها در شهر تهران بسیار مهم است. که خرید و فروش اسید سولفوریک آزمایشگاهی از طریق همین نمایندگی ها انجام می شود. و قیمت فروش این نمایندگی ها به قیمت درب کارخانه است.

اسید سولفوریک آزمایشگاهی برای چه کاری استفاده می شود؟

اسید سولفوریک آزمایشگاهی برای چه کاری استفاده می شود؟

اسید سولفوریک کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف دارد از جمله :

  1. باطری سازی
  2. دارو سازی
  3. شوینده ها
  4. ساخت رنگ
  5. لاستیک سازی
  6. کاغذ
  7. نساجی
  8. در تولید اسید فسفریک
  9. صنایع شیمیایی
  10. تولید مواد منفجره 
  11. تولید پاک کننده های مصنوعی
  12. تولید انواع حشره کش ها
  13. همچین در پلایش نفت از اسیدسولفوریک به عنوان کاتالیست استفاده می کنند . این اسید یکی از کاتالیست های مهم به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *